Occasionwedstrijd #604: De Autobahn-cruiser // 929V6 wint!

Gepost door Timo 


Welkom bij Occasionwedstrijd #604: De Autobahn-cruiser




Anders dan bij ons heeft de Duitse Autobahn op sommige stukken geen snelheidslimiet. Deze week gaan we op zoek naar een auto die hierbij past, een auto waarmee je comfortabel langere tijd een snelheid van, laten we zeggen, 180 tot 200 km/u zou kunnen rijden. Een auto met de juiste mix van sportiviteit en comfort, en liefst ook een beetje stijl smiling smiley

De opdracht:

We gaan op zoek naar de beste Autobahn-cruiser. Wat is in jouw ogen de beste auto waarmee je comfortabel langere tijd, op hoge snelheid, kunt doorrijden?

Criteria
- Bouwjaar t/m 2010
- Budget: € 50.000,-
- Topsnelheid van tenminste 200 km/u
- Prijzen in vreemde valuta graag omrekenen naar euro's.
- Mag overal te koop staan



Vaste spelregels
- Link naar de advertentie en prijsindicatie zijn verplicht.
- Maximaal 5 foto's van de geadverteerde auto.
- Mooi gefotografeerde auto's worden op prijs gesteld.
- De eerst geplaatste foto van elke in de inzending is de foto voor het 'op een rijtje'.
- Maximaal 1 inzending per persoon, als je toch een betere inzending tegenkomt dan je eerste, pas dan je oorspronkelijke post aan.
- Bij het stemmen mag een geplaatste stem niet meer gewijzigd worden.
- Bij een claim dient een link naar de advertentie en minimaal 1 foto te staan, anders wordt deze als niet ingezonden beschouwd.
- Elke modelgeneratie mag maar één keer ingezonden worden.
- Iedere deelnemer die verzaakt zijn/haar stem uit te brengen kan de wedstrijd niet winnen, die eer gaat dan naar nr. 2.

Voorgaande wedstrijden:

