Welkom bij Occasionwedstrijd #469: Auto en partner- PROBENATOR WINT

Gepost door Pink Panther 

Welkom bij Occasionwedstrijd #469: Auto en partner

Op de terugweg van vakantie kwamen we de vreemdste combinaties tegen, relatief kompakte auto's met enorme caravans, dikke auto's met een afthans bagagewagentje erachter, (te) brede jachten achter een SUV waarbij je denkt hoe kun je ooit nog je ticket pakken bij het tolpoortje en zo nog veel meer.

Deze week gaan we op zoek naar zo'n rare combinatie.

Criteria:

- Bouwjaar: onbeperkt
- De auto moet te koop staan, van alles erachter mag u een te koop staand exemplaar vermelden, maar hier is ook een voorbeeld voldoende.
- wel moet de combinatie wettelijk mogen, de auto moet in ieder geval mogen trekken wat u erachter hangt. We gaan uit van rijbewijs B-E, dus u hoeft alleen maar het trekgewicht van de auto te vermelden en het leeg gewicht van uw aanhangwagen/caravan/etc.
- De combinatie moet wel een recreatie doel hebben, dus geen bedrijfsaanhangwagens.
- Budget: € 500.000
- Mag wereldwijd te koop staan
- Auto moet zich in een (zeer) goede staat bevinden

Vaste spelregels:

- Link naar de advertentie en prijsindicatie zijn verplicht.
- Foto's van de geadverteerde auto zijn verplicht, maximaal 5 foto's per model.
- De eerst geplaatste foto van elke in de inzending is de foto voor het 'op een rijtje'.
- Mooi gefotografeerde auto's worden op prijs gesteld.
- Maximaal 1 inzending per persoon, als je toch een betere inzending tegenkomt dan je eerste, pas dan je oorspronkelijke post aan.
- Bij het stemmen mag een geplaatste stem niet meer gewijzigd worden.
- Bij een claim dient een link naar de advertentie en minimaal 1 foto te staan, anders wordt deze als niet ingezonden beschouwd.

Voorgaande wedstrijden:
Occasionwedstrijd 1 t/m 399
400: Het jubileum viertje - Joop053
401: It's in the movie - Joop053
402: The Dutch Dinosaurs - 929V6
403: L - Joop053
404: Het lekkere kontje – JOtter
405: Man man man... - Pink Panther
406: De Vreemdganger - Shooting Brake
407: De afstammeling - 929V6
408: Buy British! - Guus Leferink
409: Zuipen maar! - Pink Panther
410: De Laatste! - smarter
411: Knutselvreugd: Afgezaagd en aangeplakt - Joop053
412: Eenarmige bandiet - cirKel
413: Betaalbare coupé - Paul Z
414: Rechtsgestuurd - Spekky
415: Vent window - Pink Panther
416: Jan Modaal - Escher
417: Kleur bekennen - .Timo
418: 4 Cilinders, 1.8 L motor - rzasa
419: reclame - jp053
420: Bruin/brown/maronne/braun/brun/buraun - Pjötr
421: De opgewarmde auto! - smarter
422: Het reservewiel – Spekky
423: Een Pekelbak - smarter
424: Kwarttarief oldtimer - JP053
425: Take a Break..... of Caravan of Wagon - GvJ
426: Koekblik, racemonster of gebakje - Jp53
427: Het ronde achterlicht - stoterstangen90
428: De Sint komt weer in het land en zoekt passend vervoer- British Racing Green
429: Gracieus een dagje ouder- 929V6
430 Reïncarnatie - Wouter82
431 What's in a name? - Zadelsnuiver
432 Veel gereden, weinig geleden! - singleframegrille
433 de rijdende kerstboom - Bobbeltje
434 Oudejaarslot - j.ko
435 Oud en Nieuw - singleframegrille
436 Bijna perfect maar…. - Paul Z
437 Gewoon zoals vroeger - GvJ
438 2.0 - 929V6
439: Melania's car- Escher
440: Snel verouderd - 929V6
441- Big diesel- Escher
442 - Kleurrijk interieur - DagDromer
443: Net als in de folder - 740estate
444: Lente in Drenthe - singleframegrille
445: The Powerdome - Jp053
446: Heckblende - JOtter
447: Laatste in de lijn - Smarter
448: Geen Grille - Pink Panther
449: Allemaal Brass - GvJ
450: WWDVD - Gewoon Dirk
451: Grensgevalletje - Nico GTR
452: The forever car - Jp053
453: nummer 13 - singleframegrille454: Rechtop! - 929V6
455: Yummy!- GvJ
456: Retro - Escher
457: Vakantie! - Probenator
458: Chief Executive Officer! - Jp053
459: Targa time! - Niels
460: Andere tijden - smarter
461: Wie het kleine niet eert... - Jp053
462: GT met of zonder - Zadelsnuiver
463: Schakelen met je V8! - Nico GTR
464: Rallyrijden iets voor jou? - Pink Panther
465: Gemerkt- Escher
466: De ideale investering- Wrangler
467: Mini Meeting- Escher
468: Perfecte Symetrie - Pink Panther

