Occasionwedstijd #464 - Rally rijden iets voor jou? nr. 3: Zonder Mazda met BMW mag openen!!//Pink Panther is de winnaar!//

Gepost door Nico GTR 

Welkom bij Occasionwedstrijd #464: Rallyrijden iets voor jou?

Gezien ik vrij recentelijk begonnen ben met serieuze deelname als official aan het Nederlands rally rijden, en dan met name in de historische rally, waaronder Legend, was ik ook begonnen met dromen over het hebben van een eigen rallyauto. Daar gaan we in deze editie naar op zoek.

Als jij een auto zou opbouwen voor een Legend klasse of Historische rally, welke zou jij kiezen? De meeste mensen die rally rijden zijn niet arm,
dus een beetje geld mag het wel kosten! Je hoeft niet op zoek naar een al opgebouwd rallywagen (mag uiteraard wel) maar welke klassieker zou jij inzetten als rallywagen?

Criteria:

- Auto moet voorzien zijn van een atmosferische motor.
- Mag overal te koop staan
- Budget max. € 50.000,-
- Bouwjaar: t/m 1985

Vaste spelregels:

- Link naar de advertentie en prijsindicatie zijn verplicht.
- Foto's van de geadverteerde auto zijn verplicht, maximaal 5 foto's per model.
- De eerst geplaatste foto van elke in de inzending is de foto voor het 'op een rijtje'.
- Mooi gefotografeerde auto's worden op prijs gesteld.
- Maximaal 1 inzending per persoon, als je toch een betere inzending tegenkomt dan je eerste, pas dan je oorspronkelijke post aan.
- Bij het stemmen mag een geplaatste stem niet meer gewijzigd worden.
- Bij een claim dient een link naar de advertentie en minimaal 1 foto te staan, anders wordt deze als niet ingezonden beschouwd.

Voorgaande wedstrijden:
Occasionwedstrijd 1 t/m 399
400: Het jubileum viertje - Joop053
401: It's in the movie - Joop053
402: The Dutch Dinosaurs - 929V6
403: L - Joop053
404: Het lekkere kontje – JOtter
405: Man man man... - Pink Panther
406: De Vreemdganger - Shooting Brake
407: De afstammeling - 929V6
408: Buy British! - Guus Leferink
409: Zuipen maar! - Pink Panther
410: De Laatste! - smarter
411: Knutselvreugd: Afgezaagd en aangeplakt - Joop053
412: Eenarmige bandiet - cirKel
413: Betaalbare coupé - Paul Z
414: Rechtsgestuurd - Spekky
415: Vent window - Pink Panther
416: Jan Modaal - Escher
417: Kleur bekennen - .Timo
418: 4 Cilinders, 1.8 L motor - rzasa
419: reclame - jp053
420: Bruin/brown/maronne/braun/brun/buraun - Pjötr
421: De opgewarmde auto! - smarter
422: Het reservewiel – Spekky
423: Een Pekelbak - smarter
424: Kwarttarief oldtimer - JP053
425: Take a Break..... of Caravan of Wagon - GvJ
426: Koekblik, racemonster of gebakje - Jp53
427: Het ronde achterlicht - stoterstangen90
428: De Sint komt weer in het land en zoekt passend vervoer- British Racing Green
429: Gracieus een dagje ouder- 929V6
430 Reïncarnatie - Wouter82
431 What's in a name? - Zadelsnuiver
432 Veel gereden, weinig geleden! - singleframegrille
433 de rijdende kerstboom - Bobbeltje
434 Oudejaarslot - j.ko
435 Oud en Nieuw - singleframegrille
436 Bijna perfect maar…. - Paul Z
437 Gewoon zoals vroeger - GvJ
438 2.0 - 929V6
439: Melania's car- Escher
440: Snel verouderd - 929V6
441- Big diesel- Escher
442 - Kleurrijk interieur - DagDromer
443: Net als in de folder - 740estate
444: Lente in Drenthe - singleframegrille
445: The Powerdome - Jp053
446: Heckblende - JOtter
447: Laatste in de lijn - Smarter
448: Geen Grille - Pink Panther
449: Allemaal Brass - GvJ
450: WWDVD - Gewoon Dirk
451: Grensgevalletje - Nico GTR
452: The forever car - Jp053
453: nummer 13 - singleframegrille454: Rechtop! - 929V6
455: Yummy!- GvJ
456: Retro - Escher
457: Vakantie! - Probenator
458: Chief Executive Officer! - Jp053
459: Targa time! - Niels
460: Andere tijden - smarter
461: Wie het kleine niet eert... - Jp053
462: GT met of zonder - Zadelsnuiver
463: Schakelen met je V8! - Nico GTR

