Occasionwedstrijd #526: Drie! - Inzenden tot 3 oktober 20.00 uur

Gepost door Gewoon Dirk 


Welkom bij Occasionwedstrijd #526: Drie!




Omdat ik zelf de leeftijd van 33 heb bereikt leek het me leuk om iets te doen moet het getal drie, daarom gaan we deze week op zoek naar een auto met (een veelvoud van) 3 cilinders gebouwd in de jaren '30, '60 of '90!

Opdracht:
We gaan dus op zoek naar een auto met 3, 6, (9?) of 12 cilinders geproduceerd in de jaren '30, '60 of '90.

Criteria:
- Personenauto met drie of meer wielen
- Bouwjaar tussen 1930 en 1939, 1960 en 1969 of 1990 en 1999
- Budget: € 333.333,- (vreemde valuta graag omrekenen)
- Mag overal te koop staan
- Auto verkeert in een apk-waardige conditie

Vaste spelregels:
- Link naar de advertentie en prijsindicatie zijn verplicht.
- Foto's van de geadverteerde auto zijn verplicht, maximaal 5 foto's per model.
- De eerst geplaatste foto van elke in de inzending is de foto voor het 'op een rijtje'.
- Mooi gefotografeerde auto's worden op prijs gesteld.
- Maximaal 1 inzending per persoon, als je toch een betere inzending tegenkomt dan je eerste, pas dan je oorspronkelijke post aan.
- Bij het stemmen mag een geplaatste stem niet meer gewijzigd worden.
- Bij een claim dient een link naar de advertentie en minimaal 1 foto te staan, anders wordt deze als niet ingezonden beschouwd.



