Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moderator
Guus Leferink zei:Als jullie wat missen, dan hoor ik dat graag
Zadelsnuiver zei:C107 SLC oftewel de gesloten SL alhoewel ik niet 100% zeker ben of deze ook in Nederland geleverd was? En om het leuker te maken misschien nog een Unimog![]()
Wouter82 zei:Guus Leferink zei:Als jullie wat missen, dan hoor ik dat graag
Lijkt mij aardig compleet! Misschien nog een TN op geel kenteken?![]()
Moderator
Spekky zei:Plymouth modellengamma 1999 Nederland.
Moderator
Hoe zat het destijds eigenlijk met de "veredelaars", kon je die bij de betere dealer zelf kopen?Guus Leferink zei:Als jullie wat missen, dan hoor ik dat graag
Wouter82 zei:Hoe zat het destijds eigenlijk met de "veredelaars", kon je die bij de betere dealer zelf kopen?Guus Leferink zei:Als jullie wat missen, dan hoor ik dat graag
190E Lorinser
280 SE Lorinser
500 SL Lorinser
500 SEC AMG
280 SL AMG
500 SEC Koenig NL-kenteken![]()
500 SL Zender
929V6 zei:Pink Panther zei:929V6 zei:@Pink,
De 124 Coupé had in 1971 al de nieuwe neus met dubbele koplampen.
Op details wijken ook de ingezonden 600 (vanaf 1972 driehoekjes op de C-stijlen), 850 Sport Coupé (vanaf medio 1970 grotere verstralers met een uitstulping ertussen), 128 4-deurs (vanaf 1973 andere grille, achterlichten, bumpers zonder rozetten) en de 124 Familiale (vanaf medio 1970 andere grille) af van de 1971-modellen.
Aangepast m.u.v. de 124 Familiare, de dealer had nog een overjarige staan.![]()
Alleen ben je met de Fiat 124 Coupé weer één facelift te ver gegaan nu.De uitvoering van 1972 heeft nog de smalle bumpers en de grille zoals in mijn linkje.
Wouter82 zei:Spekky zei:Plymouth modellengamma 1999 Nederland.
Plymouth is nooit in NL verkocht![]()
Barri zei:Leuk! Ik ben benieuwd! Witte Volkswagens en zwarte Audi's?![]()
929V6 zei:@Pink Panther,
Zelfde verhaal als bij BL, het zijn andere merken en die auto's behoren dus niet tot het Fiat-modellengamma.
Escher zei:Ik ben het OER voor vanavond aan het voorbereiden. Heeft er iemand een bezwaar tegen dat ik dit beperk tot een oplijsting van het gekozen jaar en de ingezonden modellen, gevolgd door een rechtstreekse link naar de betreffende post in het topic? Anders (= indien ik alle foto's van de ingezonden auto's zou overnemen) wordt het OER volgens mij behoorlijk onoverzichtelijk, om nog maar te zwijgen van de tijd die hierin zou kruipen![]()
caspervc zei:.
Wmb hoeft een week extra niet hoor. Wel wens ik je succes met het OER![]()
Moderator
Escher zei:Ik ben het OER voor vanavond aan het voorbereiden. Heeft er iemand een bezwaar tegen dat ik dit beperk tot een oplijsting van het gekozen jaar en de ingezonden modellen, gevolgd door een rechtstreekse link naar de betreffende post in het topic? Anders (= indien ik alle foto's van de ingezonden auto's zou overnemen) wordt het OER volgens mij behoorlijk onoverzichtelijk, om nog maar te zwijgen van de tijd die hierin zou kruipen![]()
Guus Leferink zei:Escher zei:Ik ben het OER voor vanavond aan het voorbereiden. Heeft er iemand een bezwaar tegen dat ik dit beperk tot een oplijsting van het gekozen jaar en de ingezonden modellen, gevolgd door een rechtstreekse link naar de betreffende post in het topic? Anders (= indien ik alle foto's van de ingezonden auto's zou overnemen) wordt het OER volgens mij behoorlijk onoverzichtelijk, om nog maar te zwijgen van de tijd die hierin zou kruipen![]()
Maar je hebt 2 weken de tijd gehad !!
Voor mij geen probleem
Moderator
Barri zei:3. Pink Panther- Fiat- 1971
Knap dat je zo'n oude showroom hebt weten te vullen, en ook met mooie exemplaren!
Escher zei:@929V6: daar ga ik het inderdaad bij houden! Ik weet trouwens dat er een aantal twijfelgevallen tussen de inzendingen zitten, maar dat aspect ga ik aan de stemmers over laten![]()