Inzenden kan tot woensdag 26 juli, 20.00 uur.
Stemmen kan tot vrijdag 28 juli, 20.00 uur.

Veel succes!

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-07-2017 21:48 door Nico GTR.
Leuk staaltje engels huisvlijt:

Hillman Avenger 1971 met Sunbeam 1600 Ti motorblok

Die Rootes Group wagens, Hillman/Sunbeam/Singer/Talbot/Humber, ik houd er van. Zoals deze laatste door Rootes zelfstandig ontworpen Avenger. Mooie taille-lijn, dubbele koplampen (GL) en 'hockeystick' achterlichten. Thumbs upthumbs up.

Bijzonder is dat de Avenger een 100 pk Sunbeam Ti 1600 motorblok heeft. De sportstoelen komen uit de sportieve Sunbeam en de versnellingspook en het sportstuur dragen het Talbot-logo. Een echte Rootes Group auto dus smiling smiley.

Plusminus € 6.250 (5.750 GBP)

De verkopende liefhebber heeft de wagen 20 jaar gehad en veel aan gedaan. De carburateurs zijn twin strongberg voor een makkelijkere start en makkelijker rijden in de stad. De voorste wielophanging is van een Series 2 Avenger, waardoor het een iets bredere spoorbreedte aan de voorkant heeft. Onder de wagen hangt een 2" sportuitlaat. De Avenger gaat weg, omdat de eigenaar een nog zeldzamere Avenger Estate heeft kunnen aanschaffen.

Dit is de inspiratie voor deze Avenger geweest, heerlijk plaatjesmiling bouncing smiley;

3 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-07-2017 16:57 door Jp053.
Opel Manta A GT/E Rallye

Prijs € 15.500,00
Bouwjaar 04/1973
Kilometerstand 29.000 km

Opel Manta A Rallye GT/E Aufbau
viperngrün mit schwarzem Interieur
komplett restauriert von 06-11
auf Basis SR 1900 zu GT/E Rallye
H Kennzeichen
TÜV neu
Rallye Optik Zastrow umbau,der schon vor der Restauriertung am Fahrzeug war.

Komplett in fast 900h restauriert und neu aufgebaut
ATS Classic Räder 8x13" mit 235-13" Bereifung

komplett sehr schöner Zustand, fährt top, wohl in der Art einmalig.
Service neu,TÜV ( HU ) ebenso neu
komplette Dokumentation der Restauration vorhanden

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-07-2017 08:42 door Zonder Mazda met BMW.
Renault 12 TS

[suchen.mobile.de]

70.000 km
1.289 cm³
44 kW (60 PK)
06/1973
€ 6600,-

Bij mijn naamgenoot niet ver over de grens staat deze Renault 12 TS.
Ik had natuurlijk een blauwe Gordini kunnen opzoeken, maar dat vond ik wat cliché.
Ik zou de 12 TS dan aanpassen naar zoiets:

En natuurlijk proberen om de motor wat potenter te maken!
Dat Audi al jaren bekend staat om haar quattro systeem behoeft geen verdere uitleg, dat ze een rijk rallyverleden heeft ook niet. Zie hier de Amerikaanse versie van de 80/90 met lekkere 5-cilinder en quattro aandrijving.

