Occasionwedstrijd #591: En blok, twee occasions I Spekky is de winnaar!

Gepost door Jp053 


Welkom bij Occasionwedstrijd #591: En blok, twee occasions





Tegenwoordig is het schering en inslag: onder de motorkap van het ene model ligt hetzelfde motorblok als bij een zustermodel van het merk of zelfs bij een collegamerk. Toch was het vroeger niet veel anders. Het motorblok werd regelmatig bij de concurrent ingekocht, dat spaarde mooi de ontwikkelingskosten uit. Of nog efficinter: over meerdere modellen van jouw eigen merk uitsmeren.

De opdracht:

We gaan op zoek naar twee occasions met n en hetzelfde motorblok. Je mag twee occasions inzenden van twee merken, maar twee occasions van n merk is ook prima. Wat je het leukst vindt.

Criteria:

- Motorblokken: van 1 fabrikant hetzelfde blok (in licentie gebouwd is ook goedkeur), identieke cilinderinhoud en maximaal 25 pk verschil
- Bouwjaar 1945-2010
- Maximaal 6 foto's van de geadverteerde auto's (2 x 3 foto's)
- Budget: 250.000,-
- Prijzen in vreemde valuta graag omrekenen naar euro's.
- Te koop: wereldwijd



Vaste spelregels:

- Link naar de advertentie en prijsindicatie zijn verplicht.
- Maximaal 5 foto's van de geadverteerde auto.
- Mooi gefotografeerde auto's worden op prijs gesteld.
- Maximaal 1 inzending per persoon, als je toch een betere inzending tegenkomt dan je eerste, pas dan je oorspronkelijke post aan.
- Bij het stemmen mag een geplaatste stem niet meer gewijzigd worden.
- Bij een claim dient een link naar de advertentie en minimaal 1 foto te staan, anders wordt deze als niet ingezonden beschouwd.
- Elke modelgeneratie mag maar n keer ingezonden worden.


Voorgaande wedstrijden:

Occasionwedstrijd 1 t/m 399
400: Het jubileum viertje - Joop053
401: It's in the movie - Joop053
402: The Dutch Dinosaurs - 929V6
403: L - Joop053
404: Het lekkere kontje JOtter
405: Man man man... - Pink Panther
406: De Vreemdganger - Shooting Brake
407: De afstammeling - 929V6
408: Buy British! - Guus Leferink
409: Zuipen maar! - Pink Panther
410: De Laatste! - smarter
411: Knutselvreugd: Afgezaagd en aangeplakt - Joop053
412: Eenarmige bandiet - cirKel
413: Betaalbare coup - Paul Z
414: Rechtsgestuurd - Spekky
415: Vent window - Pink Panther
416: Jan Modaal - Escher
417: Kleur bekennen - .Timo
418: 4 Cilinders, 1.8 L motor - rzasa
419: reclame - jp053
420: Bruin/brown/maronne/braun/brun/buraun - Pjtr
421: De opgewarmde auto! - smarter
422: Het reservewiel Spekky
423: Een Pekelbak - smarter
424: Kwarttarief oldtimer - JP053
425: Take a Break..... of Caravan of Wagon - GvJ
426: Koekblik, racemonster of gebakje - Jp53
427: Het ronde achterlicht - stoterstangen90
428: De Sint komt weer in het land en zoekt passend vervoer- British Racing Green
429: Gracieus een dagje ouder- 929V6
430: Rencarnatie - Wouter82
431: What's in a name? - Zadelsnuiver
432: Veel gereden, weinig geleden! - singleframegrille
433: De rijdende kerstboom - Bobbeltje
434: Oudejaarslot - j.ko
435: Oud en Nieuw - singleframegrille
436: Bijna perfect maar. - Paul Z
437: Gewoon zoals vroeger - GvJ
438: 2.0 - 929V6
439: Melania's car- Escher
440: Snel verouderd - 929V6
441: Big diesel- Escher
442: Kleurrijk interieur - DagDromer
443: Net als in de folder - 740estate
444: Lente in Drenthe - singleframegrille
445: The Powerdome - Jp053
446: Heckblende - JOtter
447: Laatste in de lijn - Smarter
448: Geen Grille - Pink Panther
449: Allemaal Brass - GvJ
450: WWDVD - Gewoon Dirk
451: Grensgevalletje - Nico GTR
452: The forever car - Jp053
453: nummer 13 - singleframegrille
454: Rechtop! - 929V6
455: Yummy!- GvJ
456: Retro - Escher
457: Vakantie! - Probenator
458: Chief Executive Officer! - Jp053
459: Targa time! - Niels
460: Andere tijden - smarter
461: Wie het kleine niet eert... - Jp053
462: GT met of zonder - Zadelsnuiver
463: Schakelen met je V8! - Nico GTR
464: Rallyrijden iets voor jou? - Pink Panther
465: Gemerkt- Escher
466: De ideale investering- Wrangler
467: Mini Meeting- Escher
468: Perfecte Symetrie - Pink Panther
469: Auto en partner - Probenator
470: The Carbage Run - rzasa
471: Iconische kleuren: 929V6
472: Cariosa18: Jp053
473: Penoza: Auto-fan
474: Lef: Escher en Jp053
475: Bring back the Bumper: 929V6
476: What's under the hood: GvJ
477: Was getekend: de lineaal: 740estate
478: Hetzelfde of toch niet?: Gewoon Dirk
479: The supercar that couldnt: Zadelsnuiver
480: De mooiste onder de 100.000 Fl: rzasa
481: Wel 4WD, niet SUV: Probenator
482: K.I.T.T. - smarter
482: GOLD - Pink Panther
483: kleine achterlichten - Jp053
485: Achtervleugels - Zonder Mazda met BMW
486: Klapkoplampen - Nico GTR
487: Trackday use only - Bobbeltje
488: Pick-Up - Meike MR-S
489: Doe maar een 3-serie.. - Probenator
490: Hardlopers zijn doodlopers... - 740estate
491: Bond on budget- Escher
492: Individual of Designo? - Bobbeltje
493: Wereldreis - Bobbeltje
494: De eerste en de laatste - Zadelsnuiver
495: Dash-to-axle ratio- Escher
496: Not lost in translation - Guus Leferink
497: Het motorkapornament - Zadelsnuiver
498: Achterhaalde Accessoires - Guus Leferink
499: Renault - Jp053
500: De 5 Editie - Total Loss
501: Electrify - Smarter
502: Automuziek: Fahr'n fahr'n auf der Autobahn- De Schaduw
503: Zwarte kunststof bumpers - Guus Leferink
504: His and hers - Pink Panther
505: That's my number - Jp053
506: Welke auto heeft de Outlaw in 'em? - Escher
507: Stamvaders - lybra
508: Greatest hits of the 80's - Jp053
509: Ode aan de zescilinder - Guus Leferink
510: De 3-deurs hatchback - Bobbeltje
511: Matching colors - rzasa
512: rzasa deelt uit - Guus Leferink
513: American Beauty - 929V6
514: Because it's rubbish - zonder Mazda met BMW
515: The Russians are coming?? - 929V6
516: 1978 - Jp053
517: De opvolger, dat had beter gekund! - British Racing Green
518: Sunshine Reggae - .Timo
519: Buiten de lijntjes - Wrangler
520: We go up! - rzasa
521: Guilty Pleasure! - smarter
522: Comfort - Guus Leferink
523: No smoke, no poke - Guus Leferink
524: Groen - 929V6
525: Doppelauspuff - Jp053
526: Drie! - smarter
527 Via de achterdeur - Pink Panther
528: De mooiste! - Guus Leferink
529: Concurrenten - Bobbeltje
530: PEKEL BAK - British Racing Green
531: De mooiste wieldop!? - 929V6
532: How low can you go? - Jp053
533: Ford weet wat u beweegt - Caspervanc
534: Smile! - Probenator
535: Werkpaarden en sierpaarden - 929V6
536: Geen thema, wel een wensenlijstje - Pink Panther
537: Nu het nog kan! - NielsdW
538: Red mij! - Jay DoubleYou
539: Zoals papa hem vroeger ook had... - smarter
540: Two-Tone - lybra
541: Spoiler alert - 929V6
542: 1979 - smarter
543: De achterwiel aangedreven sedan - Bobbeltje
544: Velgen maken de auto (of niet) - Zadelsnuiver
545: Schaap in wolfskleren - rzasa
546: Waar ken ik dat onderdeel toch van? - Pink Panther
547: Deze moet een kans krijgen - rzasa
548: Het korte klepje - 740estate
549: Met uitsterven bedreigd - Jp053
550: van hetzelfde model - zonder Mazda met BMW
551: auto's met 4 afzonderlijke koplampern - Jp053
552: Je eerste auto met hulp van Jp053's geldboom - Barri
553: Pracht en praal op staal - Zadelsnuiver
554: Koningsdag! - Jp053
555: Born in the Sixties- Escher
556: In it for the long run- smarter n lybra
557: Zonder opvolging - Guus Leferink
558: De Volkswagen Golf - Jp053
559: Terugkeer als een succesvolle e-car - 929V6
560: King of the road - caspervanc
561: Wat van ver komt - NielsdW
562: Hoge achterlichten - Pink Panther
563: Hoogtepunten van een verdwenen merk - Jp053
564: Niet rond of ovaal, maar een lint - Probenator
565: Naar het strand of stranden? - SVF
566: Als 2 druppels water.. - Guus Leferink
567: Een lekker kontje - British Racing Green
568: Clean - Total Loss
569: De GP van Zandvoort - Caspervanc
570: De Subcultuur - Non Turbo
571: In een carrosserievariant - SVF
572: Honda Civic - Zadelsnuiver
573: Zelfs je naam is mooi - rzasa
574: Wis en waarachtig - 929V6
575: Koreaantje, zo zwart als roet - D. Elzinga
576: Dai - Jp053
577: The Teenies - Smarter
578: Autosport - caspervanc
579: Wheeler Dealers - BRG
580: Coupe - Total Loss
581: Mag het een clindertje meer zijn? - smarter
582: De facelift Spekky
583: Het schuifdak - 929V6
584: Ruim in z'n jasje - SVF
585: het mooiste dashboard - Zadelsnuiver
586: De 12 klepper - smarter
587: Striping - Caspervanc
588: Twee punt Nul - 929V6
589: Kerstster - Guus Leferink
590: De vertegenwoordigersauto - Jp053



