Occasionwedstrijd # 657: Het modellengamma | En de winnaar is...

Escher

Wegverkenner
AW-Occasion_banner.jpg


[size=x-large]Welkom bij Occasionwedstrijd #657: Het modellengamma


Ik neem al een hele tijd met plezier deel aan de wekelijkse occasionwedstrijd en na meer dan 650 opdrachten, lijkt het mij wel eens gepast om één van (de voor mij) meest memorabele opdrachten te herhalen: het samenstellen van het gehele modellengamma van één welbepaalde fabrikant uit één welbepaald jaar. De bedoeling is om een zo volledig mogelijk gamma (althans op het vlak van verschillende modellen en eventueel ook carrosserievarianten) in te zenden. Verschillende motorisaties (1.4, 1.8...) of uitvoeringen (DeLuxe, LS, CD...) vallen buiten de opdracht.

mercedes-model-range-2006-970-850x612.jpg

Criteria:
- Jaar modellengamma: onbeperkt.
- Bouwjaar: max. 2 jaar lager of 2 jaar hoger dan het gekozen jaar van het modellengamma. Zorg er hierbij ook voor dat het modellengamma nog steeds klopt (bijv. uitgefaseerde modellen, facelifts etc.)
- Budget: onbeperkt
- Auto's mogen wereldwijd te koop staan.
- Houd rekening met het feit dat je het modellengamma van één land samenstelt. Het is dus bijv. niet de bedoeling om alle Toyota's uit 1978 te zoeken, maar wel alle Toyota's uit 1978, zoals geleverd in bijv. Nederland, Japan of de Verenigde Staten.
- Auto's moeten zich in een APK-waardige staat bevinden.

Vaste spelregels:
- Link naar de advertentie en prijsindicatie zijn verplicht.
- Maximaal 3 foto's van de geadverteerde auto.
- Mooi gefotografeerde auto's worden op prijs gesteld.
- De eerst geplaatste foto van elke in de inzending is de foto voor het 'op een rijtje'.
- Maximaal 1 inzending per persoon, als je toch een betere inzending tegenkomt dan je eerste, pas dan je oorspronkelijke post aan.
- Bij het stemmen mag een geplaatste stem niet meer gewijzigd worden.
- Bij een claim dient een link naar de advertentie en minimaal 1 foto te staan, anders wordt deze als niet ingezonden beschouwd.
- Elke modelgeneratie mag maar één keer ingezonden worden.
- Iedere deelnemer die verzaakt zijn/haar stem uit te brengen kan de wedstrijd niet winnen, die eer gaat dan naar nr. 2.

Toyota.jpg

Voorgaande wedstrijden::
Occasionwedstrijd 1 t/m 426
427: Het ronde achterlicht - stoterstangen90
428: De Sint komt weer in het land en zoekt passend vervoer- British Racing Green
429: Gracieus een dagje ouder- 929V6
430: Reïncarnatie - Wouter82
431: What's in a name? - Zadelsnuiver
432: Veel gereden, weinig geleden! - singleframegrille
433: De rijdende kerstboom - Bobbeltje
434: Oudejaarslot - j.ko
435: Oud en Nieuw - singleframegrille
436: Bijna perfect maar…. - Paul Z
437: Gewoon zoals vroeger - GvJ
438: 2.0 - 929V6
439: Melania's car- Escher
440: Snel verouderd - 929V6
441: Big diesel- Escher
442: Kleurrijk interieur - DagDromer
443: Net als in de folder - 740estate
444: Lente in Drenthe - singleframegrille
445: The Powerdome - Jp053
446: Heckblende - JOtter
447: Laatste in de lijn - Smarter
448: Geen Grille - Pink Panther
449: Allemaal Brass - GvJ
450: WWDVD - Gewoon Dirk
451: Grensgevalletje - Nico GTR
452: The forever car - Jp053
453: nummer 13 - singleframegrille
454: Rechtop! - 929V6
455: Yummy!- GvJ
456: Retro - Escher
457: Vakantie! - Probenator
458: Chief Executive Officer! - Jp053
459: Targa time! - Niels
460: Andere tijden - smarter
461: Wie het kleine niet eert... - Jp053
462: GT met of zonder - Zadelsnuiver
463: Schakelen met je V8! - Nico GTR
464: Rallyrijden iets voor jou? - Pink Panther
465: Gemerkt- Escher
466: De ideale investering- Wrangler
467: Mini Meeting- Escher
468: Perfecte Symetrie - Pink Panther
469: Auto en partner - Probenator
470: The Carbage Run - rzasa
471: Iconische kleuren: 929V6
472: Cariosa18: Jp053
473: Penoza: Auto-fan
474: Lef: Escher en Jp053
475: Bring back the Bumper: 929V6
476: What's under the hood: GvJ
477: Was getekend: de lineaal: 740estate
478: Hetzelfde of toch niet?: Gewoon Dirk
479: The supercar that couldn’t: Zadelsnuiver
480: De mooiste onder de 100.000 Fl: rzasa
481: Wel 4WD, niet SUV: Probenator
482: K.I.T.T. - smarter
483: kleine achterlichten - Jp053
485: Achtervleugels - Zonder Mazda met BMW
486: Klapkoplampen - Nico GTR
487: Trackday use only - Bobbeltje
488: Pick-Up - Meike MR-S
489: Doe maar een 3-serie.. - Probenator
490: Hardlopers zijn doodlopers... - 740estate
491: Bond on budget- Escher
492: Individual of Designo? - Bobbeltje
493: Wereldreis - Bobbeltje
494: De eerste en de laatste - Zadelsnuiver
495: Dash-to-axle ratio- Escher
496: Not lost in translation - Guus Leferink
497: Het motorkapornament - Zadelsnuiver
498: Achterhaalde Accessoires - Guus Leferink
499: Renault - Jp053
500: De 5 Editie - Total Loss
501: Electrify - Smarter
502: Automuziek: Fahr'n fahr'n auf der Autobahn- De Schaduw
503: Zwarte kunststof bumpers - Guus Leferink
504: His and hers - Pink Panther
505: That's my number - Jp053
506: Welke auto heeft de Outlaw in 'em? - Escher
507: Stamvaders - lybra
508: Greatest hits of the 80's - Jp053
509: Ode aan de zescilinder - Guus Leferink
510: De 3-deurs hatchback - Bobbeltje
511: Matching colors - rzasa
512: rzasa deelt uit - Guus Leferink
513: American Beauty - 929V6
514: Because it's rubbish - zonder Mazda met BMW
515: The Russians are coming?? - 929V6
516: 1978 - Jp053
517: De opvolger, dat had beter gekund! - British Racing Green
518: Sunshine Reggae - .Timo
519: Buiten de lijntjes - Wrangler
520: We go up! - rzasa
521: Guilty Pleasure! - smarter
522: Comfort - Guus Leferink
523: No smoke, no poke - Guus Leferink
524: Groen - 929V6
525: Doppelauspuff - Jp053
526: Drie! - smarter
527 Via de achterdeur  - Pink Panther
528: De mooiste! - Guus Leferink
529: Concurrenten - Bobbeltje
530: PEKEL BAK - British Racing Green
531: De mooiste wieldop!? - 929V6
532: How low can you go? - Jp053
533: Ford weet wat u beweegt - Caspervanc
534: Smile! - Probenator
535: Werkpaarden en sierpaarden - 929V6
536: Geen thema, wel een wensenlijstje - Pink Panther
537: Nu het nog kan! - NielsdW
538: Red mij! - Jay DoubleYou
539: Zoals papa hem vroeger ook had... - smarter
540: Two-Tone - lybra
541: Spoiler alert - 929V6
542: 1979 - smarter
543: De achterwiel aangedreven sedan - Bobbeltje
544: Velgen maken de auto (of niet) - Zadelsnuiver
545: Schaap in wolfskleren - rzasa
546: Waar ken ik dat onderdeel toch van? - Pink Panther
547: Deze moet een kans krijgen - rzasa
548: Het korte klepje - 740estate
549: Met uitsterven bedreigd - Jp053
[url=https://www.autoweek.nl/forum/read.php?14,5864579,5864579#msg-5864579]550: van hetzelfde model - zonder Mazda met BMW