Audi 4000 CS Quattro

Kilometerstand: 220.000 km
Bouwjaar: 1985

Motor: 5-in-lijn
Vermogen: 117 pk
Koppel: 171 Nm
Prijs: €6.999,-

Link naar advertentie

4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-07-2017 00:22 door Probenator.
Niet per se het snelste of meest wendbare rallyvoertuig, maar altijd goed voor spektakel en een hoop kabaal. In de jaren zestig kwamen dergelijke Amerikanen regelmatig in Europese rally's aan de start:

Ford Galaxie 500 1964 (klik!)

€ 23.900,-
BMW 1802
1974 - 17.777 km - € 7.950,-

Dit exemplaar is rally-klaar, met kuipstoelen, vierpuntsgordels en tripmaster. De kilometerstand is waarschijnlijk hoger dan weergegeven, i.v.m. vijfcijferige teller. Het lijkt me een erg leuke auto om mee te beginnen in de rallywereld.

Hier te koop.
Ik ga voor een betaalbare, eenvoudige auto die reeds geprepareerd is voor rallygebruik. Je kunt dus zo tegen relatief lage kosten direct van start gaan:

1972 Volkswagen Kever

5.950 €

SAAB 96 SHORT NOSE 2-Takt 3-cilinder

Zeer mooie Saab 96 short nose 2 takt in rally uitvoering is helemaal klaar om menig Saab hart te doen smelten.
Met deze SAAB kunt u goed deelnemen aan klassieke rally's en ritten.
Deze auto is helemaal opnieuw opgebouwd en gespoten, ziet eruit als nieuw met origineel interieur!

Bouwjaar 1961
€ 17.950

Waarom een Saab 96?
Wel dit model, incl. de 92 en 93 waaruit de 96 ontstaan is en rally rijden hebben een fantastische gezamenlijke historie. Met name dankzij Erik Carlsson. Maar de rally geschiedenis start al in 1950, met chas. nrs. 7 & 8 doet men mee aan de Rally van Monte Carlo. Opvallend, een van de teams was een damesteam! In 1952 wonnen de dames de ladies cup in de monte.
In 1955 werd Carlsson naar voren geschoven en in 1960 deed hij voor het eerst mee in de rally rond het vorstendom. Met, voor het eerst een 96, werd hij in 1961 4e. En in 1962 algemeen winnaar.
Een legende is geboren.

Hier te koop

4 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-07-2017 22:27 door Pink Panther.
Autobianchi A112 Abarth(1979)

Maximaal € 11.000 op Ardor Auctions.

Chassis number 01195125

o Small Italian sports car
o Perfect for historic rallies
o Good technical condition

No Italian car model, of course, would be complete without a sports version. This was the Abarth, featuring a scorpion logo and nicknamed "a pocket Ferrari". The production of the Abarth version started in 1975. It was powered by a slightly larger 1049cc engine with 70 BHP, which, coupled with a small 3-door body, ensured sports driving performance. The car was relatively easy to service and drive. Owing to those characteristics, a number of examples of the A112 competed against larger and more powerful models in rallies. Several famous Italian drivers such as Attilio Bettega, Fabrizio Tabaton, Franco Cunico and Michele Cinotto started their racing careers in the A112. The history of the model ended in 1985. The A112 has gained a cult following, not only in Italy but also abroad. The Abarth models, particularly those in a good condition, are now rare. Over the years, they served Italian race drivers as the mainstay and beginning of their racing adventures.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 22-07-2017 20:38 door GvJ.
Seat Panda 40 Rally Groep 2

Bouwjaar: 1984, Km-stand: 23000 Km. Prijs: € 5.900

Mythische Seat Panda Rally met Abarth motor in zeer goede staat. Een echt juweeltje.
Onze voertuigen worden geleverd met nieuw onderhoud en de onderhoud geschiedenis.
Prijs met garantie van één jaar en BTW inbegrepen. Wij aanvaarden uw auto als gedeeltelijke betaling ongeacht de staat.

Wij garanderen de kilometerstand en een schadevrij verleden.
Wij hebben een ruime voorraad van diverse merken
Motor 350, gelegen in het hart van Maria, 23, 28002 Madrid.

Enigszins een inkoppertje, maar daarom niet minder leuk. Deze Ford Cortina is duidelijk bedoeld voor het serieuze werk.