Occasionwedstrijd 1 t/m 426
427: Het ronde achterlicht - stoterstangen90
428: De Sint komt weer in het land en zoekt passend vervoer- British Racing Green
429: Gracieus een dagje ouder- 929V6
430: Reïncarnatie - Wouter82
431: What's in a name? - Zadelsnuiver
432: Veel gereden, weinig geleden! - singleframegrille
433: De rijdende kerstboom - Bobbeltje
434: Oudejaarslot - j.ko
435: Oud en Nieuw - singleframegrille
436: Bijna perfect maar…. - Paul Z
437: Gewoon zoals vroeger - GvJ
438: 2.0 - 929V6
439: Melania's car- Escher
440: Snel verouderd - 929V6
441: Big diesel- Escher
442: Kleurrijk interieur - DagDromer
443: Net als in de folder - 740estate
444: Lente in Drenthe - singleframegrille
445: The Powerdome - Jp053
446: Heckblende - JOtter
447: Laatste in de lijn - Smarter
448: Geen Grille - Pink Panther
449: Allemaal Brass - GvJ
450: WWDVD - Gewoon Dirk
451: Grensgevalletje - Nico GTR
452: The forever car - Jp053
453: nummer 13 - singleframegrille
454: Rechtop! - 929V6
455: Yummy!- GvJ
456: Retro - Escher
457: Vakantie! - Probenator
458: Chief Executive Officer! - Jp053
459: Targa time! - Niels
460: Andere tijden - smarter
461: Wie het kleine niet eert... - Jp053
462: GT met of zonder - Zadelsnuiver
463: Schakelen met je V8! - Nico GTR
464: Rallyrijden iets voor jou? - Pink Panther
465: Gemerkt- Escher
466: De ideale investering- Wrangler
467: Mini Meeting- Escher
468: Perfecte Symetrie - Pink Panther
469: Auto en partner - Probenator
470: The Carbage Run - rzasa
471: Iconische kleuren: 929V6
472: Cariosa18: Jp053
473: Penoza: Auto-fan
474: Lef: Escher en Jp053
475: Bring back the Bumper: 929V6
476: What's under the hood: GvJ
477: Was getekend: de lineaal: 740estate
478: Hetzelfde of toch niet?: Gewoon Dirk
479: The supercar that couldn’t: Zadelsnuiver
480: De mooiste onder de 100.000 Fl: rzasa
481: Wel 4WD, niet SUV: Probenator
482: K.I.T.T. - smarter
482: GOLD - Pink Panther
483: kleine achterlichten - Jp053
485: Achtervleugels - Zonder Mazda met BMW
486: Klapkoplampen - Nico GTR
487: Trackday use only - Bobbeltje
488: Pick-Up - Meike MR-S
489: Doe maar een 3-serie.. - Probenator
490: Hardlopers zijn doodlopers... - 740estate
491: Bond on budget- Escher
492: Individual of Designo? - Bobbeltje
493: Wereldreis - Bobbeltje
494: De eerste en de laatste - Zadelsnuiver
495: Dash-to-axle ratio- Escher
496: Not lost in translation - Guus Leferink
497: Het motorkapornament - Zadelsnuiver
498: Achterhaalde Accessoires - Guus Leferink
499: Renault - Jp053
500: De 5 Editie - Total Loss
501: Electrify - Smarter
502: Automuziek: Fahr'n fahr'n auf der Autobahn- De Schaduw
503: Zwarte kunststof bumpers - Guus Leferink
504: His and hers - Pink Panther
505: That's my number - Jp053
506: Welke auto heeft de Outlaw in 'em? - Escher
507: Stamvaders - lybra
508: Greatest hits of the 80's - Jp053
509: Ode aan de zescilinder - Guus Leferink
510: De 3-deurs hatchback - Bobbeltje
511: Matching colors - rzasa
512: rzasa deelt uit - Guus Leferink
513: American Beauty - 929V6
514: Because it's rubbish - zonder Mazda met BMW
515: The Russians are coming?? - 929V6
516: 1978 - Jp053
517: De opvolger, dat had beter gekund! - British Racing Green
518: Sunshine Reggae - .Timo
519: Buiten de lijntjes - Wrangler
520: We go up! - rzasa
521: Guilty Pleasure! - smarter
522: Comfort - Guus Leferink
523: No smoke, no poke - Guus Leferink
524: Groen - 929V6
525: Doppelauspuff - Jp053
526: Drie! - smarter
527 Via de achterdeur - Pink Panther
528: De mooiste! - Guus Leferink
529: Concurrenten - Bobbeltje
530: PEKEL BAK - British Racing Green
531: De mooiste wieldop!? - 929V6
532: How low can you go? - Jp053
533: Ford weet wat u beweegt - Caspervanc
534: Smile! - Probenator
535: Werkpaarden en sierpaarden - 929V6
536: Geen thema, wel een wensenlijstje - Pink Panther
537: Nu het nog kan! - NielsdW
538: Red mij! - Jay DoubleYou
539: Zoals papa hem vroeger ook had... - smarter
540: Two-Tone - lybra
541: Spoiler alert - 929V6
542: 1979 - smarter
543: De achterwiel aangedreven sedan - Bobbeltje
544: Velgen maken de auto (of niet) - Zadelsnuiver
545: Schaap in wolfskleren - rzasa
546: Waar ken ik dat onderdeel toch van? - Pink Panther
547: Deze moet een kans krijgen - rzasa
548: Het korte klepje - 740estate
549: Met uitsterven bedreigd - Jp053
550: van hetzelfde model - zonder Mazda met BMW
551: auto's met 4 afzonderlijke koplampen - Jp053
552: Je eerste auto met hulp van Jp053's geldboom - Barri
553: Pracht en praal op staal - Zadelsnuiver
554: Koningsdag! - Jp053
555: Born in the Sixties- Escher
556: In it for the long run- smarter én lybra
557: Zonder opvolging - Guus Leferink
558: De Volkswagen Golf - Jp053
559: Terugkeer als een succesvolle e-car - 929V6
560: King of the road - caspervanc
561: Wat van ver komt… - NielsdW
562: Hoge achterlichten - Pink Panther
563: Hoogtepunten van een verdwenen merk - Jp053
564: Niet rond of ovaal, maar een lint - Probenator
565: Naar het strand of stranden? - SVF
566: Als 2 druppels water.. - Guus Leferink
567: Een lekker kontje - British Racing Green
568: Clean - Total Loss
569: De GP van Zandvoort - Caspervanc
570: De Subcultuur - Non Turbo
571: In een carrosserievariant - SVF
572: Honda Civic - Zadelsnuiver
573: Zelfs je naam is mooi - rzasa
574: Wis en waarachtig - 929V6
575: Koreaantje, zo zwart als roet - D. Elzinga
576: Dai - Jp053
577: The Teenies - Smarter
578: Autosport - caspervanc
579: Wheeler Dealers - BRG
580: Coupe - Total Loss
581: Mag het een clindertje meer zijn? - smarter
582: De facelift – Spekky
583: Het schuifdak - 929V6
584: Ruim in z'n jasje - SVF
585: het mooiste dashboard - Zadelsnuiver
586: De 12 klepper - smarter
587: Striping - Caspervanc
588: Twee punt Nul - 929V6
589: Kerstster - Guus Leferink
590: De vertegenwoordigersauto - Jp053
591: Eén blok, twee occasions - Spekky
592: Oranje knipperlichtglas - Caspervanc
593: Tatuutatuuuu - Barri
594: Het dak er af! - Timo
595: who's afraid of red, yellow and blue? - Guus Leferink
596: Het is het net niet... - British Racing Green
597: HYBRID, PHEV, EV & WATERSTOF - smarter
598: Audio - Wouter82
599: Praalwagen– Opel Omega
600: Let's get Youtube famous! - Jp053
601: Toyota, een grijze muis? Of... - Wouter82
602: 100! - caspervanc
603: De crisis bak – Timo



Inzenden kan tot woensdag 1 april 20:00 uur.