551: auto's met 4 afzonderlijke koplampen - Jp053
552:  Je eerste auto met hulp van Jp053's geldboom - Barri
553: Pracht en praal op staal - Zadelsnuiver
554: Koningsdag! - Jp053
555: Born in the Sixties- Escher
556: In it for the long run- smarter én lybra
557: Zonder opvolging - Guus Leferink
558: De Volkswagen Golf - Jp053
[url=https://www.autoweek.nl/forum/read.php?14,5875231,5875231#msg-5875231]559: Terugkeer als een succesvolle e-car - 929V6

560: King of the road - caspervanc
561: Wat van ver komt… - NielsdW
562: Hoge achterlichten - Pink Panther
563: Hoogtepunten van een verdwenen merk - Jp053
564: Niet rond of ovaal, maar een lint - Probenator
565: Naar het strand of stranden? - SVF
566: Als 2 druppels water.. - Guus Leferink
567: Een lekker kontje - British Racing Green
[url=https://www.autoweek.nl/forum/read.php?14,5886138,5887580#msg-5887580]568: Clean - Total Loss

569: De GP van Zandvoort - Caspervanc
570: De Subcultuur - Non Turbo
571: In een carrosserievariant - SVF
572: Honda Civic - Zadelsnuiver
573: Zelfs je naam is mooi - rzasa
574: Wis en waarachtig - 929V6
575: Koreaantje, zo zwart als roet - D. Elzinga
576: Dai - Jp053
577: The Teenies - Smarter
578: Autosport - caspervanc
579: Wheeler Dealers - BRG
580: Coupe - Total Loss
581: Mag het een clindertje meer zijn? - smarter
582: De facelift – Spekky
583: Het schuifdak - 929V6
584: Ruim in z'n jasje - SVF
585: het mooiste dashboard - Zadelsnuiver
586: De 12 klepper - smarter
587: Striping - Caspervanc
588: Twee punt Nul - 929V6
589: Kerstster - Guus Leferink
590: De vertegenwoordigersauto - Jp053
591: Eén blok, twee occasions - Spekky
592: Oranje knipperlichtglas - Caspervanc
593: Tatuutatuuuu - Barri
594: Het dak er af! - Timo
595: who's afraid of red, yellow and blue? - Guus Leferink
596: Het is het net niet... - British Racing Green
597: HYBRID, PHEV, EV & WATERSTOF - smarter
598: Audio - Wouter82
599: Praalwagen– Opel Omega
600: Let's get Youtube famous! - Jp053
601: Toyota, een grijze muis? Of... - Wouter82
602: 100! - caspervanc
603: De crisis bak – Timo
604: De Autobahn-cruiser - 929V6
605: Sedan & Coupé - Probenator
606: Platjagen maar dan net even anders - Probenator
607: De coronacrisis auto! - lybra
608: The greatest hits of the 90's - Jp053
609: Bevrijdingsdagtour 2020 - SVF
610: 50 - SVF
611: KUNST MET EEN C: Pink Panther
612: GEEF HET BEESTJE EEN NAAM - Opel-Omega
613: Wat als het geen Omega was? - Pink Panther
614: Tijdloos - Escher
615: 2003 - Guus Leferink
616: Mazda - Pink Panther
617: Italiaans Design - Timo
618: Buddy at the beach - Caspervanc
619: De Dikke Daily - Tydelyck
620: Van Trabant tot ... - Pink Panther
621: We blijven thuis - Guus Leferink
622: Jan Modaal uit de jaren '70 - Escher
623: De klassieker in de dop uit de jaren '00 - Timo
[url=https://www.autoweek.nl/forum/read.php?14,5954741,page=1]624: De Tweezitter - Guus Leferink

625:  Drie van hetzelfde! - Probenator
626: I hear the drums echoing tonight - rzasa
627: Als een tang op een varken - British Racing Green
628: Voor een dubbeltje op de eerste rang - British Racing Green
629: The 24 hours of lemon - Jp053
630: Met de groeten van Fiat - smarter
631: Het Japanse bubbeltijdperk - GT86
632: For leisure and pleasure - Nemesis Inferno
633: Zijn we er al? - Zadelsnuiver
634: Door de ogen van een kind - Bobbeltje
635: Covid-19 Ambulance - 929V6
636: 'n Schoon Woage vur de New Kids! - Total Loss
637: Sint en Pieten gaan undercover - Zadelsnuiver
638: Forum Barrelbrigade 2020 - rzasa
639: Asymmetrisch - lybra
640: Greatest hits of the 70s - Escher
641: Mag het ook een kleurtje zijn? - Timo
642: Een ode aan de Britse automobiel – Jay DoubleYou
643: Terug naar de tekentafel - Barri
644: De zakelijke auto van de jaren '90 - rzasa
645: Een goed bouwjaar - Timo
646: Net ingereden - smarter
647: Verlengd - Pink Panther
648: Lang niet gezien - Barri
649: De sneeuwploeg - Barri
650: Kia rijdt een klasse rijker - Jp053
651: Uitgestorven in de folder: de tweedeurs sedan - 929V6
652: 1981 - SVF
653: roestbak - Zonder BMW met Skoda
655: Bye Bye Civic// Hulp gevraagd - Jp053
656: De panoramische achterruit als stijlelement - Escher

[size=large]
Inzenden kan tot woensdag 13 april, 20:00 uur.
Stemmen kan tot vrijdag 16 april, 20:00 uur.​
[/size]
 
Ik neem aan dat het om het modellengamma bij het ingaan van het modeljaar of kalenderjaar gaat? Anders krijg je bijvoorbeeld de voorganger en opvolger van een in dat jaar vervangen model naast elkaar, terwijl die nooit (officieel) gelijktijdig geleverd zijn.