Bouwjaar 1967, hier te koop voor €22.900
De Abarth Fiat 600 was een wagen van het Italiaanse automerk Abarth en werd gebouwd tussen 1955 en 1971. De fabriekscarrosserieën bleven gelijkwaardig aan die van de Fiat 600, maar de motoren hadden cilinderinhouden van 750, 850, en zelfs 1000 cc (respectievelijk 767, 847, of 982 cc). De wagen werd vooral gebruikt als competitiemodel.

Nadat de Fiat 600 in 1955 in productie was genomen, wilde Carlo Abarth die auto ombouwen tot een kleine en betaalbare sportauto. Abarth stopte een motor met een inhoud van 750 cc in de auto, waardoor het vermogen van de auto werd verdubbeld.
Begin jaren 60 ontwierp Abarth de Abarth 850 TC, maar om te voldoen aan de homologatie moest Abarth in 1961 ruim duizend voertuigen produceren, wat het bedrijf net haalde. De 850 TC was als kit beschikbaar die door Abarth of door de koper op de auto kon worden geplaatst. De auto en zijn opvolger, de 1000 TC, behaalden vele zeges. Zo werd het European Touring Car Championship in 1965, 1966, 1967 en 1969 met een 1000 TC gewonnen. Ook deed Abarth in 1961 met de 24 uur van Le Mans mee en won de eerste prijs in haar klasse. Door de vele overwinningen kwam de naam Abarth terecht in het modern taalgebruik van die tijd. Abarth werd gebruikt als synoniem voor krachtig of succesvol; zo werd onder andere een sterke koffie ook wel een "Abarth koffie" genoemd.

Fiat 600 – Abarth 1963

1963
Fiat 600 Abarth
specifications
Horse Power: 55
Cylinder Capacity: 650
Cylinder: 4
V-max: 130
Price: € 39.500,-

neu aufgebaut mit Original Abarth Teilen. Absolut neuwertiger Zustand

1974 MG B Gt V8 25000 Euro

Live @ Youtube.

Description
Just refreshed John Eales-prepared 4444cc Rover V8 crossbolted with tophat liners, steel EN24 Crank, steel conrods and lightweight forged compression pocketed Cosworth pistons, baffled sump, new 248 camshaft, roller rockers with solid lifters, ported and polished head, Accusump oil scavenger system (Dyno sheet 344bhp/438NM), ATL 15 gal. race fuel cell, lightened flywheel, new twin plate AP race clutch, Holly 750CFM double pumper carb, Edelbrock inlet, MSD Ignition, Race Hi-Flow manifold with straight stainless side exit steel exhaust, 3” Alloy race radiator, Borg Warner T5 gearbox, FASTCARS USA-built Independent Front Suspension with 1” anti-roll bar, FASTCARS USA-built Ford 8” rear axle with Auburn Pro LSD, 4 point rear suspension with panhard rod, adjustable rear anti-roll bar, near new Willwood 6 pot front brakes with 11.75” x 1.25 Spec-37 ventilated slotted rotors, Polymatrix A pads, Willwood 4 pot rear brakes with solid rotors, Willwood brake bias, steel chassis with welded Rollcentre Racing FIA approved cage, fibreglass body panels painted in Jaguar Pacific Blue 2-pot paint, plumbed fire extinguisher, Sabelt race seat, new 4-pt harness, race/lap timer, Autometer gauges, acrylic windows/laminated galss screen, 2x Image 16” x 10” front and 2 x Image 16” x 12” rear lightweight alloy rims with used Hoosier Slicks. 4 x Image 16” x 10” wet rims with new Hoosier cut-slick wets. 1 set of new Hoosier Race slicks (r35A compound). Molds for all body panels except doors. V8 Engine stand. Spare incl. many engine parts, body panels, new MSD ignition system, new Davies Craig water pump, new front wishbones set, used 4 pot front brake callipers with pads, new front brake rotors, new brake pad sets, various gasket sets, oil filters, K&N and Holly air filters, and assorted other parts/fittings.
Eet wat gaar is en koop wat klaar is. Een bekend gezegde in de autohandel. Dit gaat in mijn ogen al helemaal op als je een race of rally auto wil kopen. Alle detail aanpassingen zijn vaak behoorlijk kostbaar, terwijl je er bij verkoop vaak weinig van terug ziet. Ik ga deze week voor een charmante Engelsman:

1960 Sunbeam Alpine

This Alpine is a Series 1 was produced in June 1960 and has also got a solid history in motorsport. It took part in the classic Tulpen Rallye from 1997-2002 and drove to a 2nd outright place in 1999 in front of much more high powered and expensive classics. It also competed in the Grand Prix de Champagne in 1996 and was driven to a 4th place outright. This is a 5 day event mostly held in Normandy and Brittany with stretches of speed stages, circuit stages and genuine map reading.

The engine is Rootes Group own design with a volume of 1494cc, aluminium top and in this version, upgrade with a Weber 28/36 DCD. Gearbox with o/d on 3th and 4th. The engine and driveline were all restored together with the rest of the car in 1996 where it was built with long distance reliability runs and rallies in mind, using timely parts like original HALDA instruments. Fitted with Twinmaster calibrated to this car within 10 m on 10 km, Speedpilot, classic race seats, harnesses and a roll cage, stronger suspension etc. to name a few.

This kind of car will be accepted in any historical event, and is a candidate for the Goodwood Festival of Speed or any important Concours d'Elegance. The person who will purchase this car does not only buy a very charming Sunbeam Alpine, but also a piece of motorsport history.

19.900 Euro

Je hoeft niet op zoek naar een al opgebouwd rallywagen (mag uiteraard wel)

Dat is blijkbaar de kat op het spek binden. Ik ga iets anders zoeken.
Er zitten al echt wel wat pareltjes tussen, maar veelal in de categorie Legend. Het lijkt mij een veel eisende en tijdrovende hobby om naast je auto netjes te houden, deze ( en jezelf) ook nog eens te martelen met top prestaties, terwijl het lekker touren en genieten van het wagentje het wat mij betreft centraal zal komen te staan. big smile smiley

BMW 321 - 1939

Prijs - 49.999 €

Fahrzeugzustand ; Unfallfrei
Kategorie ; Sportwagen / Coupé, Oldtimer
Kilometerstand ; 75.275 km
Hubraum ; 1.957 cm³
Leistung ; 37 kW (50 PS)
Kraftstoffart ; Benzin
Anzahl Sitzplätze ; 4
Anzahl der Türen ; 2/3
Getriebe ; Schaltgetriebe
Erstzulassung ; 09/1939
HU ; 10/2018
Innenausstattung ; Stoff, Grau

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 25-07-2017 21:06 door Meike MR-S.
929V6

Je hoeft niet op zoek naar een al opgebouwd rallywagen (mag uiteraard wel)

Dat is blijkbaar de kat op het spek binden. Ik ga iets anders zoeken.

Zitten wel hele mooie wagens tussen!

Ik keur alles goed! Op voorbehoud van motor want ik heb niet alle advertenties goed bekeken. Desalniettemin, ga ik ervan uit dat mijn relatief goede kennis van motoren voldoende is om dat in te schatten. En uiteraard ga ik ervan uit dat jullie hier goed in zijn. winking smiley

Meike, ik heb 1 kritische noot. De opdracht was om een auto te kiezen voor legend (vaste gemiddelde snelheid over traject) of historische rally (zo snel mogelijk, de snelste wint).
Als je het woord touren gebruikt betwijfel ik of dat werkelijk goed gaat komen. De legend's die ik nu mee heb gemaakt en wat ik begrijp van de deelnemers is dat ze toch wel een beetje hun best willen doen de snelheid ook te halen.