Stemmen kan tot vrijdag 3 april 20:00 uur.

Veel succes!



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03-04-2020 20:03 door Timo.
Ik zou een Omega MV6 kunnen nemen zoals ik zelf heb, ik zou een 3,0 24v in de 3000 editie kunnen nemen maar nee.. Ik ga voor de Omega die in Engeland een schandaal veroorzaakte. Het ging zelfs zo ver dat de overheid de auto wilde verbieden. Wie had en nu een 4 deurs sedan nodig die 283km per uur ging? Volgens de boekjes moest hij in 5,2 naar de honderd gaan en 377pk hebben. Meerdere autobladen klokte hem echter op 4,8 en op de dyno hebben de meesten eerder over de 400pk dan die 377.... Al met al een geweldige auto.

Opel Lotus Omega






€ 49.890,- en 1991


Leuk stukje geschiedenis met de Lotus en de politie.....



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-03-2020 10:41 door opel omega.
Mooi, hoef ik alleen nog een nummer 2 en 3 te kiezen straks big smile smiley



Ik kies de Passat-voor-gevorderden met de TDI-voor-gevorderden:

Volkswagen Phaeton V10 TDI 4Motion Lang











€ 15.990,-
9-2006
108.000 km

Een Phaeton vind ik sowieso wel plezant, en dan in het paars thumbs up Donkerrode bekleding is een tikkie dubieus, maar allengs beter dan het obligate zwart, beige of cognac. De V10 TDI is ook wat dubieus, in meerdere opzichten wel, maar het is een V10. Dat moet je toch een keer meegemaakt hebben! Met een leeggewicht van net over de 3 ton nut smiley zal je niet veel meekrijgen van eventuele zijwind, of sowieso van enige weersinvloeden. De wielbasis van drie meter zal samen met de luchtvering zelfs de gemeenste betonplaten afzwakken tot een subtiel oneffenheidje. En als je weer eens met 60 door de Baustellen moet hobbelen, dan kan je je ook laten rijden en achterin gaan zitten loungen en je afzonderen van alles en iedereen om je heen. Ook wel handig in de huidige coronacrisis, je eigen rijdende quarantainekamer met alle gemakken aan boord. En dat dus met een 313 pk en 750 Nm sterke vijfliter, tiencilinder diesel...



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-03-2020 23:03 door Wouter82.
Quote
Wouter82
Een Autobahnbrenner dus winking smiley

Vind zelf altijd Autobahnstormer een mooie.
Comfortabel een snelheid van 180 tot 200 km/h aanhouden op de openbare weg lukt mij in geen enkele auto, ik vind dat absoluut geen relaxte snelheid. Daarnaast is een topsnelheid van 200 km/h om dat mechanisch vol te houden wel wat krap aangezien topsnelheid meestal geen kruissnelheid is. Maar goed, ik ga eens kijken.
Citroen C6 3.0 V6 HDi 240cv Exclusive Style uit 2010.
Te koop voor €16.500,-

Autobahn cruiser
- Diesel thumbs up
- V6 Biturbo (241 pk / 450 nm koppel) thumbs up
- Frans comfort thumbs up
- Heerlijk comfortabel interieur thumbs up

Doe mij hier maar een retourtje Beieren in op één dag. big smile smiley













1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-03-2020 22:37 door caspervanc.
Quote
929V6
Comfortabel een snelheid van 180 tot 200 km/h aanhouden op de openbare weg lukt mij in geen enkele auto, ik vind dat absoluut geen relaxte snelheid. Daarnaast is een topsnelheid van 200 km/h om dat mechanisch vodl te houden wel wat krap aangezien topsnelheid meestal geen kruissnelheid is. Maar goed, ik ga eens kijken.

Toch worden er auto's voor gemaakt. De Omega's bijvoorbeeld is erop gebouwd "autobahnvast" te zijn. Dit betekend dat je op topsnelheid de tank leeg moest kunnen rijden, tanken en weer doorgaan op topsnelheid. Dit is samen met de stijgende benzineprijzen ook de reden dat de Omega V8 er niet kwam. De koeling kon het niet aan.
edit: de stijlvolle bus is blijkbaar te traag. Dan maar de echte Autobahn cruiser van hetzelfde merk:


Volkswagen Golf 2.9 VR6 Syncro Colour Concept
6-1997 | €8.900 | 165.000km






Leuke Color Concept met trekhaak en spatlappen voor de 'sleeper' look smiling smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-03-2020 12:16 door Barri.
Frans comfortabel met instelbare dempers voor de autobahn.