Inzenden kan tot woensdag 30 augustus, 20.00 uur.
Stemmen kan tot vrijdag 1 september, 20.00 uur.

Veel succes!

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-09-2017 20:34 door Pink Panther.
Ik ben morgen niet thuis, dus kan niet veel reageren indien e.e.a. niet duidelijk is.
Trekhaak lijkt me zo'n dingetje van als het er niet op zit zet je er gewoon 1 onder. Budget genoeg thumbs up
Van een belachelijk grote naar een zeer zeldzame combinatie.

BMW M3 (E36) Individual - Westfalia BMW Multitrailer

BMW: Bouwjaar 1997 - 78000km - € 38.900
Westfalia Bouwjaar 2000 € 3250

We spreken begin jaren 1990, Westfalia behoorde nog tot een van de grotere aanhangwagen fabrikanten. In opdracht van en in samenwerking met BMW is deze unieke Multitrailer ontwikkeld. Een unieke aanhangwagen met een volledig afneembare hardtop met 2 vleugeldeuren, eronder een geheel vlakke vloer t.b.v. motor transport en hieronder 3 uitneembare oprijplaten.

Uniek aan de Westfalia was de geheel onafhankelijke wielophanging, dus géén torsieas, maar elk wiel zijn eigen draagarm met schroefveer en schokbreker.

Conbineer dat met een eveneens witte en zeldzame E36 M3 met individual uitrusting en er ontstaat een prachtige combinatie (en ja, er zijn trekhaken (ook Westfaliaspinning smiley sticking its tongue out) voor een E36 M3 gebouwd. Nu nog 2 witte BMW motorfiesten erop en gaan met die banaan!

Hier is de BMW te koop, hier de aanhangwagen!

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-08-2017 17:59 door Pink Panther.
De auto ben ik nog niet over uit, maar mag ik de 'trailer' alvast claimen ?! Bijdeze probeer ik het..

Klik en u zult het gelijk begrijpen.. grinning smiley

Mercedes G-klasse.. Nog even zoeken naar een betere, maar voorlopig even deze..

Post word verder uitgewerkt.. Over de gewenste voiture word nog stevig nagedacht.. thumbs up

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-08-2017 16:44 door Meike MR-S.
Daar moet gewoon een witte Lotus Esprit voor thumbs up
Travel in style: Veel smaakvoller en tijdlozer dan een klassieke Range Rover met een Riva op de aanhanger wordt het niet. Beiden staan te koop momenteel en de combinatie is ruim binnen budget.

De trekauto:

1978 Range Rover series 1

Erstzulassung 1978 in Milano, 84000km, unrestauriertes Fahrzeug der 1. Serie mit Klimaanlage in technisch/optischem Traumzustand.