En hoeveel foto's per model?
 
Pfoeh, je vraagt wel wat zeg. Het lijkt mij dat het grootste gamma ook de grootste kans maakt op winst, maar tegelijkertijd andersom, als je ontzettend veel tijd besteed in een groot gamma en niet wint... Ik ga er nog eens over nadenken...
 
Anders misschien iedereen vijf modellen uit een gamma laten kiezen, en dan eventueel ook een budget instellen om bijvoorbeeld het Toyota-gamma met een 2000 GT van een miljoen euro uit te sluiten? Dat is wellicht eerlijker en dan krijgen ook merken waarvan bepaalde modellen echt niet meer vindbaar zijn een kans.
 
De bedoeling is om een zo volledig mogelijk gamma (althans op het vlak van verschillende modellen en eventueel ook carrosserievarianten) in te zenden. Verschillende motorisaties (1.4, 1.8...) of uitvoeringen (DeLuxe, LS, CD...) vallen buiten de opdracht.

Die herinner ik me nog wel. Toen het Renault gamma uit ik meen 1985 gedaan, alle types en uitvoeringen, waren er meer dan 40 geloof ik.

En niet gewonnen.:D
 
Ik ga voor Lancia tegen het eind van 1996, toen het merk 90 jaar bestond. Heb een prachtige foto gevonden waarbij de auto's van dat jaar het voorste rijtje vormen, met daarachter een rijtje modellen uit de rijke historie van het merk.

Header_Save_Lancia_I.jpg


Lancia had toen 5 verschillende modellen in hun line-up: de Ypsilon, de Delta (3-deurs HPE en 5-deurs), de Dedra (sedan en SW), de Kappa (sedan en SW) en de Zeta. De (bloedmooie) k Coupe werd pas in 1997 geïntroduceerd.

[size=x-large]Lancia Y[/size] 1.2 LS / 1997 / 32.992 km / € 1.900
1280x960.jpg


1280x960.jpg


[size=x-large]Lancia Delta HPE[/size] 2.0 16v HF Turbo / 1996 / 138.000 km / € 4.900
1538aa9718b0612008de660815928ee852874348.jpg


[size=x-large]Lancia Delta[/size] 1.9 TD LE / 1997 / 123.000 km / € 1.500
1280x960.jpg


1280x960.jpg


[size=x-large]Lancia Dedra[/size] 1.6 LS / 1997 / 47.000 km / € 4.500
1280x960.jpg


[size=x-large]Lancia Dedra SW[/size] 2.0 LX / 1995 / 190.000 km / 7 500 PLN (= € 1.632)
lancia-zloty-stok-535241990.jpg


lancia-zloty-stok-sprzedam-535241987.jpg


[size=x-large]Lancia k[/size] 2.0-20V / 1998 / 242.000 km / 15.000 PLN (= € 3.265)
lancia-kappa-10.jpeg


[size=x-large]Lancia k SW[/size] 2.4 td / 1998 / 76.000 km / € 4.800
vehicle_ad_standard_image_8b163da4ef7adf38d2673f6857d4b8de.jpg


vehicle_ad_standard_image_4ed05c078b1bb35f07f587a930b61a67.jpg


[size=x-large]Lancia Z[/size] 2.0 Turbo LX / 1998 / 214.000 km / CHF 2.600 (= € 2.348)
1-lancia-zeta-20-turbo-lx-5pl-1630853-ficsaX4lFvRS.jpg


6-lancia-zeta-20-turbo-lx-5pl-1630853-18OdaWzQ3E4v.jpg
 
Ik ga het mezelf maar weer eens lastig maken.

Fiat-Logo-1968.jpg
1971

Ik ga uit van de Noord Europese markt. Dat is een verschil met Zuid-Europa, want in Spanje werden Seats gebouwd, die met Fiat logo in Noord Europa verkocht werden, maar niet in Italië. O.a. de Seat 600 en 124 zijn in NL door Leonard Lang geïmporteerd als Fiat. De Fiat 600 was in 1969 uit het programma verdwenen, maar werd dus in Noord Europa nog geleverd uit de Seat productie.




[size=large]FIAT 500 Lusso

90.000km - € 13.999[/size]


image;s=1080x720


image;s=1080x720


image;s=1080x720

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]FIAT 600

1973 - 61.000km - € 11.900[/size]


69618_1605288879_e132b5f2.jpg


69618_1605288878_a11b2b16.jpg


69618_1605288879_6c127e76.jpg

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]FIAT 850

1970 - 44.000km - € 4.500[/size]


6f766bff-1b38-48c3-8c47-3b8cc2fecc60.jpg


c7de4ec3-4d3d-4fac-ba54-273246a65867.jpg


a052c83b-0017-41c3-a849-e3d06f6fdc02.jpg

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]Fiat 850 Spider

1973 - 71.000 - € 17.945
[/size]


s-l1600.jpg


s-l1600.jpg


s-l1600.jpg

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]FIAT 850 Coupé

1970 - 90.000km - € 13.999[/size]


640x480.jpg


640x480.jpg


640x480.jpg

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]FIAT 850 Familiare

1972 - 58.794km - € 29.900[/size]


$_20.jpg


$_57.jpg


$_20.jpg

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]FIAT 127 2 deurs

1973 - 70.129km - € 6.873[/size]


814259_26586.JPG


814259_94133.JPG


814259_24530.JPG

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]FIAT 127 3 deurs

1972 - 69.000km - € 5.540[/size]


809174_53403.JPG


809174_33080.JPG


809174_24452.JPG

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]FIAT 128 2-deurs
1971 - 64.000km - € 7.900
[/size]


FIAT--01.jpg


FIAT--04.jpg


FIAT--05.jpg

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]FIAT 128 4-deurs
1971 - 90.000km - € 7.500
[/size]


640x480.jpg


640x480.jpg


640x480.jpg

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]FIAT 128 FAMILIARE
1972 - € 14.950
[/size]


24519451-1972-fiat-unspecified-thumb.jpg


24519455-1972-fiat-unspecified-thumb.jpg


24519462-1972-fiat-unspecified-thumb.jpg

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]FIAT 128 RALLY
1971 - 650km - € 18.000
[/size]


$_57.JPG


$_57.JPG


$_57.JPG

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]FIAT 128 Coupé

1972 - 98.000km - € 11.000
[/size]