Renault Safrane Biturbo

Bouwjaar: 1994, km-stand: 101 802, Prijs: € 17.990

Vitres électriques, Sièges à commande électrique, Climatiseur manuel, Sièges en cuir, Sièges chauffants, Jantes en alliage, Phares antibrouillard à l'avant, Ordinateur de bord,
Direction assistée, Radio + échangeur CD, Siège conduct. à réglage élec





2002 Volkswagen Passat 4.0 W8 4Motion
€ 7.950,00
[link.marktplaats.nl]



Zo rond het millennium werd er bij VW een nieuwe koers ingezet; van "auto voor het volk" naar een meer premium merkbeleving. De Golf IV was opeens een heel volwassen auto geworden, de Phaeton en de Touareg lagen al op de tekentafel en de oude vertrouwde Passat moest het op gaan nemen tegen die twee andere Duitse premium merken te weten Mercedes-Benz en BMW.



Qua interieur en opties zat het bij VW -met haar zachte dashboards en kekke tellerverlichting- wel snor, maar om écht mee te kunnen komen met de grote jongens moest er natuurlijk ook iets exotisch onder de motorkap worden gelepeld. De kennis die men bij VW had opgebouwd met de compacte VR motoren kwam goed van pas want door twee VR4 motoren te combineren ontstond de W8 motor, precies wat de Passat nodig had. Gecombineerd met de vierwielaandrijving geleend van grote broer én rallykampioen Audi stond er opeens een échte Autobahnstormer in de showrooms van VW.



Het was toendertijd een ongekend concept. Waar je normaal gezien hooguit een TDI of 1.8 zou verwachten, was de brave Passat -de suffe huisvader van het merk- nu opeens voorzien van baanbrekende en rijbewijsvernietigende technologieën. Wat de Passat W8 wat mij betreft extra leuk maakt is het hele "sleeper" aspect; je moet écht goed kijken om te zien dat er iets bijzonders voor je staat.. tenzij de motor loopt natuurlijk want de W8 klinkt adembenemend mooi.



Ook het interieur bleef vrijwel ongewijzigd want zoals gezegd hadden ze dat bij VW toendertijd al heel goed voor elkaar. Er kon wel gekozen worden voor een wat luxere bekleding ten opzichte van de gewone huis-tuin-en-keuken Passat, maar aangezien de W8 al een flink pak duurder was dan een reguliere Passat besloten redelijk veel klanten om die optie maar achterwege te laten. Mede dankzij de hoge prijs is de Passat W8 nooit een succes geworden, maar ik denk wel dat deze auto voor VW de weg naar het premium segment heeft opengebroken en de competitie heeft wakker geschud.





1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-03-2020 21:42 door Zadelsnuiver.
Geen snoeihard geveerde wagen voor mij. Dit lijkt mij een lekkere Autobahn-cruiser:

Opel Senator 3.0i CD Automaat












Rest volgt.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27-03-2020 23:41 door Jp053.
Als er één merk misschien wel haar bestaan te danken heeft aan de Autobahn, is het Porsche wel. En als er één model van Porsche zich leent om urenlang comfortabel over zo'n Autobahn te sjezen, is het wel de 928. Een Gran Turismo pur sang. Dit lijkt me een mooi exemplaar:

Porsche 928 1982 (klik!)







Top: 230 km/h

€ 49.900,-




2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 31-03-2020 20:50 door 929V6.
Je moet wat als je een lange tijd op hoge snelheid gaat rijden en dan ga je niet voor minder dan de topklasse.

Bentley Continental GT 6.0W12







49.940
Autobahncruisen in stijl, met zijn allen genieten, dus sportwagens vallen voor mij af. Met voldoende rust in de auto om niet moe te worden en vermogen en uithoudingsvermogen voldoende van de motor om het tot een goed einde te brengen. Je wilt tenslotte de ADAC niet na 100 kilometer bij de auto hebben staan. Dan kom ik uit bij het mooiste model uit de 7-serie dat BMW in mijn ogen gemaakt heeft:

BMW 750i





Prijs € 14.950,00
Bouwjaar 1997

AUS 1.HAND-KLIMATRONIK-AUTOMATIK GETRIEBE-VOLLLEDER SCHWARZ-4 MAL SITZHEIZUNG-NAVIGATION-XENONSCHEINWERFER-M SPORT LEDER LENKRAD-TEMPOMAT-EL. MEMORY SITZE-EL.SCHIEBEDACH-ABS-ESP-4 EL.FENSTER-SERVO-EINPARKHILFE VORNE+HINTEN-TEMPOMAT-8 FACH BEREIFT-INNEN & AUßEN SEHR GEPFLEGTER SCHÖNER ZUSTAND-EURO 2 GRÜNE PLAKETTE-NICHTRAUCHER FAHRZEUG-NUR GARAGE GEHALTEN-SERVICEHEFT GEPFLEGT-WARTUNGSFREIE STEUERKETTE-MOTOR & GETRIEBE SEHR GUT
Sonderausstattung:
Autotelefon D-Netz, Bordmonitor, HiFi-Lautsprechersystem Professional, Schiebe-/Hebedach elektrisch (Stahl)
Weitere Ausstattung:
3. Bremsleuchte, Airbag Fahrer-/Beifahrerseite, Außenspiegel elektr. verstell- und heizbar, Bordcomputer, Check-Control-System, Fensterheber elektrisch vorn + hinten, Heizungsanlage mit Mikrofilter, Innenausstattung: Edelholz Nussbaum, Innenausstattung: Leder Montana, Karosserie: 4-türig, Klimaautomatik mit autom. Umluft-Control, Komfortsitze vorn elektr. verstellbar (links mit Memory), Kopfstützen hinten mechan. verstellbar, Lenksäule (Lenkrad) elektr. verstellbar, Leuchtweitenregelung, LM-Felgen, Metallic-Lackierung, Modellpflege, Motor 5,4 Ltr. - 240 kW V12 KAT, Niveauregulierung, Seitenairbag vorn, Soft-Close-Automatik für Kofferraum / Heckklappe, Sonnenschutzrollo an Heckscheibe, Verglasung grün getönt






2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-03-2020 08:51 door Zonder Mazda met BMW.
Lexus LS600h L 5.0 V8 AWD

[www.autoscout24.ch]












CHF 27.000,- = € 25.420,-
Kilometerstand
59.000 km
Bouwjaar
2008

445 PK
Top 250 KM/u



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-03-2020 10:25 door rzasa.
De grote Coupé modellen van Mercedes-Benz staan al sinds jaar en dag op eenzame hoogte als het gaat om comfort en souplesse. Er was een tijd dat de naam AMG nog stond voor technische verfijning en niet synoniem was aan opzichtige opsmuk. Deze 2 zaken combinerend is voor mij de C215 generatie in de CL 65 AMG uitvoering de ultieme 'Autobahnbrenner' .

Luchtgeveerd, geventileerde multicontourstoelen, 6.0 V12 Bi-Turbo met 612pk en 1.000 Nm koppel eye popping smiley moeten prima voldoen om niet voor schut te staan op de Autobahn.

2005 Mercedes-Benz CL 65 AMG











I’m sure you’ve heard the Chuck Norris joke by now: when Chuck Norris does push-ups he isn’t lifting himself up, he’s pushing the earth down. Well, if Chuck Norris was a car he would be the 2005 Mercedes CL65 AMG. The CL65 AMG doesn’t move forward, it makes the earth move backwards, and with 738 lb-ft of torque it creates its own gravitational pull that keeps the moon and stars aligned.

While this wasn’t the most powerful engine of the era, losing out to such supercars as the Ferrari Enzo, and the McLaren F1, it manages a “respectable” 612 HP from its Bi-Turbo, 6.0L hand-built V12 that was the base for the outrageous Pagani Zonda. Oh, and it seats four people very comfortably, and has heated and ventilated seats – none of those other supercars can lay claim to that. It could have produced more torque, but the engineers at Mercedes deliberately limited it to 885 Lbs-ft to prevent it from demolishing the transmission as if it had received a roundhouse kick from Mr. Norris himself.

This hyper-luxury four-seater will accelerate as fast to hundred km/h as it depreciated from its price when new. It will boost to 100 km/h in just 3.8 seconds, a tenth of a second less than the 2005 Ford GT! Considering it has depreciated from a whopping $250,000 cost when new to something akin to a loaded-up Honda Accord today, this car also screams… value?


Come experience this rocket for yourself.

FEATURES + OPTIONS:

-Nappa Leather Interior with Wood Trim
-Heated and Ventilated Seats
-10-Spoke AMG Wheels
-Cruise Control
-Air Suspension and with Lift Control
-Electric Trunk
-Soft Close Doors
-Sunroof
-Active Body Control
-Front and Rear Parking Sensors
-Navigation System
-Premium Audio System

Price: $29,900 = +/- € 19.330,-

Filmpje van de verkoper over dit mooie exemplaar:



4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-04-2020 16:37 door smarter.
Quote
rzasa
Britse klasse ontwikkeld onder auspiciën van een bedrijf uit Beieren in combinatie met een bulletproof motor uit de Ford Mustang, moet garant staan voor knallen in comfort op de baan.