Inzenden kan tot woensdag 1 januari 20:00 uur.

Stemmen kan tot vrijdag 3 januari 0:00 uur.


Veel succes!



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-01-2020 20:29 door Jp053.
te duur



4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-12-2019 20:19 door Jay DoubleYou.
2 fossielen, 1 gedachte. Van beiden wordt ik heel hebberig:

1994 range Rover Vogue 3.9 V8







Motor: Rover 3947cc V8 met 182pk

Prijs: 33.900,-

1995 MG RV8







Motor: Rover 3948cc V8 met 193pk

Prijs: 34.900,-



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-12-2019 21:04 door smarter.
Lotus Elise S2 26.500 euro





MG ZR 1,8 3.000 euro





Prijs voor best gefotografeerde advertenties heb ik wel binnen gok ik grinning smiley
BMW M5



Motor BMW met 555 PK
Prijs: 41.550,-

Weissman MF5




Motor: BMW 555PK
Prijs: 239.500
2009 Toyota Camry 3.5 - 12.200
[auto.ria.com]



2010 Lotus Evora - 39.950
[link.marktplaats.nl]



Uitwerking volgt later smiling smiley
De 2-liter achtklepper met 115pk werd door Volkswagen in veel modellen gebruikt. Ik heb 'm zelf gehad in een Golf IV variant. Dit blok stond bekend als olieboot, en die van mij luste 'm ook wel: 1 liter op 1300km...
Tot enkele jaren terug was dit blok nog leverbaar in de Transporter als CNG-versie.

Maar hij is natuurlijk ook bekend van de Golf III GTI.
04-1995 | 51.354km | 11.995




En een oranje werkbus, welke uitgerust was met hetzelfde blok. In dit geval is er wel een LPG installatie aan gekoppeld.
Volkswagen T5
06-2007 | 81.786km | 8.990


West VS Oost

Volkswagen Polo GT (86C)

Eerste toelating 11/1986, Km-stand 41.897 km, Cilinderinhoud 1.272 cm, Vermogen 40 kW (54 PS), Prijs 4.849

Wartburg 1.3

Eerste toelating 01/1990, Km-stand 64.000 km, Cilinderinhoud 1.272 cm, Vermogen 40 kW (54 PS), Prijs 3.750









Totaal 8.599 voor 2 keer hetzelfde blok, beide Duiits



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-12-2019 23:21 door Spekky.
Opel Diplomat V8 1965 (klik!)
4,6 liter Chevrolet 283 V8, 220 pk







35.000,-

Chevrolet Impala Hardtop 1965 (klik!)
4,6 liter Chevrolet 283 V8, 224 pk







47.990,-
Ik ga voor de 1.9 PSA diesel.