640x480.jpg


640x480.jpg


640x480.jpg

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]FIAT 124

1971 - 99.000km - € 5.000
[/size]

640x480.jpg


640x480.jpg


640x480.jpg

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]FIAT 124 T1400 Special

1971 - 51.790km - € 15.900
[/size]

47427_4.jpg


47427_8.jpg


47427_9.jpg

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]FIAT 124 Familiare

1970 - 5.700km - € 15.900
[/size]

43432_1.jpg


43432_11.jpg


43432_14.jpg

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]FIAT 124 Sport Coupé

1971 - 169.000km - € 22.567
[/size]

fiat-124-coupe-occasion


fiat-124-coupe-occasion


20.jpg

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]FIAT 124 Sport Spider

1973 - 33.525km - € 19.900
[/size]

420x315.jpg


640x480.jpg


640x480.jpg

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]FIAT 125

1969 - 108.000km - € 19.900
[/size]

47211_4.jpg


47211_8.jpg


47211_14.jpg

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]FIAT 130 3200 Automatica

1972 - 57.500km - € 20.664
[/size]

fiat-130-limousine-oldtimer


fiat-130-limousine-oldtimer


fiat-130-limousine-oldtimer

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]FIAT 132 Coupé

1972 - € 18.900
[/size]

e561084e9220383c7204eb40f9bc13f1_XL.jpg


e561084e9220383c7204eb40f9bc13f1_3_XL.jpg


e561084e9220383c7204eb40f9bc13f1_11_XL.jpg

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]FIAT DINO Coupé

1972 - 66.000km - € 69.900
[/size]

DSC_0837.JPG


DSC_0833.JPG


DSC_0847.JPG

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]FIAT DINO 2400 SPIDER

19'71 - 77.000KM - €199.000,-
[/size]


IMG_1676_591827.JPG


IMG_1710_156823.JPG


IMG_1781_828777.JPG

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]FIAT 238 Furgone
Voorwielaandrijving, motor onder bank (3-zitter)

1971 - 90.000KM - € 14.000,-
[/size]


9ecf3e767db93ff2ae80e058855da7e7b7250aba.jpg


d389013f70604be4ae5cc619c15d8e603071a7f4.jpg


c33fbe5022b257476247a20b43dd48bebff5ac51.jpg

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]FIAT 241
Achterwielaandrijving, motor tussen stoelen (2-zitter)

1972 - 95.000KM - € 2.700,-
[/size]


FIAT--02.jpg


FIAT--05.jpg


FIAT--07.jpg

[size=x-small]Hier te koop[/size]




[size=large]FIAT 616 N2

1972 - 96.100KM - € 10.000,-
[/size]


420x315.jpg


420x315.jpg


420x315.jpg

[size=x-small]Hier te koop[/size]
 
Ik denk dat het toch de bedoeling is dat het om één merk gaat, Pink Panther. Anders kan ik ook wel met het complete gamma van Stellantis komen, bij wijze van spreken.

Ondertussen ben ik wel benieuwd naar Eschers reactie op mijn voorstel van 11:28.
 
Pink, als je zoveel merken gaat claimen is de kans groot dat je daarmee in het vaarwater gaat zitten van andere mogelijke inzendingen.
Het is ook maar net waar je zin in hebt zeg, mij nie bellen..
 
@929V6:
- aantal foto's per auto (= 3) heb ik in de regels aangepast
- het is idd niet de bedoeling dat je twee generaties van hetzelfde model inzendt. Ik wil niet te veel neuzelen over modeljaar, kalenderjaar etc., maar het spreekt voor zich dat het modelgamma moet "kloppen". Als een uitlopend model nog naast zijn opvolger werd geleverd, mag je uiteraard wel beide generaties inzenden.
- ik ga niet werken met een maximumbudget, al was het maar om het de "dromers" mogelijk te maken om het gamma van een exotisch merk in te zenden.
- ik heb in mijn stemgedrag geen uitgesproken voorkeur voor een heel groot of net een heel klein gamma, dus ik wil ook niet werken met een max. aantal modellen.

Als jullie er mee zouden instemmen, zou ik de inzendtermijn uitzonderlijk wel met een extra week kunnen verlengen?

@Pink Panther: het is - zoals 929V6 en Zadelsnuiver opmerken - niet de bedoeling om een heel conglomeraat bij elkaar te sprokkelen. Dan zou je bijv. ook aan VAG kunnen denken. Het staat je natuurlijk wel vrij om één van de vele BL-merken uit te werken!
 
@SVF,

Van welk land is dat het leveringsgamma? Want de Civic Wagon (van die generatie) was in Europa niet leverbaar maar verder zie ik alleen Europese uitvoeringen.
 
929V6 zei:
@SVF,

Van welk land is dat het leveringsgamma? Want de Civic Wagon (van die generatie) was in Europa niet leverbaar maar verder zie ik alleen Europese uitvoeringen.

Verenigde Staten? Ik heb even over die regel heen gelezen en ga het proberen aan te passen.
 
tape64-25368.jpg

Ik kies voor een merk dat snel in de vergetelheid dreigt te geraken en wat ook niet echt een verpletterende indruk heeft achtergelaten in autoland. Toch was het wel bijzonder om weer eens de opkomst van een nieuw merk mee te maken. Een stevige reclamecampagne deed toch best wat mensen doen beseffen dat ze toe waren aan een Daewoo. Na een voorzichtig begin met de sterk gedateerde Nexia en Espero werd in rap tempo een compleet modellengamma opgetuigd. Het waren best moderne en best prima auto’s, maar het viel allemaal toch een beetje tegen. In het jaar 2000 bood de Nederlandse Daewoo-showroom voor ieder wat wils dus die heb ik bij elkaar verzameld. Maar het zijn dus geen gewilde occasions die bij youngtimerspecialisten opgepoetst staan te wachten op de volgende liefhebber. Ik ben allang blij alle varianten te hebben gevonden :)

[size=x-large]Daewoo - 2000 - Nederland[/size]

Matiz
Lanos 3-drs
Lanos 5-drs
Lanos Sedan
Nubira Sedan
Nubira 5-drs
Nubira Wagon
Leganza
Tacuma

2000 Daewoo Matiz SE

Een goedkoop koekblik, maar daar was wel vraag naar! Ideaal als tweede autootje voor de boodschappen en de schooltaxi. Gelukkig ook leverbaar in echte kleuren.

1280x960.jpg


1280x960.jpg


1280x960.jpg


2000 Daewoo Lanos 1.6 SXi 3-drs

Ook Daewoo had een heus sportief topmodel, de SXi met 1.6 motor! Deze schuurvondst in knalrood mag de driedeurs Lanos vertegenwoordigen.