Dat zou je inderdaad denken. Ik kan je uit de eerste hand vertellen dat dit tegenvalt. Mijn vader reed eerst een Rover 75 2.5 V6 Sterling uit 2000. Toen de motor daarvan vastgelopen was kocht hij in 2010 een 2005 Rover 75 V8, de 30-RG-BK. 1 van de 14 geproduceerde linksgestuurde exemplaren. De V8 viel qua verfijning enorm tegen in vergelijking met de V6 daarvoor. De 75 V8 is echt een hotrod in smoking. Deze maakt veel herrie, de automaat schakelt ruw en door de 18 inch velgen is het comfort ook ver te zoeken. Was wel een uniek ding maar qua rijden echt niet wat je zou verwachten.
De autobahn afjakkeren wil je uiteraard doen in stijl, dus waarom niet met één van de moiste coupé's ooit gemaakt, de Aston Martin DB9!
Met zijn V12 met 475PK kom je absoluut geen vermogen te kort en kun je heel comfortabel in alle rust hoge snelheden aanhouden.

Aston Martin DB9 Coupé V12 475PK





Bouwjaar:2008
Prijs: 49.950
Heerlijk een container op 4 wielen, wat wil je nog meer.
Als je dit in de achteruitkijkspiegel ziet, dan ga je automatisch aan de kant grinning smiley

Mercedes-Benz G 55 AMG K. St.Wagon Designo

Advertentie











€ 42.950,-
148.000 km
Gebruikt,
Volledige onderhoudshistorie
05/2005
350 kW 476 PK
Automatisch, Benzine
Doe mij dan maar deze tijdloze schoonheid

1997 Maserati Quattoporte



Prijs: € 26.500
Bouwjaar: January 1997
Kilometerstand: 103.575 km
Aantal cilinders: 8-cilinder
Cilinderinhoud: 3217 cc
Motorvermogen: 247 kW (336 pk)
Topsnelheid: 270 km/u
Gewicht: 1647 kg











1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-03-2020 08:57 door lybra.
Quote
smarter
Quote
rzasa
Britse klasse ontwikkeld onder auspiciën van een bedrijf uit Beieren in combinatie met een bulletproof motor uit de Ford Mustang, moet garant staan voor knallen in comfort op de baan.

Dat zou je inderdaad denken. Ik kan je uit de eerste hand vertellen dat dit tegenvalt. Mijn vader reed eerst een Rover 75 2.5 V6 Sterling uit 2000. Toen de motor daarvan vastgelopen was kocht hij in 2010 een 2005 Rover 75 V8, de 30-RG-BK. 1 van de 14 geproduceerde linksgestuurde exemplaren. De V8 viel qua verfijning enorm tegen in vergelijking met de V6 daarvoor. De 75 V8 is echt een hotrod in smoking. Deze maakt veel herrie, de automaat schakelt ruw en door de 18 inch velgen is het comfort ook ver te zoeken. Was wel een uniek ding maar qua rijden echt niet wat je zou verwachten.

Bedankt, inzending derhalve gewijzigd: [www.autoweek.nl]
Qua design heb ik liever de opvolger van deze, maar die V10 is wel lekker hoor... cool smiley


Audi RS6 5.0 V10 TFSI


€ 34.950,-

116.300 km
03/2009
515 kW (700 PK)

Wellicht niet het meest voor de hand liggend, maar dat past me wel.cool smiley



CADILLAC SRX 4.6 V8

Bouwjaar 2004
120.000km aantoonbaar
Zwitserse auto met onderhouds facturen erbij!
Slechts € 8.995














Hier te koop
Infiniti G Cabrio - 37 GT G37 320pk











Prijs € 17.450
Bouwjaar September 2009
Kilometerstand 184.287 km Nationale Auto Pas: de kilometerstand is gecontroleerd en logisch bevonden.
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
APK Ja, t/m 15 September 2020
BTW auto Nee, marge
Kenteken 13-JXF-2
Datum deel 1 15-09-2009
Aantal deuren 2-deurs
Motorvermogen 235 kW (320 pk)
Aantal cilinders 6-cilinder
Cilinderinhoud 3696 cc
Energielabel F
Carrosserie Cabriolet
Kleur Zwart
Gewicht 1798 kg
Belasting (±) € 1.132,00 per jaar



3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-03-2020 11:33 door SVF.
@SVF,
Er is ook al een LS 600h ingezonden.
Ik ga voor de rust, kracht en stilte van een V12 in combinatie met een interieur wat ook rust en ultiem comfort uitstraalt, hier hou ik het wel een aardig tijdje uit.

Daimler Double Six 6.0 V12

Preis 29.999 €
Kilometerstand 103.280 km
Hubraum 5.993 cm³
Leistung 229 kW (311 PS)
Kraftstoffart Benzin
Erstzulassung 06/1995









Quote
Timo
Een auto met de juiste mix van sportiviteit en comfort, en liefst ook een beetje stijl smiling smiley

Als ik dit lees denk ik meteen aan de CX GTi Turbo, voldoet precies aan de harde en de wat zachtere eisen dit i.c.m. een flink portie emotie en symphatie.