Is het een fraaie inzending? Dat absoluut! Is het een auto die aan de opdracht voldeed? Dat laat ik de stemmers bepalen.
Bij een Historische Rally moet ik toch aan dit soort exoten denken.. Rally schildje vóór of achterop en gaan rallyen over lange afstanden, samen met andere klassiekers en vooroorlogs materiaal. Tulpenrally is er één, of de nacht van Weesp. Jouw beschrijving hierboven las ik niet terug in de OP, dus dan hebben we beiden een andere opvatting over begrip Historische Rally denk ik? big smile smiley
Ja dan hebben we daar een verschillend idee over. winking smiley
Wat is nu een rally zonder een prachtige Alfa Romeo er bij? Uniek karakter, doet het altijd goed bij rally's, ziet er prachtig uit en bovenal rijdt het gewoon heerlijk!
Alfa Romeo GTV 2000 Veloce - top restauriert - H-Kennz. -
€48.500,-

Technische gegevens
Conditie: Ongevalsvrij, Gebruikt
Eerste registratie: 07/1972
Versnellingsbak: Handmatige versnellingsbak
Brandstof: Benzine
Kilometrage: 500 km
Vermogen: 96 kW (131 PS)
Inhoud: 1.998 cc
Aantal zitplaatsen: 4
Aantal deuren: 2/3
HU: Nieuw
Kleur: Rood
Interieurontwerp: Beige
Category: Sportwagen / Coupé, Oldtimer
Vehicle condition: Accident-free

Kenmerken
Voertuig van niet-roker

Voertuigbeschrijving
Alfa Romeo GTV 2000 Veloce, von norditalienischen Alfa-Spezialisten 2016 auf rostfreier Basis aufwändig + originalgetreu komplett restauriert, orig. Motor neu aufgebaut mit perfekten Kompressionswerten -Leistungsprüfungsprotokoll: 130,8PS - Spitzenfahrzeug für hohe Ansprüche mit Garantie !

TÜV + H-Kennzeichen neu vor Übergabe !

@Meike,

In de OP staat "Legend klasse of Historische rally", dat zijn in Nederland twee officiële, op snelheid of regelmatigheid gebaseerde rallyklasses waartoe rittensportevenementen als de Nacht van Weesp (waarbij het vooral aankomt om het rijden van de juiste route) niet behoren.

edit: ik laat mijn inzending toch maar staan, weinig gelegenheid meer om verder te zoeken.

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-07-2017 09:59 door 929V6.
Het..."Op een rijtje"

Jp053 - Hillman Avenger 1971 met Sunbeam 1600 Ti motorblok

Zonder Mazda met BMW - Opel Manta A GT/E Rallye

Rzasa - Renault 12 TS

Probenator - Audi 4000 CS Quattro

Zadelsnuiver - Datsun 240Z

929V6 - Ford Galaxie 500

j.ko - BMW 1802

D. Elzinga - 1972 VW Kever

Pink Panther - SAAB 96 SHORT NOSE 2-Takt 3-cilinder

GvJ - Autobianchi A112 Abarth(1979)

Spekky - Seat Panda 40 Rally Groep 2

afentoe - Ford Cortina

British Racing Green - Fiat 600 – Abarth 1963

Wrangler - 1974 MG B Gt V8 25000 Euro

smarter - 1960 Sunbeam Alpine

Meike MR-S - BMW 321 - 1939

Auto-fan - Alfa Romeo GTV 2000 Veloce

Pffff! Wat een lastige deze week! nut smiley Prachtige wagens heren en dame. thumbs up

2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 26-07-2017 23:13 door Nico GTR.
@Nico GTR,

Het is in tegenstelling tot de Europese Galaxy in dit geval echt Galaxie, met ie.
Ik lette iets teveel op je naam.... tongue sticking out smiley Aangepast.
1. Rzasa - Renault 12 TS
2. GvJ - Autobianchi A112 Abarth
3. j.ko - BMW 1802
1. smarter - 1960 Sunbeam Alpine - zelf ook overwogen
2. Pink Panther - SAAB 96 SHORT NOSE 2-Takt 3-cilinder - heerlijke klassieker
3. D. Elzinga - 1972 VW Kever - het moet niet altijd een exoot zijn die de hoofdprijs kost
Pfoeh. Dat is wel een heel lastige dit keer. Wat mij betreft verdient iedereen punten. Maar goed, toch een keuze gemaakt.