Voorgaande wedstrijden:
Occasionwedstrijd 1 t/m 399
400: Het jubileum viertje - Joop053
401: It's in the movie - Joop053
402: The Dutch Dinosaurs - 929V6
403: L - Joop053
404: Het lekkere kontje – JOtter
405: Man man man... - Pink Panther
406: De Vreemdganger - Shooting Brake
407: De afstammeling - 929V6
408: Buy British! - Guus Leferink
409: Zuipen maar! - Pink Panther
410: De Laatste! - smarter
411: Knutselvreugd: Afgezaagd en aangeplakt - Joop053
412: Eenarmige bandiet - cirKel
413: Betaalbare coupé - Paul Z
414: Rechtsgestuurd - Spekky
415: Vent window - Pink Panther
416: Jan Modaal - Escher
417: Kleur bekennen - .Timo
418: 4 Cilinders, 1.8 L motor - rzasa
419: reclame - jp053
420: Bruin/brown/maronne/braun/brun/buraun - Pjötr
421: De opgewarmde auto! - smarter
422: Het reservewiel – Spekky
423: Een Pekelbak - smarter
424: Kwarttarief oldtimer - JP053
425: Take a Break..... of Caravan of Wagon - GvJ
426: Koekblik, racemonster of gebakje - Jp53
427: Het ronde achterlicht - stoterstangen90
428: De Sint komt weer in het land en zoekt passend vervoer- British Racing Green
429: Gracieus een dagje ouder- 929V6
430: Reïncarnatie - Wouter82
431: What's in a name? - Zadelsnuiver
432: Veel gereden, weinig geleden! - singleframegrille
433: De rijdende kerstboom - Bobbeltje
434: Oudejaarslot - j.ko
435: Oud en Nieuw - singleframegrille
436: Bijna perfect maar…. - Paul Z
437: Gewoon zoals vroeger - GvJ
438: 2.0 - 929V6
439: Melania's car- Escher
440: Snel verouderd - 929V6
441: Big diesel- Escher
442: Kleurrijk interieur - DagDromer
443: Net als in de folder - 740estate
444: Lente in Drenthe - singleframegrille
445: The Powerdome - Jp053
446: Heckblende - JOtter
447: Laatste in de lijn - Smarter
448: Geen Grille - Pink Panther
449: Allemaal Brass - GvJ
450: WWDVD - Gewoon Dirk
451: Grensgevalletje - Nico GTR
452: The forever car - Jp053
453: nummer 13 - singleframegrille
454: Rechtop! - 929V6
455: Yummy!- GvJ
456: Retro - Escher
457: Vakantie! - Probenator
458: Chief Executive Officer! - Jp053
459: Targa time! - Niels
460: Andere tijden - smarter
461: Wie het kleine niet eert... - Jp053
462: GT met of zonder - Zadelsnuiver
463: Schakelen met je V8! - Nico GTR
464: Rallyrijden iets voor jou? - Pink Panther
465: Gemerkt- Escher
466: De ideale investering- Wrangler
467: Mini Meeting- Escher
468: Perfecte Symetrie - Pink Panther
469: Auto en partner - Probenator
470: The Carbage Run - rzasa
471: Iconische kleuren: 929V6
472: Cariosa18: Jp053
473: Penoza: Auto-fan
474: Lef: Escher en Jp053
475: Bring back the Bumper: 929V6
476: What's under the hood: GvJ
477: Was getekend: de lineaal: 740estate
478: Hetzelfde of toch niet?: Gewoon Dirk
479: The supercar that couldn’t: Zadelsnuiver
480: De mooiste onder de 100.000 Fl: rzasa
481: Wel 4WD, niet SUV: Probenator
482: K.I.T.T. - smarter
482: GOLD - Pink Panther
483: kleine achterlichten - Jp053
485: Achtervleugels - Zonder Mazda met BMW
486: Klapkoplampen - Nico GTR
487: Trackday use only - Bobbeltje
488: Pick-Up - Meike MR-S
489: Doe maar een 3-serie.. - Probenator
490: Hardlopers zijn doodlopers... - 740estate
491: Bond on budget- Escher
492: Individual of Designo? - Bobbeltje
493: Wereldreis - Bobbeltje
494: De eerste en de laatste - Zadelsnuiver
495: Dahs-to-axle ratio- Escher
496: Not lost in translation - Guus Leferink
497: Het motorkapornament - Zadelsnuiver
498: Achterhaalde Accessoires - Guus Leferink
499: Renault - Jp053
500: De 5 Editie - Total Loss
501: Electrify - Smarter
502: Automuziek: Fahr'n fahr'n auf der Autobahn- De Schaduw
503: Zwarte kunststof bumpers - Guus Leferink
504: His and hers - Pink Panther
505: That's my number - Jp053
506: Welke auto heeft de Outlaw in 'em? - Escher
507: Stamvaders - lybra
508: Greatest hits of the 80's - Jp053
509: Ode aan de zescilinder - Guus Leferink
510: De 3-deurs hatchback - Bobbeltje
511: Matching colors - rzasa
512: rzasa deelt uit - Guus Leferink
513: American Beauty - 929V6
514: Because it's rubbish - zonder Mazda met BMW
515: The Russians are coming?? - 929V6
516: 1978 - Jp053
517: De opvolger, dat had beter gekund! - British Racing Green
518: Sunshine Reggae - .Timo
519: Buiten de lijntjes - Wrangler
520: We go up! - rzasa
521: Guilty Pleasure! - smarter
522: Comfort - Guus Leferink
523: No smoke, no poke - Guus Leferink
524: Groen - 929V6
525: Doppelauspuff - Jp053

Inzenden kan tot woensdag 3 oktober, 20.00 uur.
Stemmen kan tot vrijdag 5 oktober, 20.00 uur.



Veel succes!
De meest bizarre Ferrari die ik kon vinden ook maar ingezonden. Die steekt tenminste lekker af tegen alle eenheidsworst die er verder op de wereld rond rijdt.

Ferrari 550 Sbarro





Prijs: € 299.000,00
Année : 1997
Kilométrage : 2 800 km
Nombre de portes : 2
Puissance fiscale : 30 CV
Puissance din : 485 ch
Boîte de vitesse : Mécanique
Énergie : Essence
Mise en circulation : 31 / 01 / 1997
Couleur intérieure : Cuir beige
Couleur extérieure : Rouge metal
Garantie : 6 mois

Concept car unique au monde créé pour Franck Muller afin de réaliser la promotion de sa montre Tornado.

Véhicule exposé au salon de l’automobile à Genève en 2004.
Véhicule exposé au salon InterClassics Maastricht en 2018.
Véhicule exposé au salon Top Marques à Monaco en 2018.