Citroën CX 25 GTi Turbo

Bouwjaar: 1987
Vermogen: 169 pk
Koppel: 294 Nm
Topsnelheid: 220 km/h
0-100 km/h: 8,0 seconden
Prijs: 95.000 kr. = € 12.690,-











Link naar advertentie



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-03-2020 15:27 door Probenator.
Zou vóór ik vertrek met deze auto's richting die autobahn wel even controleren of de pech hulp met vervangend vervoer goed geregeld is.....
Quote
Barri
Doe mij maar een busje!
Volkswagen T5 Multivan Highline BITDI
10-2010 | €32.900 | 68.900km

Het lijkt me heerlijk om hiermee de Autobahn af te zakken. En je kan nog eens iets meenemen!

Haalt zo’n busje de 200?
Quote
caspervanc
Quote
Barri
Doe mij maar een busje!
Volkswagen T5 Multivan Highline BITDI
10-2010 | €32.900 | 68.900km

Het lijkt me heerlijk om hiermee de Autobahn af te zakken. En je kan nog eens iets meenemen!

Haalt zo’n busje de 200?
Ja topsnelheid volgens de site hier is 203, wel heel typisch dat ik bij het zoeken op Google meer klachten ed tegen kwam dan andere dingen.
2008 Alpina B7

- 439 pk
- 0-100 in 4,8 seconden
- Topsnelheid van 299 km/u
- Alle mogelijke luxe die het Bangle-area BMW kon bieden

[www.autoscout24.be]











€ 28.490




3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-04-2020 19:16 door Escher.
Quote
Epica
Quote
caspervanc
Quote
Barri
Doe mij maar een busje!
Volkswagen T5 Multivan Highline BITDI
10-2010 | €32.900 | 68.900km

Het lijkt me heerlijk om hiermee de Autobahn af te zakken. En je kan nog eens iets meenemen!

Haalt zo’n busje de 200?
Ja topsnelheid volgens de site hier is 203, wel heel typisch dat ik bij het zoeken op Google meer klachten ed tegen kwam dan andere dingen.

ah ik zag namelijk hier 191 km/u voor de 2.0 TDI met 179 pk en automaat
[www.autoklicker.de]
Quote
caspervanc
Quote
Epica
Quote
caspervanc
Quote
Barri
Doe mij maar een busje!
Volkswagen T5 Multivan Highline BITDI
10-2010 | €32.900 | 68.900km

Het lijkt me heerlijk om hiermee de Autobahn af te zakken. En je kan nog eens iets meenemen!

Haalt zo’n busje de 200?
Ja topsnelheid volgens de site hier is 203, wel heel typisch dat ik bij het zoeken op Google meer klachten ed tegen kwam dan andere dingen.

ah ik zag namelijk hier 191 km/u voor de 2.0 TDI met 179 pk en automaat
[www.autoklicker.de]
Dat zoekt TS maar uit.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-03-2020 21:01 door Epica.
Volvo V70 3.0 T6 AWD AUT R-Design
www.marktplaats.nl

Als je dan toch een lange rit voor de boeg hebt dan graag een auto die comfort en ruimte bied. En ook nog bloedje snel is. Maar toch niet heel erg opvallend. Dan is deze V70 de perfecte kanidaat!

Bouwjaar: 2009
KM-stand: 183.649
Topsnelheid: 245km/h
Prijs: 19.495euro











1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-03-2020 18:29 door audilovertje.
Een klassieker waarmee je de meeste hedendaagse auto's nog het snot voor de ogen rijdt
Misschien wel de meest iconische S-klasse ooit gemaakt

1978 Mercedes-Benz 450 SEL 6.9



Prijs € 17.750

Bouwjaar 1978
Kilometerstand 150.073 km
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
APK Ja, t/m 18 June 2021
BTW auto Nee, marge
Kenteken SH-51-DL
Datum deel 1 17-01-1978
Belasting Geen, belastingvrij
Motorvermogen 210 kW (286 pk)
Aantal deuren 4-deurs
Aantal zitplaatsen 4
Aantal cilinders 8-cilinder
Cilinderinhoud 6834 cc
Carrosserie Sedan
Kleur Grijs
Gewicht 1935 kg







BMW 850 Ci

Prijs €48,500
Höchstgeschwindigkeit: 250 km/h
128.000 km
1995










Burning rubber auf die Autobahn, met deze 5.7 V8 Hemi.
Als je zaterdag op tijd vertrekt, haal je het kunstmuseum in Dresden nog, of de Afterparty in Berlijn.

Dodge Charger R/T Daytona











Volgend jaar kan hij als `Youngtimer op de zaak.
Uit 2006, 156.000 km mee gereden.
Max snelheid 249 km/h
Prijs €16.8900



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-03-2020 15:18 door Fingerspitz.
Leuk, gevarieerde inzendingen tot nu toe! Wel twee kanttekeningen:

- Het busje van Barri moet ik helaas afkeuren. Voor zover ik kan zien (en ook volgens de link van caspervanc) houdt de Multivan het bij 191 voor gezien. Ook rap, maar niet rap genoeg deze week.
- Zonder uitwerking is de inzending van audilovertje ook afkeur.