640x480.jpg


640x480.jpg

Let op die fantastische SXi-stickers op de C-stijl :)

640x480.jpg


1998 Daewoo Lanos 1.5 SX Automaat 5-drs

De vijfdeurs doen we als automaat en in het zeer karakteristieke turkoois.

1280x960.jpg


1280x960.jpg


1280x960.jpg


1998 Daewoo Lanos 1.5 SX Sedan

Sedans zijn schaars, de foto’s niet best, maar deze Lanos is paars!

$_20.jpg


$_20.jpg


$_20.jpg


1999 Daewoo Nubira 1.6-16V SE Sedan

Voor de Nubira beginnen we met de sedan. Originele wieldoppen, spatlappen, uitlaatsierstukje, trekhaak (y)

daewoo-nubira-1-6-16v-se-1-6-16v-se.jpg


daewoo-nubira-1-6-16v-se-1-6-16v-se.jpg


daewoo-nubira-1-6-16v-se-1-6-16v-se.jpg


2000 Daewoo Nubira 1.6-16V SE 5-drs

Het minst verkocht en zowaar één gevonden: de hatchback! Dit exemplaar is alles behalve netjes, maar beter dat dan niet te koop.

daewoo-nubira-1-6-16v-etec-4drs-hb.jpg


daewoo-nubira-1-6-16v-etec-4drs-hb.jpg


daewoo-nubira-1-6-16v-etec-4drs-hb.jpg


2001 Daewoo Nubira 2.0-16V CDX Wagon

Het meest verkocht, maar nu nauwelijks te vinden: de Wagon. Op deze Fransoos is van alles aan te merken, het is wel mooi de moddervette 2.0 CDX.

9cd607d3c83d515733d87cd8cbee3380a82301cc.jpg


3f1bfd1890874ca4e13e42c72ad4ee382c07a27d.jpg


8028f436838dbe4d2662a1c086a72a808dc5b96c.jpg


2002 Daewoo Leganza 2.0-16V CDX

Ook de zakenman werd door Daewoo bediend. En je rijdt wel eventjes in een (weliswaar afgekeurd) Jaguar-ontwerp!

640x480.jpg


640x480.jpg


640x480.jpg


2002 Daewoo Tacuma 1.8 SX

Eind jaren 90 was de midi-MPV hip and happening en Daewoo trok ten strijde met de Tacuma. Van buiten nog heel aardig vormgegeven, maar budget en inspiratie waren op toen aan het interieur werd begonnen.

daewoo-tacuma-1-8-sx-airco-stuurbekr-weinig-kms.jpg


daewoo-tacuma-1-8-sx-airco-stuurbekr-weinig-kms.jpg


daewoo-tacuma-1-8-sx-airco-stuurbekr-weinig-kms.jpg
 
@opel omega: dat ziet er op het eerste gezicht prima uit. Ik overloop de inzendingen iets grondiger in de loop van deze dag.

Wat denken we trouwens van het idee om deze opgave één week langer te laten lopen?
 
De vorige keer een set Lancia's uit de jaren 70, nu iets totaal anders: MG
De MG's gebaseerd op de Rover-modellen vind ik stiekem gaaf, ik ga voor het modellengamma van 2003 in Nederland.


MG%20ZR%20160%20-%2018-49-UU%20-%20001.jpg

60af19_3b8c27a6ee3f4ec584e465fc1a79371f~mv2.jpg

60af19_75d060b2edda4c8b98d037d431c4fba5~mv2.jpg


9d822b9f7df64649b1dfeead7c07a6cb.jpg

eea23005458445bd88fed2f0e91da825.jpg

b61fdcaa792c497ea69b984d3de89c3e.jpg


image;s=1080x720

image;s=1080x720

image;s=1080x720


8111ace7a6f44db48caed0ae0ce34b41.jpg

b2b8ca796c3f4113aa158d01652d221b.jpg

098809e4f418461891e4ee22b3198f5c.jpg


fc2d0eec534a4ad28cec45e29ff4a783.jpg

0f38c8ff74de4af1bea0144f831cc665.jpg

e683db0045c84bedacab05f0cfe61a35.jpg


mg-zt-t-2-5-v6-190.jpg

mg-zt-t-2-5-v6-190.jpg

mg-zt-t-2-5-v6-190.jpg

En de MG TF, verkrijgbaar in zeer speciale lakkleuren zoals 'Spectre':​


mg-tf-135-S4363854-5.jpg

mg-tf-135-S4363854-9.jpg

mg-tf-135-S4363854-2.jpg
 
Escher zei:
Wat denken we trouwens van het idee om deze opgave één week langer te laten lopen?

Ik ben voor. De vorige editie met dit thema was volgens mij rond de Kerstdagen en heeft toen ook twee weken gelopen.
 
afentoe zei:
Escher zei:
Wat denken we trouwens van het idee om deze opgave één week langer te laten lopen?

Ik ben voor. De vorige editie met dit thema was volgens mij rond de Kerstdagen en heeft toen ook twee weken gelopen.

Hoeft van mij niet, maar de meerderheid beslist.

Vraagje, weet iemand waar je model overzichten kunt vinden per jaar? Hier op auto week lukt dat tot 1980, maar daarvoor wordt lastig. Ik ga mijn BL aanpassen.
 
Pink Panther zei:
Vraagje, weet iemand waar je model overzichten kunt vinden per jaar? Hier op auto week lukt dat tot 1980, maar daarvoor wordt lastig. Ik ga mijn BL aanpassen.
https://en.wikipedia.org/wiki/British_Leyland
Helpt de lijst onder "BL and BMC and related models"? Of de lijsten daar onder.
 
Escher zei:
@opel omega: dat ziet er op het eerste gezicht prima uit. Ik overloop de inzendingen iets grondiger in de loop van deze dag.

Wat denken we trouwens van het idee om deze opgave één week langer te laten lopen?

Top. Voor mij is gewoon de normale wedstrijdduur meer dan prima. Meestal zenden mensen toch wel snel in en blijft het erna rustig.
 
Een Volkswagen showroom in begin 1987. De themakleur in de showroom is wit. De showroom heeft beperkt plaats en de eisen van de fabriek zijn niet zo streng, dus één carrosserievariant per model voldoet. De Golf cabrio en Jetta worden wel als aparte modellen gezien.
Anders zou het wel een hele verzameling zijn:
Polo coupe, Polo steilheck, Polo sedan, Golf 3 deurs, Golf 5 deurs, Golf cabrio, Jetta 2-deurs, Jetta 4-deurs, Passat 5-deurs, Passat sedan, Passat variant, Scirocco, Caddy, T3 gesloten bestel, T3 pickup, T3 'doka' pickup, T3 kombi, LT bestel, LT pickup, LT chassis, LT kombi.