Prijs: € 58.950,-

De Riva met aanhanger:

1961 Riva Florida

1961 RIVA FLORIDA

-One of only 425 examples made and only 41 during 1961
-Benefitting from a thorough restoration
-Superb color combination with the rare yellow, with black/white checkers. The colors essence of Italian design from the 50’s.
-Most people have only seen this interior on old pictures from the 50ties. This is period correct.
-Extremely original and well maintained

Prijs: € 69.000,-

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-08-2017 19:45 door smarter.
Ik spreek wel eens mensen die niet graag kamperen. Volgens hen moet er veel te veel zooi mee waardoor alles maar nét in de auto past, moet je de hele weg erheen langzaam rijden en zou het kamperen zelf maar een burgerlijke en anonieme bedoening zijn. Twee van die problemen zijn op te lossen met een wellicht iets te grote lel van een auto en een wellicht iets te shiny caravan. Het probleem van langzaam rijden maak je aangenamer wanneer die iets te grote auto gemaakt is om langzaam te rijden, precies, eentje met lome automaat en Amerikaanse V8. Perfectie bestaat niet, maar als het om kamperen gaat komt de combinatie Chevrolet Suburban en een Airstream 532 voor mij redelijk in de buurt.

Chevy: bouwjaar 1986, prijs €11.900, hier te koop. Maximaal trekgewicht 2000kg.

Airstream: bouwjaar 2007, prijs €39.900, hier te koop. Leeggewicht 1480 kg.

4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-08-2017 12:15 door afentoe.
We gaan voor ultieme luxe in een mooi jasje:

2016 LAND ROVER Range Rover Sport 3.0 TDV6 258pk HSE
€ 89.445,00
Max. trekgewicht: 3500 kg
[link.marktplaats.nl]

En een mooie Hobby Premium 650 UFF er achter, gewicht 1707 kg.

Zoiets koop je wel voor een rooitje of 30, zoals deze:
€ 31.682,00
[link.marktplaats.nl]

Nog wat plaatjes van de Range:

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-08-2017 21:10 door Zadelsnuiver.
Met een paard op vakantie, of met veel bagage.

Burstner T640 Camper + Westfalia XXL trailer

Bouwjaar: 2007, Kilometerstand: 83.425 km
Prijs € 38.750,00 + € 17.500,- Totale combi komt op € 58.000,-

Helaas geen Hornet kunnen vinden zonder p.o.a., maar dit komt in de buurt:

AMC Concord Wagon De Luxe 1979

€ 3.990,-

En dan hoort deze er voor € 595,- bij. Het deksel kan er natuurlijk altijd af, dan zit Van Es wat comfortabeler:
Met die partner kom je snel uit bij iets groots. Liefst luxe, een soort mobiel tweede huis voor recreatief doel met alles op en eraan.
Nou heb ik geen trekhaak achter de Civic, maar lijkt me geen pretje met zo'n combinatie bijvoorbeeld over de smalle kronkelige 1 auto brede wegen in Wales te manoeuvreren. Dan is klein best fijn smiling smiley.

MINI Clubman 1.6 Cooper plus Timberleaf Teardrop Trailer Red Rocks Red

Een kleine partner voor de Mini en bijpassend: Timberleaf Teardrop Trailers are hand-crafted camping trailers that perfectly blend modern-day comforts with retro styling, uncompromising detail and craftsmanship.

Klein betekent niet spartaans, grote (buiten) keuken met overkapping. Knusse slaapruimte en een groot glazen dak om de sterren te bewonderen onder het genot van een flesje bubbels winking smiley.

Een soortgelijke combinatie gezien op de camping bij surfers beach Whitesands Bay, Wales. Supermooi.

Persoonlijk zou ik er bovenstaande Auto en partner van maken. Een tweedehands exemplaar, bijv in Red Rocks Red, aanschaffen en dan zelf met zwarte striping, Mini stickers en zwarte lak aan de slag. De Timberleaf Teardrop Trailer gaat perfect met de auto matchen, de Mini is er al klaar voor. Lijkt me gaaf deze combinatie Auto en Partner te bezitten.