Peugeot 306 1.9 XND 1998







Prijs: 1.450 Bouwjaar 1998

Hyundai Lantra SW 1.9 DIESEL 2000







Prijs: 1.500 Bouwjaar 2000
Ford Focus 2.5 ST 2009 voor 9,950
2.5T (B5254T) 226 PK
en
Volvo XC90 2.5T 2004 voor 23.950,-
2.5T (B5254T) 210PK















3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-01-2020 19:28 door caspervanc.
Donkervoort D8 GTO-S 2016

Alleen maar lelijke Audis. grinning smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-12-2019 22:38 door Pink Panther.
Renault 11 TXE
[www.leboncoin.fr]







1986
232.000 km
2490,-

Deze 1.7 Renault F-motor ligt ook in deze auto:

Volvo 340 DL
[autocircuit.nl]





1985
170.460 km
3495,-
Tweemaal Fiat's oerbetrouwbare 1.9 JTD:

2007 Fiat Grande Punto 1.9 MultiJet Sporting



1.300,-
1.910 cm
96 kW 130 PK
83.000 km






2008 Saab 9-3 Sport Estate 1.9 TiD



8.950,-
1.910 cm
88 kW 120 PK
179.080 km







5 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-12-2019 10:11 door lybra.
Quote
Pink Panther

Alleen maar lelijke Audis. grinning smiley

Lijkt me een pleonasme. winking smiley
Quote
Total Loss
Quote
Pink Panther

Alleen maar lelijke Audis. grinning smiley
Lijkt me een pleonasme. winking smiley
thumbs up
Vele kleine sportwagen fabrikanten hebben gebruik gemaakt van Fords' Cleveland V8,
maar ook Ford zelf heeft er enkele snelle creaties mee op de weg gezet.
Mijn inzending is een mooi voorbeeld hoe de motor volledig anders is gebruikt,
maar in beide creaties een monster qua prestaties begin jaren '70 teweeg bracht.
De een gebruikt een traditionele aandrijflijn, motor voorin, achterwielaandrijving.
De ander gebruikt een middenmotor concept met dezelfde motor achter de voorstoelen en daarachter de versnellingsbak.

Iso Rivolta Fidia





Prijs 80.000,00 (= 93.640)
Bouwjaar 1974
Motor Ford Cleveland 351cui
Vermogen 350 pk
Iso Rivolta Fidia chassisnumber 190 of 192 cars ever built ! New delivered by Belgian Iso Rivolta importer Van den Abbeele. Dark blue metallic with beige leather, interior in complete original condition. Ford 351Cui V8 engine with automatic gearbox. Very rare fastest 4 doors of the seventies !


DeTomaso Pantera





Prijs 107.900,00
Bouwjaar 1972
Vermogen 350 pk
Imported from the US a few years ago.

351 in Ford Cleveland engine, only ca. 4.000 mls!

German MOT and historic vehicle registration.




2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-12-2019 15:22 door Zonder Mazda met BMW.
@zonder Mazda,

Quote

maximaal 25 pk verschil
Quote
929V6
@zonder Mazda,

Quote

maximaal 25 pk verschil

Geen probleem, zend ik gewoon een andere Cleveland V8 in. Keus zatgrinning smiley
Van beauty & the beast naar 2 exclusieve schoonheden.

Geen ISO, maar OSI. Ook gebouwd in Itali en ja, ook gebruik makend van Ford techniek, maar wel op een ander niveau.

OSI TS 2.3

1967 - 48.000
Ford 2.3V6 motor 126 pk.

Een auto die het niet van spectaculaire prestaties moet hebben, maar met zijn adembenemende schoonheid absoluut een plaats in de auto geschiedenis verdient.