Hier zijn ze:
Polo
04-1988 | €3.200 | 155.000km
$_20.jpg


Golf
06-1986 | €14.999 | 113.000km
$_20.jpg


Golf cabrio
05-1988 | €8.990 | 152.620km
$_20.jpg


Jetta
1986 | €2720 | 132.016km
2c.jpg


Passat
02-1987 | €3.333 | 210.000km
$_20.jpg


Scirocco
05-1985 | €5.490 | 149.752km
1280x960.jpg


Caddy
07-1989 | €7999 | 40.500km
1280x960.jpg


Transporter T3
08-1985 | €18.500 | 75.999km
$_20.jpg


En op verzoek van Wouter heeft de dealer ook nog een LT aangeschaft. Zoals ik het mij herinner van mijn stage bij een importeur zijn dealers creatief met de regels. Moeten we een LT hebben? Als demo? Weet je wat, dan doen we wel een LT oprijwagen!
Volkswagen LT
09-1986 | €3.990 | 230.500km
$T2eC16J,!wsE9suw%290cPBSOHPi5o-w~~48_20.jpg


edit2: Caddy toegevoegd.
edit3: een beter passende Jetta toegevoegd
 
Zat ik over te twijfelen. Ik zou zeggen dat die normaliter ook niet in de showroom zou staan, maar eerder bij een MAN dealer ofzo. Maar ik zal eens voor je zoeken. :D
 
Escher zei:
Wat denken we trouwens van het idee om deze opgave één week langer te laten lopen?
Het maakt mij niet zoveel uit. Ik ben op zich klaar met m'n inzending, heb 'm intussen nog uitgebreid met alle verschillende carrosserievarianten. Wellicht vind ik her en der nog een mooier exemplaar, dan vervang ik er nog eentje.
 
Ik heb er eentje gevonden Wouter :D Nog knap lastig, uit zo'n beperkte tijdsperiode.

Duur van de wedstrijd: week lijkt me genoeg, zeker zo met Pasen.
 
Caddy, hm was die ook leverbaar toen? Ik denk dat je een punt hebt. Shit :D
Ik wist dat het geen makkelijke opgave ging worden! Maar ik heb wel een rijtje waar ik nu graag een schuur voor vrij zou willen maken!

edit: zowaar nog een nette, witte Caddy gevonden!
 
Volgens mij wel. En dan had je nog de overige carrosserievarianten van de Polo, Golf, Jetta en Passat :)
 
Ja, dat heb ik vermeld. Die hoeven niet in de showroom van de importeur/fabrikant! :D
Er staat in de wedstrijdopdracht 'zo volledig mogelijk', en de showroom staat nu vol :p
 
Renault_logo_1972-1992.svg


1986.jpg


[size=x-large]Renault 4[/size]

€ 5.890,-
185.800 km
06/1986

640x480.jpg


640x480.jpg


[size=x-large]Renault 4 bestel (Fourgonnette)[/size]

€ 8.650,-
384.133 km
03/1986

640x480.jpg


640x480.jpg


[size=x-large]Renault 4 Frog[/size]

€ 11.950,-
77.000 km
01/1987

97989231_910350622815452_303025460449640448_n.jpg


96701321_910350849482096_4766029404830695424_n.jpg


[size=x-large]Renault Rodeo[/size]

€ 2.500,-
75.000 km
02/1985

810c87e49e99fc3469c2c169f12f45d80e6e8bcd.jpg


dad5fd1c9ec480a06e5ffb3b4c43cc78b3d0ca23.jpg


[size=x-large]Renault 5 (3 deurs)[/size]

€ 2.900,-
97.000 km
09/1986

640x480.jpg


640x480.jpg


[size=x-large]Renault 5 (5 deurs)[/size]

€ 9.900,-
77.900 km
12/1987

$_27.JPG


$_27.JPG


[size=x-large]Renault 5 cabrio EBS[/size]

€ 13.800,-
215.000 km
01/1987

9b02d8a880eeb0c362871ada88b212b99cb56bcc.jpg


00cc3eff02788800cb1420d2f4c17ae4881490c2.jpg


[size=x-large]Renault Express[/size]

€ 700,-
165.302km
07/1987

fe2e3d7dc145f50a396aea5f555f6aa9696d0497.jpg


6cc99cbf6be709dea3e473db22bd7fec0c7122a5.jpg


[size=x-large]Renault 9[/size]

€ 2.975,-
29.652 km
10/1986

640x480.jpg


640x480.jpg


[size=x-large]Renault 11 (3 deurs)[/size]

€ 10.800,-
199.110 km
02/1987

640x480.jpg


640x480.jpg


[size=x-large]Renault 11 (5 deurs)[/size]

€ 3.500,-
95.679 km
05/1986

640x480.jpg


640x480.jpg


[size=x-large]Renault 21 sedan[/size]

€ 950,-
200.000 km
02/1987

640x480.jpg


640x480.jpg



[size=x-large]Renault 21 nevada[/size]

€ 9.925,-
42.000 km
12/1987

640x480.jpg


640x480.jpg


[size=x-large]Renault 25[/size]

€ 18.000,-
9.800 km
01/1986

$_27.JPG


$_27.JPG


[size=x-large]Renault 25 limousine[/size]

€ 19.500,-
68.005 km
05/1986

$_27.JPG


$_27.JPG


[size=x-large]Renault Fuego[/size]

€ 7.800,-
192.000 km
01/1985

RENAULT-FUEGO-02.jpg


RENAULT-FUEGO-01.jpg


[size=x-large]Renault Alpine V6[/size]

€ 24.500,-
102.000 km
03/1986

640x480.jpg


640x480.jpg


[size=x-large]Renault Espace[/size]

€ 14.500,-
91.400 km
08/1986

640x480.jpg


640x480.jpg


[size=x-large]Renault Trafic[/size]

€ 1.400,-
126.295 km
05/1987

640x480.jpg


640x480.jpg


[size=x-large]Renault Master[/size]

€ 4.950,-
6.109 km
06/1987

640x480.jpg


640x480.jpg
 
[size=x-large]BMW - Nederland - zomer 2001[/size]

[size=large]2002 BMW 325ti Compact[/size]

https://www.premoli-automobiles.com/auto/bmw-325ti-compact-m-sport/

IMG_7LQ.jpg


IMG_1LQ.jpg


IMG_4LQ.jpg


€ 12.900
---

[size=large]2000 BMW 316i[/size]

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/bmw-316-i-limousine-erst-30-000km-klima-pdc-benzine-zilver-dfdf1954-db3b-4aff-8da1-ceb320c8a3fe?cldtidx=21&cldtsrc=listPage&searchId=1208988811&cldtsrc=listPage&searchId=1208988811