4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-08-2017 18:59 door Jp053.
.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-08-2017 12:40 door Guus Leferink.
Alles oké hoor. thumbs up (al vraag ik me bij de trailer in het voorbeeld van BRG wel af hoe dat ding moet sturen)

Sommige nog even compleet maken.

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-08-2017 22:47 door Pink Panther.
Pink Panther
(al vraag ik me bij de trailer in het voorbeeld van BRG wel af hoe dat ding moet sturen)

Lijkt me ofwel als tandemasser met bovengemiddeld veel ruimte tussen de assen, ofwel als good old bolderkar (dat zou me nog eens hilarisch lijken om te zien grinning smiley)
afentoe
Pink Panther
(al vraag ik me bij de trailer in het voorbeeld van BRG wel af hoe dat ding moet sturen)

Lijkt me ofwel als tandemasser met bovengemiddeld veel ruimte tussen de assen, ofwel als good old bolderkar (dat zou me nog eens hilarisch lijken om te zien grinning smiley)

De bolderkar uitvoering heet in het groot schamelwagen.spinning smiley sticking its tongue out

Maar daarvoor is er veel te weinig ruimte tussen de auto en aanhangwagen. Maar het maakt nu niets uit, is slechts een voorbeeld.
Ik was op zoek naar een realistische combinatie die je in de jaren '70 zo zou kunnen tegenkomen op de rijksweg. Helaas was ik wel bouwjaar gebonden, omdat het bij auto's van voor 1998 niet verplicht is het maximale aanhangermassa te vermelden op het kentekenbewijs of bij de RDW. Ik kwam erachter dat de RDW na 1980 wel af en toe de aanhangermassa vermeld, maar bij veel modellen ook niet.
De Autoweek Carbase begint bij 1980, dus deze heb ik als bron gebruikt (de Alfetta was tot 1981 in productie (1973-1981 geeft Carbase aan)).

Auto: Alfa Romeo Alfetta 1800

Bouwjaar: 1973
Prijs: € 19.500,-
Max. aanhangermassa geremd: 1200 kg (volgens Autoweek Carbase)

Link naar advertentie Alfa Romeo

Caravan: SMV 520

Bouwjaar: 1977
Toegestane max. massa: 1140 kg (volgens kentekengegevens RDW)
Prijs: € 5.750,-

Link naar advertentie SMV 520

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-08-2017 16:01 door Probenator.
Even een opsomming, zodat we duidelijk hebben wat er nog moet gebeuren (goedkeuren is gelukkig geen probleem, zie weinig obstakelsspinning smiley sticking its tongue out)

- Pink Panther > OK
- Meike MR-S > inzending is niet compleet / af
- Smarter > OK
- afentoe > OK
- Zadelsnuiver > OK
- Spekky > OK
- 929V6 > OK
- JP053 > OK
- British Racing Green > inzending is niet compleet / af
- Guus Leferink > inzending is niet compleet / af
- Probenator > OK (mooi geshoptthumbs up)

Wie doet er nog mee? Er zijn nog ontelbare mogelijkheden!
.

4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-08-2017 11:53 door Wrangler.
De Cadillac was leuk, maar ik kwam ineens een auto tegen die beter matcht met de caravan. Inzending gewijzigd.
Ik ga voor een Nederlandse combinatie.

Volvo 360 GLS

[www.autoscout24.nl]

€ 7.950,-
1983
123.733 km
102 PK
Benzine
Handgeschakeld
APK tot 26 mei 2018

Biod De Luxe 300 L

[www.caravans.nl]

€ 2.450
1982
515 kg.
Max. toelaatbaar gewicht 800 kg.