Nu kon ik een fraaie Taunus 20TM inzenden, maar er zijn meer Italianen die de Ford V6 hebben gebruikt. Nog exclusiever dan de OSI, want minder dan 50 stuks gebouwd! En ja er staat er een te koop.

LMX Sirex 2300 Hcs Stradale

1973 - 46.000
Ford 2.3 V6 120pk

Veel rauwer qua vormgeving dan de sierlijke OSI, maar niet minder indrukwekkend. De kleine power bulge en de brede heupen, alles straalt power uit. En, voor die tijd waren de prestaties best ok, maar zo spannend als het oogde, niet echt.








Hier is de OSI te koop en hier de LMX Sirex



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-12-2019 23:47 door Pink Panther.
Twee auto's met n blok van merken die beide niet meer bestaan: Triumph Dolomite en Saab 99 beide met het 1.854cc blok van Triumph.

Triumph Dolomite 1850 HL








Inhoud: 1.854CC, 95pk
Bouwjaar: 1973
Prijs: 8.500,--

Saab 99








Inhoud: 1.854CC, 88pk (volgens wikipedia)
Bouwjaar: 1972
Prijs: 13.250,--
Ik ga deze week voor twee youngtimer-exoten met hetzelfde chassis en dezelfde Amerikaanse V8 onder de kap:

2000 Qvale Mangusta

[www.autoscout24.nl]







39.750

&

2004 MG XPower SV

[www.autotrader.co.uk]







49.995 = 58.550
Weet eigenlijk niet of ik dat had moeten melden, maar ik heb (een paar dagen terug alweer) m'n inzending gewijzigd en de 120 pk Grande Punto omgewisseld voor een 130 pk Grande Punto in Sporting trim.
Alles goedgekeurd.

@zadelsnuiver: graag nog wat meer foto's etc. smiling smiley

Alle forummers een fijne jaarwisseling en tot in 2020!

Quote
Jp053
Alles goedgekeurd.

@zadelsnuiver: graag nog wat meer foto's etc. smiling smiley

Alle forummers een fijne jaarwisseling en tot in 2020!


Dat wens ik ook iedereen.
Quote
Jp053
Alles goedgekeurd.

De BMW M5/Wiesmann zijn boven budget. Maar svp nu gewoon laten staan, want zou niet fair zijn, MX6 was een van de eerste inzenders.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-01-2020 20:45 door Pink Panther.
Quote
Pink Panther
Quote
Jp053
Alles goedgekeurd.

De BMW M5/Wiesmann zijn boven budget. Maar svp nu gewoon laten staan, want zou niet fair zijn, MX6 was een van de eerste inzenders.

Die had ik gemist, maar ik laat ze staan. Mijn fout.
De beste wensen voor 2020 smileys with beer

Op-Een-Rijtje:

smarter: Range Rover Vogue 3.9 V8 - MG RV8





opel omega: Lotus Elise S2 - MG ZR 1.8





MX6: BMW M5 - Weissman MF5





Zadelsnuiver: Toyota Camry 3.5 - Lotus Evora





Barri: Golf III GTI - Volkswagen T5





Spekky: Volkswagen Polo GT (86C) - Wartburg 1.3





929V6: Opel Diplomat V8 - Chevrolet Impala Hardtop





SVF: Peugeot 306 1.9 XND - Hyundai Lantra SW 1.9 Diesel





caspervanc: Ford Focus 2.5 ST - Volvo XC90 2.5T





rsaza: Renault 11 TXE - Volvo 340 DL





Epica: Mazda RX4 - Mazda RX7





lybra: Fiat Grande Punto 1.9 MultiJet Sporting - 9-3 Sport Estate 1.9 TiD





Zonder Mazda met BMW: Iso Rivolta Fidia - DeTomaso Pantera





Pink Panther: OSI TS 2.3 - LMX Sirex 2300 Hcs Stradale





Jp053: Triumph Dolomite 1850 HL - Saab 99





British Racing Green: Volvo 240 GL - Volkswagen LT 28 D





Escher: Qvale Mangusta - MG XPower SV





Stemmen kan tot vrijdag 3 januari 20.00 uur.
1. rsaza: Renault 11 TXE - Volvo 340 DL
2. Zadelsnuiver: Toyota Camry 3.5 - Lotus Evora
3. SVF: Peugeot 306 1.9 XND - Hyundai Lantra SW 1.9 Diesel
1 rsaza: Renault 11 TXE - Volvo 340 DL
2 Spekky: Volkswagen Polo GT (86C) - Wartburg 1.3
3 Jp053: Triumph Dolomite 1850 HL - Saab 99
1. Spekky: Volkswagen Polo GT (86C) - Wartburg 1.3