2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-09-2018 10:41 door Zonder Mazda met BMW.
De grootste uitdaging is natuurlijk om een 3 cilinder uit 1933 te vinden, voor zover die er toen überhaupt waren... Deze stijlvolle Benz komt wat z'n prestaties betreft in elk geval een eind in de richting:

MERCEDES-BENZ 200 (W21) CABRIOLET, 1933











Met maar liefst 40 pk en een topsnelheid van 90 km / u !!

Hier te koop voor € 165.000



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-09-2018 19:02 door SVF.
Chevrolet Corsica 3.1 V6
[www.autopepels.nl]











3.1 Liter V6
144 PK
1993
100870 KM
€ 1750,-
1990 Eunos Cosmo
$ 14 900 / € 12 900
[perezbusinesssites.wixsite.com]

Een mooie bijzondere Coupé met maarliefst 3 rotors in het vooronder.













1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-10-2018 22:31 door Zadelsnuiver.
Ik wilde eerst een GTV/Spider V6 insturen maar dat ligt wel erg voor de hand. Toen dacht ik aan de volgende Italiaanse schone:

1995 Maserati Ghibli 2.8 V6






[www.vemucars.com] - € 13.950



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-09-2018 17:49 door .Timo.
Ik had een vergelijkbare gedachte als .Timo, maar dan 30 jaar eerder...

1962 Lancia Flaminia Touring 3C GT 2.5











Te koop in Duitsland voor €105.000
Saab 96 sport “long nose”

3-cilinder 2-takt 55pk

1965 - 290.000kr = € 30.600


De 96 Sport is een officieel model van Saab, als afgeleide van de normale 96. De motor had meer vermogen, er waren andere sterkere velgen (met 4 ipv 5 bouten) gemonteerd, schijfremmen voor (uniek in die jaren) en een aangepast interieur. De auto was de basis voor vele rally varianten en werd in de USA verkocht onder de naam “Monte Carlo”

En 96 is natuurlijk een veelvoud van 3.thumbs up











Hier te koop



4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-09-2018 23:20 door Pink Panther.
Quote
SVF
De grootste uitdaging is natuurlijk om een 3 cilinder uit 1933 te vinden, voor zover die er toen überhaupt waren... Deze stijlvolle Benz komt wat z'n prestaties betreft in elk geval een eind in de richting:

Ik tel toch 6 bougies en uitlaatpoorten, dus 6 cilinders. Geeft voor de opdracht natuurlijk niets, denk ik zeg het even voor de volledigheid winking smiley
Quote
Zadelsnuiver
Quote
SVF
De grootste uitdaging is natuurlijk om een 3 cilinder uit 1933 te vinden, voor zover die er toen überhaupt waren... Deze stijlvolle Benz komt wat z'n prestaties betreft in elk geval een eind in de richting:

Ik tel toch 6 bougies en uitlaatpoorten, dus 6 cilinders. Geeft voor de opdracht natuurlijk niets, denk ik zeg het even voor de volledigheid winking smiley

Ik zei ook: wat z'n prestaties betreft winking smiley (40 pk en een top van 90 km / u)
**Op zoek naar wat anders**



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-09-2018 22:50 door Guus Leferink.
Guus, wil je toch even wakker schudden, de auto is nagebouwd en de motor uit de 60-er jaren.

[www.classicdriver.com]
Quote
Pink Panther
Guus, wil je toch even wakker schudden, de auto is nagebouwd en de motor uit de 60-er jaren.

[www.classicdriver.com]

Maar dan past ie gelukkig nog steeds in de wedstrijd big smile smileysmileys with beer
Een 6 cilinder uit de sixties drinking smiley

Maar ik ga op zoek naar wat anders



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-09-2018 22:49 door Guus Leferink.
Een piepkleine driecilinder, maar 657cc , met Turbo;

Suzuki Cappuccino 1993




Bijzonder sympathieke Suzuki. Zomaar een stukje uit de rijtest van Autoweek:

Techniek:
Wat bij de Cappuccino de meeste bewondering afdwingt is zijn superieure miniatuurtechniek. Zoals het 657 cc driecilinder turbomotortje mèt interkoeler en vier klepjes per cilinder, dat zich vrolijk tot 8000 toeren laat opjagen. Samen met het ultrakort schakelende vijfbakje en de flitsend reagerende besturing geeft dat snerpende mini-bromtolletje de sensatie alsof je een formulewagen bestuurt.