Totaalprijs € 10.400,-
Pink Panther
Even een opsomming, zodat we duidelijk hebben wat er nog moet gebeuren (goedkeuren is gelukkig geen probleem, zie weinig obstakelsspinning smiley sticking its tongue out)

- Pink Panther > OK
- Smarter > OK
- afentoe > OK
- Zadelsnuiver > OK
- Spekky > OK
- 929V6 > OK
- JP053 > OK

Hoezo niet volledig.
Er staat een voorbeeld wat het moet worden,
Er staat een link,
Er staat een foto,
En er staat een prijs.

En bij wel goedgekeurde inzendingen (vb Smarter) staat geen trekgewicht of maximale last, dus dit is geen vereiste.

Zie niet wat ik dus nog zou moeten toevoegen.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-08-2017 22:32 door British Racing Green.
British Racing Green
Pink Panther

- Pink Panther > OK
- Smarter > OK
- afentoe > OK
- Zadelsnuiver > OK
- Spekky > OK
- 929V6 > OK
- JP053 > OK

Hoezo niet volledig.
Er staat een link,
Er staat een foto,
En er staat een prijs.

En bij wel goedgekeurde inzendingen (vb Smarter) staat geen trekgewicht of maximale last, dus dit is geen vereiste.

Dat vind ik eerlijk gezegd ook vreemd, niet echt zin om later bij het stemmen zelf bij elke inzending uit te zoeken of het wettelijk wel mag (ik zal alvast verklappen dat mijn voorkeur zal gaan naar inzendingen die daadwerkelijk legaal zijn winking smiley). Maar hé, het is nog geen woensdag, er zal nog genoeg worden aangevuld lijkt me.
Er staat niet bij dat er een te koop staande aanhanger gezocht moet worden dus - afgezien van het maximaal trekgewicht van de auto winking smiley - lijkt de inzending van BRG mij dan af.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-08-2017 22:59 door afentoe.
British Racing Green
Pink Panther

- Pink Panther > OK
- Smarter > OK
- afentoe > OK
- Zadelsnuiver > OK
- Spekky > OK
- 929V6 > OK
- JP053 > OK

Hoezo niet volledig.
Er staat een link,
Er staat een foto,
En er staat een prijs.

Rustig maar BRG. Je mist inderdaad niets, ik had inderdaad gezegd, de aanhangwagen hoeft niet te koop te staan. Daar de meeste wel een aanhangwagen of iets dergelijks geplaatst hebben, was ik iets te enthousiast. Excuses.
afentoe
British Racing Green
Pink Panther

- Pink Panther > OK
- Smarter > OK
- afentoe > OK
- Zadelsnuiver > OK
- Spekky > OK
- 929V6 > OK
- JP053 > OK

Hoezo niet volledig.
Er staat een link,
Er staat een foto,
En er staat een prijs.

Dat vind ik eerlijk gezegd ook vreemd, niet echt zin om later bij het stemmen zelf bij elke inzending uit te zoeken of het wettelijk wel mag (ik zal alvast verklappen dat mijn voorkeur zal gaan naar inzendingen die daadwerkelijk legaal zijn winking smiley). Maar hé, het is nog geen woensdag, er zal nog genoeg worden aangevuld lijkt me.
Er staat niet bij dat er een te koop staande aanhanger gezocht moet worden dus - afgezien van het maximaal trekgewicht van de auto winking smiley - lijkt de inzending van BRG mij dan af.

Ik ga niet het trekgewicht als strikte eis hanteren, gewoon omdat dit van oudere auto's nauwelijks terug te vinden is. Eerlijk gezegd, ik weet zelfs niet eens of er bijv. voor 1970 of 1960 wel wetgeving hieromtrent was. Ben er even naar opzoek gegaan, maar op veel oude kentekens staat het standaard niet vermeld en moest je vroeger een aanvullingsblad hebben voor een trekhaak. Dan kan het zelfs nog zijn dat het merk trekhaak invloed heeft op het aanhangwagen gewicht!