2. Jp053: Triumph Dolomite 1850 HL - Saab 99

3. Zadelsnuiver: Toyota Camry 3.5 - Lotus Evora
1 British Racing Green: Volvo 240 GL - Volkswagen LT 28 D
2 caspervanc: Ford Focus 2.5 ST - Volvo XC90 2.5T
3 lybra: Fiat Grande Punto 1.9 MultiJet Sporting - 9-3 Sport Estate 1.9 TiD
1. Pink Panther: OSI TS 2.3 - LMX Sirex 2300 Hcs Stradale
2. Jp053: Triumph Dolomite 1850 HL - Saab 99
3. British Racing Green: Volvo 240 GL - Volkswagen LT 28 D
Hij was lastig dit keer, veel keuze uit leuke combinaties.
1. 929V6: Opel Diplomat V8 - Chevrolet Impala Hardtop
2. Zonder Mazda met BMW: Iso Rivolta Fidia - DeTomaso Pantera
3. Escher: Qvale Mangusta - MG XPower SV
1. Zonder Mazda met BMW: Iso Rivolta Fidia - DeTomaso Pantera
2. Pink Panther: OSI TS 2.3 - LMX Sirex 2300 Hcs Stradale
3. Zadelsnuiver: Toyota Camry 3.5 - Lotus Evora
1. Pink Panther: OSI TS 2.3 - LMX Sirex 2300 Hcs Stradale

2. Escher: Qvale Mangusta - MG XPower SV

3. Zonder Mazda met BMW: Iso Rivolta Fidia - DeTomaso Pantera
1) Spekky: Volkswagen Polo GT (86C) - Wartburg 1.3
2) Barri: Golf III GTI - Volkswagen T5
3) Jp053: Triumph Dolomite 1850 HL - Saab 99
1. Zadelsnuiver: Toyota Camry 3.5 - Lotus Evora
2. Spekky: Volkswagen Polo GT (86C) - Wartburg 1.3
3. smarter: Range Rover Vogue 3.9 V8 - MG RV8
Dat sommige exclusieve exoten de motor delen, lijkt me vrij logisch.
Ik kies voor de combinaties die mij het meest verrasten (en kom zo tot een lijstje dat zelfs mij verbaast):

1. caspervanc: Ford Focus 2.5 ST - Volvo XC90 2.5T
2. Spekky: Volkswagen Polo GT (86C) - Wartburg 1.3
3. SVF: Peugeot 306 1.9 XND - Hyundai Lantra SW 1.9 Diesel
1. Zonder Mazda met BMW: Iso Rivolta Fidia - DeTomaso Pantera
2. Spekky: Volkswagen Polo GT (86C) - Wartburg 1.3
3. Zadelsnuiver: Toyota Camry 3.5 - Lotus Evora
1. lybra: Fiat Grande Punto 1.9 MultiJet Sporting - 9-3 Sport Estate 1.9 TiD
2. SVF: Peugeot 306 1.9 XND - Hyundai Lantra SW 1.9 Diesel
3. Zadelsnuiver: Toyota Camry 3.5 - Lotus Evora
@BRG, wat verbaast je aan de 1e keuze? Ze Volvo vielen toen onder Ford dus niet echt verrassend.
1. Spekky: Volkswagen Polo GT (86C) - Wartburg 1.3
2. Pink Panther: OSI TS 2.3 - LMX Sirex 2300 Hcs Stradale
3. opel omega: Lotus Elise S2 - MG ZR 1.8
Heren, de beste wensen smileys with beer

1. opel omega: Lotus Elise S2 - MG ZR 1.8
2. Jp053: Triumph Dolomite 1850 HL - Saab 99
3. lybra: Fiat Grande Punto 1.9 MultiJet Sporting - 9-3 Sport Estate 1.9 TiD

De laatste weken schiet het er steeds bij in, maar hopelijk kan ik de komende tijd ook weer meedoen.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.