1280x960.jpg


1280x960.jpg


1280x960.jpg


€ 8.850
---

[size=large]2001 BMW 330i Touring[/size]

1280x960.jpg


1280x960.jpg


1280x960.jpg


€ 6.950
---

[size=large]2000 BMW 328Ci Coupé Individual[/size]

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/bmw-328-coupe-328ci-executive-aut-individual-youngtimer-benzine-blauw-77f8ec87-260f-4825-80fa-c2d2e725139d?cldtidx=13&cldtsrc=listPage&searchId=-643194356&cldtsrc=listPage&searchId=-643194356

1280x960.jpg


1280x960.jpg


1280x960.jpg


€ 15.950
---
[size=large]2002 BMW 330Ci Cabriolet[/size]

https://www.witmerodijk.nl/te-koop/bmw-330ci-automaat-executive-cabriolet-2002/1841

DSC_5253_717075.jpg


DSC_5260_911253.jpg


DSC_5142_548941.jpg


€ 12.950
---

[size=large]2002 BMW M3 Coupé[/size]

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/bmw-m3-3-serie-coupe-handgeschakeld-nieuwstaat-benzine-geel-67db8652-3f5d-4535-a659-346f141e7a49?cldtidx=8&cldtsrc=listPage&searchId=1037795214

1280x960.jpg


1280x960.jpg


1280x960.jpg


€ 39.950
---

[size=large]2002 BMW M3 Cabrio Individual[/size]

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/bmw-m3-e46-manual-gearbox-benzine-grijs-766e0015-2597-4f16-9d38-5949ba2d226c?cldtidx=4&cldtsrc=listPage&searchId=1037795214

1280x960.jpg


1280x960.jpg


1280x960.jpg


€ 42.500
---

[size=large]2002 BMW 540i Individual[/size]

https://www.supremecarstore.nl/collectie/bmw-e39-540i-sedan-individual-i-m-sport-i-6-h

dsc06261.jpg


dsc06263.jpg


dsc06299.jpg


€ 15.950
---

[size=large]2002 BMW 530i Touring[/size]

https://www.premiumclassics.nl/news/1300/49/BMW-530A-E39-Touring-Exclusive-Edition-145-000KM-Navi-Elektrisch-bed-Stoelen

Image1.jpg


Image3.jpg


Image23.jpg


€ 11.950
---

[size=large]2001 BMW M5[/size]

https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/m1689665894-bmw-5-serie-m5-nieuwstaat.html?previousPage=lr

$_86.JPG


$_86.JPG


$_86.JPG


€ 36.900
---

[size=large]2001 BMW X5 4.4i V8[/size]

https://www.premiumclassics.nl/news/1386/49/BMW-X5-4-4iA-E53-I-64-000KM-I-BTW-Auto

Image5.jpg


Image11.jpg


Image46.jpg


€ 20.950

---

[size=large]2001 BMW 728i[/size]

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/bmw-728-i-automatique-1iere-main-belge-benzine-blauw-18c714bc-f7ce-8676-e053-0100007fe80a?cldtidx=20&cldtsrc=listPage&searchId=-1127573728

1280x960.jpg


1280x960.jpg


1280x960.jpg


€ 12.750
---

[size=large]1999 BMW 750iL Protection[/size]

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/bmw-750-il-protection-b4-schusssicher-armoured-benzine-zwart-0f74ba7c-825f-4d5f-bd8d-75215e8bb315?cldtidx=4&cldtsrc=listPage&searchId=-1127573728

1280x960.jpg


1280x960.jpg


1280x960.jpg


€ 29.900
---

[size=large]2001 BMW L7[/size]

1280x960.jpg


1280x960.jpg


1280x960.jpg


€ 50.000
---

[size=large]1999 BMW Z3 Roadster[/size]

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/bmw-z3-2-8i-facelift-pelle-manuale-cerchi-18-portapacchi-benzine-zwart-61c04dea-5ab2-4555-a907-df874de0f4dd?cldtidx=11&cldtsrc=listPage&searchId=1620387800

1280x960.jpg


1280x960.jpg


1280x960.jpg


€ 23.900
---

[size=large]2001 BMW Z3 Coupé 3.0i[/size]

Image6.jpg


Image13.jpg


Image39.jpg


€ 33.950
---

[size=large]2000 BMW Z3M Roadster[/size]

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/bmw-z3-m-roadster-3-2-manual-full-bmw-history-benzine-blauw-28b7a06c-df5f-4108-8ad8-ebf22816779f?cldtidx=14&cldtsrc=listPage&searchId=-1189821804

1280x960.jpg


1280x960.jpg


1280x960.jpg


€ 39.950
---

[size=large]1999 BMW Z3M Coupé[/size]

https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/bmw-z3-m-3-2i-benzine-groen-66935ef9-d887-4871-9cf3-ebd7f35e84b6?cldtidx=8&cldtsrc=listPage&searchId=-168783371

1280x960.jpg


1280x960.jpg


1280x960.jpg


€ 58.500
---

[size=large]2001 BMW Z8[/size]

https://www.autoscout24.ch/de/d/bmw-z8-cabriolet-2001-occasion?vehid=8246135&backurl=%2Fautos%2Fbmw--z8%3Fmake%3D9%26model%3D56%26sort%3Dprice_desc%26vehtyp%3D10&make=9&model=56&sort=price_desc&vehtyp=10

7.jpg


4.jpg


14.jpg


CHF 215.000 = € 195.350
 
Ik ga de wedstrijd, gelet op de wel zeer tijdrovende opdracht (sorry not sorry), toch met een weekje verlengen. Op die manier kan iedereen ook rustig van elk model het beste te koop staande exemplaar uitzoeken (althans, dat is toch wat ik nog heb ingepland).
 
Escher zei:
Ik ga de wedstrijd, gelet op de wel zeer tijdrovende opdracht (sorry not sorry), toch met een weekje verlengen. Op die manier kan iedereen ook rustig van elk model het beste te koop staande exemplaar uitzoeken (althans, dat is toch wat ik nog heb ingepland).

Jammer.

Je beslist als deelnemer namelijk, vrij eenvoudig, zelf hoeveel tijd je er in wilt steken. Wil je het makkelijk, neem je een klein merk, mogelijkheden genoeg tenslotte.
Of je vind het met dit weer een leuke uitdaging en gaat er voor. Inzending zo goed als compleet.
 