Nu zelf nog iets leuks zoeken. Veel van wat ik in gedachten had is al geclaimd, goed bezig allemaal smiling bouncing smiley
De perfecte Autobanh-cruiser?
Discreet uiterlijk, het had bijna een Fiat Croma 1 kunnen zijn...
volle luxe aan boord,
geen uitdagende logo's,
maar met een beest van een motor onder de kap... 240 km/h





Lancia Thema 8.32



€ 24.500,-

99.400 km
Oldtimer
02/1988
158 kW 215 PK




Beschrijving
AUTO IN PERFETTE CONDIZIONI

SEDILI ELETTRICI

CINGHIE SOSTITUITE

AUTO TAGLIANDATA

MECCANICA IMPECCABILE

DISPONIBILE FATTURA DI LAVORAZIONI MECCANICHE EFFETTUATE

Lavori effettuati e ricambi nuovi/seminuovi:

Manovellismi Albero motore
Alberto motore
Scatola guida
Revisione motorino d'avviamento
Pastiglie anteriori
Alzavetro sx

Paraolio Albero a camme
Cinghia dentata distribuzione
Tendicinghia distribuzione
Serie guarniz completa
Filtro olio
Praflù
Cinghia trapezoidale
Ammortizzatori ant



Transmissie Manueel
Versnellingen 5
Cilinderinhoud 2.927 cm³
Cilinders 8
Gewicht 1.470 kg
Aandrijving voor
Merk Lancia
Model Thema
Advertentienr. 12899642
Bouwjaar 1988
Koetswerkkleur Zwart
Soort lak Metallic
Oorspronkelijke kleur Nero
Interieur Volledig leder, Bruin
Carrosserietype Berline
Deuren 4
Aantal stoelen 5



2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01-04-2020 11:58 door British Racing Green.
@BRG je gele tekst tussen de foto's is niet te lezen.
Quote
Epica
@BRG je gele tekst tussen de foto's is niet te lezen.

Dat is de link en op mijn PC-scherm perfect te lezen... tongue sticking out smiley
Quote
British Racing Green
Quote
Epica
@BRG je gele tekst tussen de foto's is niet te lezen.

Dat is de link en op mijn PC-scherm perfect te lezen... tongue sticking out smiley
Dat snap ik, maar hier op de pc en moboel niet.
Quote
Epica
Quote
British Racing Green
Quote
Epica
@BRG je gele tekst tussen de foto's is niet te lezen.

Dat is de link en op mijn PC-scherm perfect te lezen... tongue sticking out smiley
Dat snap ik, maar hier op de pc en moboel niet.

Hoeveel inzendingen ga je nog afkraken? grinning smiley Een T5 heeft geen stijl en is onbetrouwbaar, gele link is onleesbaar... nut smiley



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 30-03-2020 18:56 door Jay DoubleYou.
Quote
Jay DoubleYou
Quote
Epica
Quote
British Racing Green
Quote
Epica
@BRG je gele tekst tussen de foto's is niet te lezen.

Dat is de link en op mijn PC-scherm perfect te lezen... tongue sticking out smiley
Dat snap ik, maar hier op de pc en moboel niet.

Hoeveel inzendingen ga je nog afkraken? grinning smiley Een T5 heeft geen stijl en is onbetrouwbaar, gele link is onleesbaar... nut smiley

Fr dimmen heren, laten we het beschaafd houden.
Of de T5 stijl heeft maakt mij niets uit.

Maar het geel is inderdaad onleesbaar.cool smiley
Quote
Pink Panther
Quote
Jay DoubleYou
Quote
Epica
Quote
British Racing Green
Quote
Epica
@BRG je gele tekst tussen de foto's is niet te lezen.

Dat is de link en op mijn PC-scherm perfect te lezen... tongue sticking out smiley
Dat snap ik, maar hier op de pc en moboel niet.

Hoeveel inzendingen ga je nog afkraken? grinning smiley Een T5 heeft geen stijl en is onbetrouwbaar, gele link is onleesbaar... nut smiley

Fr dimmen heren, laten we het beschaafd houden.
Of de T5 stijl heeft maakt mij niets uit.

Maar het geel is inderdaad onleesbaar.cool smiley
Ik hou het beschaafd, geef alleen aan dat de link niet te lezen is.
Niet zo moeilijk doen hoor mensen.
Het gele gedeelte is best redelijk te lezen ( op telefoon en pc ) en blijkbaar duidelijk genoeg om het wel te zien staan, dan gewoon even de tekst selecteren en het is nog beter te zien. Bovendien is het zo te zien de link naar de advertentie dus even erop klikken en ook dan wordt duidelijk wat er nu precies stond. thumbs up
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.