Dus de auto moet te koop staan en het moet enigszins aannemelijk zijn dat de combinatie mogelijk is. Dus geen VW Kever met een boottrailer van 3300kg, maar wellicht wel een oude Nissan Patrol of Toyota Land Cruiser.
Ben met vakantie, maar vond het een leuke opgave waar ik wel iets wou mee doen in de gauwte, vandaar de eerder summiere inzending.
Pink Panther
afentoe
British Racing Green
Pink Panther

- Pink Panther > OK
- Smarter > OK
- afentoe > OK
- Zadelsnuiver > OK
- Spekky > OK
- 929V6 > OK
- JP053 > OK

Hoezo niet volledig.
Er staat een link,
Er staat een foto,
En er staat een prijs.

Ik ga niet het trekgewicht als strikte eis hanteren, gewoon omdat dit van oudere auto's nauwelijks terug te vinden is. Eerlijk gezegd, ik weet zelfs niet eens of er bijv. voor 1970 of 1960 wel wetgeving hieromtrent was. Ben er even naar opzoek gegaan, maar op veel oude kentekens staat het standaard niet vermeld en moest je vroeger een aanvullingsblad hebben voor een trekhaak. Dan kan het zelfs nog zijn dat het merk trekhaak invloed heeft op het aanhangwagen gewicht!

Dus de auto moet te koop staan en het moet enigszins aannemelijk zijn dat de combinatie mogelijk is. Dus geen VW Kever met een boottrailer van 3300kg, maar wellicht wel een oude Nissan Patrol of Toyota Land Cruiser.

Op die manier, dat begrijp ik dan ook wel weer. Ik ben daar zelf ook tegenaan gelopen bij het zoeken naar een inzending. Whatever, ik houd het lekker zo, Suburban is prima.
Waarschijnlijk één van de enige auto's die af-fabriek met een matching trailer (= $ 5.000) te bestellen waren:

2000 Plymouth Prowler

[qclassiccars.be]

€ 44.000

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-08-2017 12:24 door Escher.
Volvo 144 en vouwcaravan Gran Paradiso in jaren 70 oranje.

De Volvo is op te halen voor € 6900,--

Uiteraard met trekhaak smileys with beer

Koffie drinken, shaggie draaien, kaartje leggen. Gezellig, vakantie anno 1979.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29-08-2017 23:35 door 740estate.
Escher
Waarschijnlijk één van de enige auto's die af-fabriek met een matching trailer (= $ 5.000) te bestellen waren.

Er is er nog 1!
Pink Panther

- Pink Panther > OK
- Smarter > OK
- afentoe > OK
- Zadelsnuiver > OK
- Spekky > OK
- 929V6 > OK
- JP053 > OK

Komt hier nog een update van?
Ik heb een enorm rare week en mijn biologische klok heeft ook een flinke knauw gekregen.
Door o.a. weekend werk en nachrit niet meer toegekomen om mijn post bij te werken. Ook gaat het mij vóór vanavond 20:00 noet meer lukken.

Als iemand mijn drijvende trailertje wil overnemen, dan kan dat winking smiley
De gevraagde update, sorry was erg druk deze week. Ben zo meteen vanaf 19.00 tot ca. 22.30 weg, OER komt dus later, of iemand moet zich geroepen voelen!

- Pink Panther > OK
- Meike MR-S > inzending is niet compleet / af > aangegeven geen tijd te hebben
- Smarter > OK
- afentoe > OK
- Zadelsnuiver > OK
- Spekky > OK
- 929V6 > OK
- JP053 > OK
- British Racing Green > OK
- Guus Leferink > teruggetrokken?
- Probenator > OK
- Wrangler > trekhaak wordt een uitdaging, maar dat is geen eis dus > OK
- rzasa > OK
- Escher > OK
- 740 Estate > OK
OER