Jaguar 2003



Jaguar XKR Convertible
€ 30.995,00
https://link.marktplaats.nl/m1685827080








Jaguar XK8 Convertible
€ 23.500,00
https://link.marktplaats.nl/m1680828882








Jaguar XKR Coupé
€ 29.950,00
https://www.autotrack.nl/a/jaguar-xkr-benzine-2004-43577542?_ga=2.177486885.1459793994.1617638487-1085180884.1612204502








Jaguar XK8 Coupé
€ 18.000,00
https://rus.auto24.ee/used/2822058








Jaguar XJR 4.2 V8 Supercharged
€ 11.900,00
https://link.marktplaats.nl/m1681195347








Jaguar XJ 3.0 V6
€ 9.995,00
https://link.marktplaats.nl/m1683255337








Jaguar S-Type 4.2 V8 R Supercharged
€ 11.750,00
https://link.marktplaats.nl/m1688134143








Jaguar S-Type 3.0 V6
€ 5.495,00
https://link.marktplaats.nl/m1683858967








Jaguar X-Type 2.0 V6 Executive
€ 2.740,00
https://link.marktplaats.nl/m1683325425








Jaguar X-Type Estate 3.0 V6
€ 2.950,00
https://www.autowereld.nl/jaguar/x-type-estate/3-0-v6-sport-34506786/details.html?_ga=2.76239765.1459793994.1617638487-1085180884.1612204502





 
@Pink,

De 124 Coupé had in 1971 al de nieuwe neus met dubbele koplampen.
Op details wijken ook de ingezonden 600 (vanaf 1972 driehoekjes op de C-stijlen), 850 Sport Coupé (vanaf medio 1970 grotere verstralers met een uitstulping ertussen), 128 4-deurs (vanaf 1973 andere grille, achterlichten, bumpers zonder rozetten) en de 124 Familiale (vanaf medio 1970 andere grille) af van de 1971-modellen.
 
929V6 zei:
@Pink,

De 124 Coupé had in 1971 al de nieuwe neus met dubbele koplampen.
Op details wijken ook de ingezonden 600 (vanaf 1972 driehoekjes op de C-stijlen), 850 Sport Coupé (vanaf medio 1970 grotere verstralers met een uitstulping ertussen), 128 4-deurs (vanaf 1973 andere grille, achterlichten, bumpers zonder rozetten) en de 124 Familiale (vanaf medio 1970 andere grille) af van de 1971-modellen.

Aangepast m.u.v. de 124 Familiare, de dealer had nog een overjarige staan.(y)
 
logo-fiat-old-124367513.jpg

[size=x-large]De showroom van de Italiaanse Fiat dealer in 1982[/size]

[size=large]Fiat 126 Bambino [/size]
01/1983
7.150km
7.499 eur

$_57.JPG

$_57.JPG

$_57.JPG


[size=large]Fiat Panda 30[/size]
07/1982
500km
14.000 eur

480x640.jpg

480x640.jpg

480x640.jpg


[size=large]Fiat 127 1050 Super [/size]
09/1982
90.755 km
4.500 eur

$_21.JPG

$_21.JPG

$_21.JPG


[size=large]Fiat 127 Panorama 1.3 Diesel[/size]
4/1983
56751km
2.600 Eur

e12d0d02-ac29-4d6d-988d-96c80900bd03.jpg

4537aad0-4ba0-48b1-ac01-cac19b0a26ff.jpg

f6422c13-2fd5-4b44-b05e-e4ba71f4ff37.jpg


[size=large]Fiat Ritmo 60 CL 5-deurs[/size]
03/1981
81.000 km
3.900 eur

640x480.jpg

640x480.jpg

640x480.jpg


[size=large]Fiat Ritmo 125 TC Abarth[/size]
09/1982
860km
26.000 eur

640x480.jpg

640x480.jpg

640x480.jpg


[size=large]Fiat Ritmo Cabrio 85S[/size]
08/1982
35.000km
5.000 eur

68b51a03-a4d7-489d-99bb-8c55996a6383.jpg

c98bdcd4-6a0d-4fda-b88b-3e5d51cc71b2.jpg


[size=large]Fiat 131 1300 CL[/size]
07/1982
13.000 km
9.900 eur

640x480.jpg

640x480.jpg

640x480.jpg


[size=large]Fiat 131 Racing[/size]
03/1981
123.000 km
16.000 eur
640x480.jpg

640x480.jpg

640x480.jpg


[size=large]Fiat 131 2000 Volumetrico Abarth[/size]
01/1982
89.476km
19.800 eur

$_57.JPG

$_57.JPG

$_57.JPG


[size=large]Fiat 131 Panorama 2000 CL D[/size]
01/1981
141.914 km
7.900 eur

FIAT-131-00.jpg

FIAT-131-02.jpg

FIAT-131-09.jpg


De winkeldochter:
[size=large]Fiat 132 2000 injection[/size]
08/1981
98.500km
7.160 eur

fiat-131-limousine-occasion

fiat-131-limousine-occasion

fiat-131-limousine-occasion


[size=large][color=#99CCCCFF]Fiat Argenta 1600[/color][/size]
06/1982
17.00km
8.500 eur

640x480.jpg

640x480.jpg

640x480.jpg


[size=large]Fiat X 1/9 1.5[/size]
2/1981
21.100 km
11.500 eur

640x480.jpg

640x480.jpg

640x480.jpg


[size=large]Fiat 124 Sport Spider 2000[/size]
03/1982
87.000 km
21.700 eur

$_20.jpg

$_20.jpg

$_20.jpg


[size=large]Fiat Campagnola 2500 Diesel HardTop[/size]

7/1983
58.000 km
10.000 eur
640x480.jpg


[size=large]Fiat Fiorino[/size]
11/1983
6.780km
8.900 eur

0b188adfd844ae6b7dd7d60f53d5dd14.jpg


[size=large]Fiat 900E Panorama[/size]

454f217d-2412-45ad-98ce-7d0c015ec240.jpg

d2482550-c7a2-4614-b133-a2acbfad6461.jpg

a252dea9-a04f-4489-a93c-8a76f788f3ec.jpg


[size=large]Fiat 238 Exodus[/size]
03/1982
155.000 km
4.500 eur
640x480.jpg

640x480.jpg

640x480.jpg
 
Pink Panther zei:
929V6 zei:
@Pink,

De 124 Coupé had in 1971 al de nieuwe neus met dubbele koplampen.
Op details wijken ook de ingezonden 600 (vanaf 1972 driehoekjes op de C-stijlen), 850 Sport Coupé (vanaf medio 1970 grotere verstralers met een uitstulping ertussen), 128 4-deurs (vanaf 1973 andere grille, achterlichten, bumpers zonder rozetten) en de 124 Familiale (vanaf medio 1970 andere grille) af van de 1971-modellen.

Aangepast m.u.v. de 124 Familiare, de dealer had nog een overjarige staan.(y)

Alleen ben je met de Fiat 124 Coupé weer één facelift te ver gegaan nu.;) De uitvoering van 1972 heeft nog de smalle bumpers en de grille zoals in mijn linkje.
 
Terug
Bovenaan