Rijden:
Pas op: als je er eenmaal in gereden hebt, raak je er met huid en haar aan verslingerd. Want met al zijn beperkingen biedt die kleine Suzuki een hoeveelheid rijplezier die je bij weinig hedendaagse GT's aantreft. In nuchtere cijfers uitgedrukt is de Cappuccino helemaal niet zo'n snelheidsmonster, maar op de korte baan is dit sublieme rijmachientje onverslaanbaar. Tot zo'n 80 km/h trekt hij op als een waanzinnige, met z'n directe besturing laat hij zich als een ware slalomspecialist over bochtenrijke trajecten sleuren en in het grensbereik is hij als rechtgeaarde achterwielaandrijver bijna intuïtief en speels met het gaspedaal te corrigeren.







Niet schrikken, de prijs is 1,48 miljoen japanse yen (= €11.218,--)



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-09-2018 21:14 door Jp053.
Een V12 uit de jaren 30, gebouwd van 1933 - 1939, het te koop staande exemplaar zit precies in het midden.

Packard V12 Coupe

Bouwjaar: 1936, Mileage: 69,000, Originele prijs destijds: $ 3,990.00 is € 3.438,40, nu: $ 265,000 is € 228.365

The V-12 Packard was produced from 1933 to 1939 with over 35,000 in production. In 1936, Packard made 682 cars in the 14th series. This beautiful 5-passenger coupe, model 1407 originally sold for $3,990.00. In the 1936 model year, Packard employed 5,100 production workers of which half were assigned to the Senior Packards (Eight, Super Eight and Twelve). This was to insure the Packard hallmark of quality. The only visual differences between the Fourteenth and Twelfth series (there was no Thirteenth Series) is the 5-degree slant of the radiator shell and the chrome strips around the headlamps.

The Fourteenth Series was the last to include a phaeton, a dual cowl phaeton and a seven-passenger touring car. The Fourteenth Series was the final year for the 17-inch wire wheels and the double blade bumpers with hydraulic dampers.

This car has been meticulously restored over the past 4 years, only being completed in June 2018. Although a frame-on restoration, the undercarriage has been expertly cleaned and repaired. The car was delivered by Packard Motor Company on April 7, 1936 from its showroom in New York City. The paint, chrome, gauges and woodwork have been excellently restored and in perfect condition.

This Packard will travel flawlessly down the road at highway speed with ease. This car is ready to show at any CCCA or AACA event.





Het leuke van deze wedstrijd is denk ik wel de immense diversiteit. Voor mezelf stond het vast dat het een jaren '60 6-cilinder moest worden. Hiervan stonden er echter ook nog zat te koop dus na een lange selectieronde waar onder andere een Vauxhall Cresta en een Fiat Dino het onderspit moesten delven bleef mijn inzending over. Ik moet toegeven, de prachtige foto's bij de advertentie hebben me wel over de streep getrokken. Mijn inzending deze week:

1966 Ford Bronco










Neem zeker even de tijd om de advertentie te bekijken, de foto's zijn de moeite meer dan waard!

Te koop voor een kleine €15.900,-




1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-10-2018 18:57 door Gewoon Dirk.
Mazda 929 3.0i GLX

Bouwjaar: 1990
Aantal cilinders: 6
Locatie: Amsterdam, Nederland
Prijs: € 4.950,-











Link naar advertentie



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 02-10-2018 16:08 door Probenator.
Ik kende de Braziliaanse Puma alleen op basis van VW techniek, maar deze fraaie en sympathieke 60's sportcoupé is ook geleverd met de 1000cc 3 cilinder 2-takt DKW motor. Er staat nu een heel fraai exemplaar in NL te koop:

1967 DKW Puma GT









Het begon voor het merk Puma allemaal met de DKW-Malzoni, die in 1964 werd gebouwd door Rino Malzoni uit São Paulo. Malzoni was een fanatieke autoracer en op aandringen van DKW-Vemag bouwde hij een raceauto met als basis een DKW motor. De auto moest concurreren met een lokaal gebouwde kopie van de Alpine A108 die sneller was dan zwaardere DKW’s sedans. Het eerste prototype was van staal en nog te zwaar. Op de São Paulo Motor Show in het najaar van 1964 werd een versie met een glasvezel carrosserie gepresenteerd. Met deze versie won Malzoni in 1964 de eerste race op Interlagos circuit en hij richtte het bedrijf Luminari op samen met een groep van andere auto-enthousiastelingen. De eerste auto’s die geproduceerd werden voor de racerij, hadden grotere 1.1 liter motoren met maar liefst 100 PK en de verkoop begon serieuze vormen aan te nemen. Op 14 september 1966 kreeg de onderneming de naam Puma en begon op fulltime basis auto’s te bouwen. Van de Malzoni GT werden er ongeveer 45 gebouwd voordat dit model een paar design aanpassingen kreeg en werd omgedoopt tot de Puma GT. In totaal werden er zo’n 170 auto’s voorzien van de DKW-motor gebouwd, zowel Malzoni’s als Puma’s. Dit aantal was zeker hoger geweest als Volkswagen die Auto Union (in Duitsland) en Vemag (in Brazilië) had gekocht de productie van de DKW modellen niet had stopgezet. Het succes van de vroege DKW aangedreven modellen baande de weg voor de VW gebaseerde Puma’s.

DKW Puma GT

Year: 1967
Engine: 3 cylinder inline, 2 stroke
Displacement: 981 cc
Bore x stroke
Power: 60 hp at 4.500 rpm
Weight: 760 kg

Prijs: € 50.000,-
Inzending compleet gemaakt

Tot nu toe zijn alle inzendingen goedgekeurd.

Huishoudelijke mededeling: morgen ben ik niet op tijd thuis om te sluiten, kan iemand anders dit doen voor mij?
Quote
Gewoon Dirk
Huishoudelijke mededeling: morgen ben ik niet op tijd thuis om te sluiten, kan iemand anders dit doen voor mij?

Ja, ik neem de honneurs waar smiling smiley.
Kom er net achter dat mijn ingezonden Mazda 929 gisteren ook geplaatst is in "Het leuke en/of zeldzame old-/youngtimers en klassiekers te koop topic - deel 7" topic, voor alle duidelijkheid daar heb ik 'm niet vandaan drinking smiley
Mijn inzending van deze week is een Engels meesterwerkje van Michelotti met een bescheiden tweeliter zespitter onder de motorkap:

Triumph 2000 1965 (klik!)







£ 6,500 (± € 7.307,-)
@929V6: ik scrollde wat vlot langs de foto's van je Triumph en dacht in eerste instantie echt even dat 'ie een (laaggeplaatst) navigatiescherm erin had zitten... nut smiley
Quote
lybra
@929V6: ik scrollde wat vlot langs de foto's van je Triumph en dacht in eerste instantie echt even dat 'ie een (laaggeplaatst) navigatiescherm erin had zitten... nut smiley

big smile smiley
1993 Nissan 300ZX Twin Turbo, V6-motor. Te koop voor €21.950: [www.autotrader.nl]







1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-10-2018 07:51 door afentoe.
Fiat 2300 S Coupe


Original and rare 1963 Fiat 2300 S coupe Abarth.
More information contact our sales team

Brand: Fiat
Type: 2300 S Coupe "Abarth"
Engine: 2300 cc - 6 cyl - 136 hp
Transmission: 4 speed manual gearbox
Mileage: 96.800 km
Exterior: red
Interior: black leather
EUR 42.000









Op de valreep kies ik deze week voor een uber-SUV avant la lettre met een knoert van een V12 onder de kap:

1990 Lamborghini LM002

[www.classicdriver.com]











€ 269.965
OER:


Zonder Mazda met BMW - Ferrari 550 Sbarro




SVF - Mercedes-Benz 200 (W21) Cabriolet




Rzasa - Chevrolet Corsica 3.1 V6




Zadelsnuiver - Eunos Cosmo




.Timo - Maserati Ghibli 2.8 V6




Lybra - Lancia Flaminia Touring 3C GT 2.5




Pink Panter - Saab 96 sport “long nose”