Pink Panther
BMW M3 (E36) Individual - bouwjaar 1997 - 78.000km - € 38.900
Westfalia BMW Multitrailer - bouwjaar 2000 - € 3.250

smarter
Range Rover series 1 - bouwjaar 1978 - 84.000km - € 58.950
Riva Florida - bouwjaar 1961 - € 69.000

afentoe
Chevrolet Suburban - bouwjaar 1986 - € 11.900
Airstream - bouwjaar 2007 - € 39.900

Zadelsnuiver
LAND ROVER Range Rover Sport 3.0 TDV6 - bouwjaar 2016 - € 89.445
Hobby Premium 650 UFF - bouwjaar 2017 - € 31.682

Spekky
Burstner T640 Camper - Bouwjaar 2007 - 83.425 km - € 38.750
Westfalia XXL trailer - € 17.500

929V6
AMC Concord Wagon De Luxe - bouwjaar 1979 - € 3.990
Bagagewagen € 595

Jp053
MINI Clubman 1.6 Cooper - bouwjaar 2012 - 71.000 miles - € 9203
Timberleaf Teardrop Trailer Red Rocks Red

British Racing Green
Citroën 2 cv fourgonnette - bouwjaar 1978 - 9.500
Aanhangwagen homemade

Probenator
Alfa Romeo Alfetta 1800 - bouwjaar 1973 - € 19.500
SMV 520 - bouwjaar - 1977 - € 5.750

Wrangler
Lincoln Zephyr Coupe - bouwjaar 1942 - €66.974
19' Chris-Craft Barrel-Back Custom Runabout - bouwjaar 1942 - €75.356

rzasa
Volvo 360 GLS - bouwjaar 1983 - 123.733km - € 7.950
Biod De Luxe 300 L - bouwjaar 1982 - € 2.450

Escher
Plymouth Prowler - bouwjaar 2000 - incl. matching trailer - € 44.000

740estate
Volvo 144 - bouwjaar 1974 - 344897 km - € 6.900

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-08-2017 12:31 door Pink Panther.
1. JP053, verdomd handige combinatie zo en het ziet er erg leuk uit.

2. Pink Panther, een BMW M3 én een gestroomlijnd bakkie voor de motorfietsen, wat wil je nog meer?

3. Smarter, heerlijke Range en een prachtige sloep, aan klasse geen gebrek bij deze combinatie.
.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-08-2017 11:52 door Wrangler.
Mijn punten, gebaseerd op mijn enige criterium dat de combinatie wel logischerwijs gaat moeten ‘kunnen’.
1e plaats: smarter, de Range Rover is leuk en aardig, maar alleen die boot al… cool smiley
2e plaats: Probenator, heerlijke jaren ’70 combinatie die qua kleur volgens mij ook lekker matcht. Sowieso zou ik degene die het lef heeft om met een Alfa Romeo oldtimer te gaan kamperen met alle plezier op een pilsje trakteren, aanwinst voor eender welke camping.
3e plaats: Zadelsnuiver, heerlijk dikke patscombinatie op de camping, kan ik waarderen. @PP, volgens mij staat hier wel een foutje, de auto lijkt me eerder van 2016.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-08-2017 11:35 door afentoe.
afentoe
@PP, volgens mij staat hier wel een foutje, de auto lijkt me eerder van 2016.

Aangepast! Dank u.
Oke, mijn insteek was een combinatie die opvalt, waarbij je haast je nek verrekt.

1e Escher Plymouth Prowler - bouwjaar 2000 - incl. matching trailer - € 44.000
2e Wrangler Lincoln Zephyr Coupe - bouwjaar 1942 - €66.974 19' Chris-Craft Barrel-Back Custom Runabout - bouwjaar 1942 - €75.356
3e Probenator Alfa Romeo Alfetta 1800 - bouwjaar 1973 - € 19.500 SMV 520 - bouwjaar - 1977 - € 5.750

Eervolle vermelding voor 929V6 AMC Concord Wagon De Luxe - bouwjaar 1979 - € 3.990 Bagagewagen € 595. Je kunt er natuurlijk ook Dirk inzetten met een kratje pils.
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close