1. Zonder Mazda met BMW - Opel Manta A GT/E Rallye
2. Pink Panther - SAAB 96 SHORT NOSE 2-Takt 3-cilinder
3. Auto-fan - Alfa Romeo GTV 2000 Veloce
1. Auto-fan - Alfa Romeo GTV 2000 Veloce
2. Zadelsnuiver - Datsun 240Z
3. Pink Panther - SAAB 96 SHORT NOSE 2-Takt 3-cilinder
Ik mis wel enkele verwachte inzendingen:

NSU TTS

Simca 1000 Rallye

Lancia Fulvia

Mini Cooper
British Racing Green
Ik mis wel enkele verwachte inzendingen:

Ik ook

1e Jp053 - Hillman Avenger 1971 met Sunbeam 1600 Ti motorblok
2e GvJ - Autobianchi A112 Abarth(1979)
3e 929V6 - Ford Galaxie 500
Lastig kiezen dit keer! Eigenlijk verdient iedere inzending wel punten... Aangezien ik er toch echt maar 3 mag kiezen:
1. Wrangler - 1974 MG B Gt V8 25000 Euro
2. Zonder Mazda met BMW - Opel Manta A GT/E Rallye
3. j.ko - BMW 1802
1. GvJ - Autobianchi A112 Abarth
2. Pink Panther - SAAB 96
3. Jp053 - Hillman Avenger
1. Spekky - Seat Panda 40 Rally Groep 2
2. British Racing Green - Fiat 600 – Abarth 1963
3. Probenator - Audi 4000 CS Quattro
1. Rzasa - Renault 12 TS
2. Pink Panther - SAAB 96 SHORT NOSE
3. Auto-fan - Alfa Romeo GTV 2000 Veloce
1. j.ko - BMW 1802
2. Zonder Mazda met BMW - Opel Manta A GT/E Rallye
3. Pink Panther - SAAB 96 SHORT NOSE 2-Takt 3-cilinder
1 Pink Panther - SAAB 96
2 smarter - 1960 Sunbeam Alpine
3 Jp053 - Hillman Avenger
1. Zonder Mazda met BMW - Opel Manta A GT/E Rallye
2. Pink Panther - SAAB 96 SHORT NOSE 2-Takt 3-cilinder
3. GvJ - Autobianchi A112 Abarth(1979)
1 Probenator - Audi 4000 CS Quattro
2 D. Elzinga - 1972 VW Kever
3 Spekky - Seat Panda 40 Rally Groep 2
1. Rzasa - Renault 12 TS
2. Probenator - Audi 4000 CS Quattro
3. GvJ - Autobianchi A112 Abarth(1979)
Mijn stem gaat naar.

1. GvJ met de Autobianchi....supergaaf ding echt heel erg mooi!

2. BRG met de Fiat 600. Erg mooi exemplaar ook.

3. D. Elzinga VW kever. Deze heeft ook iets. winking smiley

1. Pink Panther

2. GvJ
3. Zonder Mazda met BMW

Bedankt voor de inzendingen deze week!

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 28-07-2017 20:30 door Nico GTR.
Dank je wel allemaal.

Alleen, ik heb de komende week weinig tijd en vanavond en morgen al helemaal niet.

Dus de eer laat ik aan GvJ. Succes.

Ga wel proberen mee te doen.
Pink Panther
Dus de eer laat ik aan GvJ. Succes.

Proficiat Pink Panther.

Ook mij lukt het niet de komende wedstrijd te organiseren, de komende week verhuizen en vanaf morgen een week geen internet.

Ik laat de eer aan nummer 3 Zonder Mazda met BMW, succes.
Gefeliciteerd Pink Panther!

Sorry dat ik niet heb gestemd, extreem drukke week achter de rug en dat gaat voorlopig nog wel even door vrees ik.

GvJ veel succes met de volgende wedstrijd thumbs up
Sorry, alleen geregistreerde gebruikers met een forumprofiel mogen berichtenplaatsen. Nog geen forumprofiel? Maak die dan hier aan.

close