Jp053 - Suzuki Cappucino




Spekky - Packard V12 Coupe




Gewoon Dirk - Ford Bronco




Probenator - Mazda 929 3.0i GLX




Smarter - DKW Puma GT




929V - Triumph 2000




Afentoe - Nissan 300ZX Twin Turbo V6




740estate - Fiat 2300 S Coupe




Escher - Lamborghini LM002





Stemmen kan tot 05-10-2018 20.00 uur.
1: Smarter - DKW Puma GT
2: Lybra - Lancia Flaminia Touring 3C GT 2.5
3: 740estate - Fiat 2300 S Coupe
1. .Timo - Maserati Ghibli 2.8 V6
2. Lybra - Lancia Flaminia Touring 3C GT 2.5
3. 740estate - Fiat 2300 S Coupe
1. Smarter - DKW Puma GT
2. Probenator - Mazda 929 3.0i GLX
3. .Timo - Maserati Ghibli 2.8 V6
Mijn top-3 bevat per toeval een auto uit elk toegestane tijdvak.

1. .Timo - Maserati Ghibli 2.8 V6
Dit is nou een auto die in mijn optiek qua design en proporties helemaal klopt! Soms denk ik er wel eens wat serieuzer over na of dit misschien wel leuk zou zijn als auto erbij (in dit donkerblauw, maar met andere velgen en een licht interieur), maar daar ben ik nog niet helemaal aan toe geloof ik.

2. SVF - Mercedes-Benz 200 (W21) Cabriolet
Ik vind vooroorlogse auto's vaak wel veel op elkaar lijken, maar dit is wat mij betreft een van de mooiere exemplaren. Zo te zien in goede staat, in fraaie kleurstelling en met nette foto's.

3. 740estate - Fiat 2300 S Coupe
Stijlvolle coupe uit een tijd dat Fiat nog een belangrijke speler was en ze qua design een aantal pareltjes hebben afgeleverd. Ik zou alleen die afgrijselijke gele koplampen meteen vervangen door normale.
1e 740estate - Fiat 2300 S Coupe
Ik ben altijd zeer gecharmeerd van de Pininfarina looks uit de jaren 60, 2 ronde koplampen, brede grille, iets lager liggende motorkap.thumbs upthumbs upthumbs up
2e Zadelsnuiver - Eunos Cosmo strak ontwerp en bijzondere techniek thumbs upthumbs up
3e Smarter - DKW Puma GT in het kader van extra kennis op autogebied. thumbs up
1 - Lybra - Lancia Flaminia Touring 3C GT 2.5
2 - Escher - Lamborghini LM002
3 - 929V6 - Triumph 2000
1. Lybra - Lancia Flaminia Touring 3C GT 2.5
2. Jp053 - Suzuki Cappuccino
3. 740estate - Fiat 2300 S Coupé
Zelf niet deelgenomen wegens tijdgebrek en gebrek aan affiniteit met de opgave...
Maar ik vind volgende wagens uit het rijtje het leukst:
1. Gewoon Dirk - Ford Bronco
2. 740estate - Fiat 2300 S Coupe
3. Jp053 - Suzuki Cappucino
1 Smarter - DKW Puma GT
2 SVF - Mercedes-Benz 200 (W21) Cabriolet
3 Probenator - Mazda 929 3.0i GLX
1. Escher - Lamborghini LM002
2. Lybra - Lancia Flaminia Touring 3C GT 2.5
3. Smarter - DKW Puma GT
1. Smarter - DKW Puma GT
2. Jp053 - Suzuki Cappucino
3. 740estate - Fiat 2300 S Coupe



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04-10-2018 19:35 door rzasa.
1. Lybra - Lancia Flaminia Touring 3C GT 2.5
2. Probenator - Mazda 929 3.0i GLX
3. Jp053 - Suzuki Cappucino
Ik zie dat m'n Flaminia (boven verwachting) veel punten krijgt! Goed zo, ga zo door! big smile smiley
Morgenavond ben ik echter niet thuis, dus mocht ik winnen, dan moet iemand anders maar een wedstrijd openen (tenzij jullie geduld op kunnen brengen tot ergens zaterdag eind van de ochtend natuurlijk).
1. Rzasa - Chevrolet Corsica 3.1 V6
2. Smarter - DKW Puma GT
3. .Timo - Maserati Ghibli 2.8 V6
1. Rzasa - Chevrolet Corsica 3.1 V6
2. Jp053 - Suzuki Cappucino
3. Smarter - DKW Puma GT
1e plaats Probenator
2e plaats Gewoon Dirk
3e plaats .Timo
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close