Occasionwedstrijd #586: de 12 klepper - Smarter heeft gewonnen!

Zadelsnuiver

Kilometervreter
AW-Occasion_banner.jpg

[size=x-large]
Welkom bij Occasionwedstrijd #586: De 12 klepper!​
[/size]


109-942T.jpg

Met de 12e maand van het jaar alweer in het verschiet leek het mij leuk om iets met dat getal te doen. Nu is een V12 misschien wat afgezaagd en hebben we pasgeleden nog een soortgelijke wedstrijd gehad. Vandaar dat we het omdraaien, 12V(alves) dus!

De opdracht:

Voor deze week gaan we op zoek naar een occasion waarvan de motor voorzien is van 12 kleppen.

Criteria:

- enkel 12V motoren, geen lolligheden, dus het klepje van het dashboardkastje telt niet mee.
- Bouwjaar 1918-2018
- Maximaal 5 foto's van de geadverteerde auto
- Budget: onbeperkt
- Prijzen in vreemde valuta graag omrekenen naar euro's.
- auto mag overal te koop staan

Vaste spelregels:

- Link naar de advertentie en prijsindicatie zijn verplicht.
- Maximaal 5 foto's van de geadverteerde auto.
- Mooi gefotografeerde auto's worden op prijs gesteld.
- Maximaal 1 inzending per persoon, als je toch een betere inzending tegenkomt dan je eerste, pas dan je oorspronkelijke post aan.
- Bij het stemmen mag een geplaatste stem niet meer gewijzigd worden.
- Bij een claim dient een link naar de advertentie en minimaal 1 foto te staan, anders wordt deze als niet ingezonden beschouwd.
- Elke modelgeneratie mag maar één keer ingezonden worden.

car-03.jpg


Voorgaande wedstrijden:

Occasionwedstrijd 1 t/m 399
400: Het jubileum viertje - Joop053
401: It's in the movie - Joop053
402: The Dutch Dinosaurs - 929V6
403: L - Joop053
404: Het lekkere kontje – JOtter
405: Man man man... - Pink Panther
406: De Vreemdganger - Shooting Brake
407: De afstammeling - 929V6
408: Buy British! - Guus Leferink
409: Zuipen maar! - Pink Panther
410: De Laatste! - smarter
411: Knutselvreugd: Afgezaagd en aangeplakt - Joop053
412: Eenarmige bandiet - cirKel
413: Betaalbare coupé - Paul Z
414: Rechtsgestuurd - Spekky
415: Vent window - Pink Panther
416: Jan Modaal - Escher
417: Kleur bekennen - .Timo
418: 4 Cilinders, 1.8 L motor - rzasa
419: reclame - jp053
420: Bruin/brown/maronne/braun/brun/buraun - Pjötr
421: De opgewarmde auto! - smarter
422: Het reservewiel – Spekky
423: Een Pekelbak - smarter
424: Kwarttarief oldtimer - JP053
425: Take a Break..... of Caravan of Wagon - GvJ
426: Koekblik, racemonster of gebakje - Jp53
427: Het ronde achterlicht - stoterstangen90
428: De Sint komt weer in het land en zoekt passend vervoer- British Racing Green
429: Gracieus een dagje ouder- 929V6
430: Reïncarnatie - Wouter82
431: What's in a name? - Zadelsnuiver
432: Veel gereden, weinig geleden! - singleframegrille
433: De rijdende kerstboom - Bobbeltje
434: Oudejaarslot - j.ko
435: Oud en Nieuw - singleframegrille
436: Bijna perfect maar…. - Paul Z
437: Gewoon zoals vroeger - GvJ
438: 2.0 - 929V6
439: Melania's car- Escher
440: Snel verouderd - 929V6
441: Big diesel- Escher
442: Kleurrijk interieur - DagDromer
443: Net als in de folder - 740estate
444: Lente in Drenthe - singleframegrille
445: The Powerdome - Jp053
446: Heckblende - JOtter
447: Laatste in de lijn - Smarter
448: Geen Grille - Pink Panther
449: Allemaal Brass - GvJ
450: WWDVD - Gewoon Dirk
451: Grensgevalletje - Nico GTR
452: The forever car - Jp053
453: nummer 13 - singleframegrille
454: Rechtop! - 929V6
455: Yummy!- GvJ
456: Retro - Escher
457: Vakantie! - Probenator
458: Chief Executive Officer! - Jp053
459: Targa time! - Niels
460: Andere tijden - smarter
461: Wie het kleine niet eert... - Jp053
462: GT met of zonder - Zadelsnuiver
463: Schakelen met je V8! - Nico GTR
464: Rallyrijden iets voor jou? - Pink Panther
465: Gemerkt- Escher
466: De ideale investering- Wrangler
467: Mini Meeting- Escher
468: Perfecte Symetrie - Pink Panther
469: Auto en partner - Probenator
470: The Carbage Run - rzasa
471: Iconische kleuren: 929V6
472: Cariosa18: Jp053
473: Penoza: Auto-fan
474: Lef: Escher en Jp053
475: Bring back the Bumper: 929V6
476: What's under the hood: GvJ
477: Was getekend: de lineaal: 740estate
478: Hetzelfde of toch niet?: Gewoon Dirk
479: The supercar that couldn’t: Zadelsnuiver
480: De mooiste onder de 100.000 Fl: rzasa
481: Wel 4WD, niet SUV: Probenator
482: K.I.T.T. - smarter
482: GOLD - Pink Panther
483: kleine achterlichten - Jp053
485: Achtervleugels - Zonder Mazda met BMW
486: Klapkoplampen - Nico GTR
487: Trackday use only - Bobbeltje
488: Pick-Up - Meike MR-S
489: Doe maar een 3-serie.. - Probenator
490: Hardlopers zijn doodlopers... - 740estate
491: Bond on budget- Escher
492: Individual of Designo? - Bobbeltje
493: Wereldreis - Bobbeltje
494: De eerste en de laatste - Zadelsnuiver
495: Dash-to-axle ratio- Escher
496: Not lost in translation - Guus Leferink
497: Het motorkapornament - Zadelsnuiver
498: Achterhaalde Accessoires - Guus Leferink
499: Renault - Jp053
500: De 5 Editie - Total Loss
501: Electrify - Smarter
502: Automuziek: Fahr'n fahr'n auf der Autobahn- De Schaduw
503: Zwarte kunststof bumpers - Guus Leferink
504: His and hers - Pink Panther
505: That's my number - Jp053
506: Welke auto heeft de Outlaw in 'em? - Escher
507: Stamvaders - lybra
508: Greatest hits of the 80's - Jp053
509: Ode aan de zescilinder - Guus Leferink
510: De 3-deurs hatchback - Bobbeltje
511: Matching colors - rzasa
512: rzasa deelt uit - Guus Leferink
513: American Beauty - 929V6
514: Because it's rubbish - zonder Mazda met BMW
515: The Russians are coming?? - 929V6
516: 1978 - Jp053
517: De opvolger, dat had beter gekund! - British Racing Green
518: Sunshine Reggae - .Timo
519: Buiten de lijntjes - Wrangler
520: We go up! - rzasa
521: Guilty Pleasure! - smarter
522: Comfort - Guus Leferink
523: No smoke, no poke - Guus Leferink
524: Groen - 929V6
525: Doppelauspuff - Jp053
526: Drie! - smarter
527 Via de achterdeur - Pink Panther
528: De mooiste! - Guus Leferink
529: Concurrenten - Bobbeltje
530: PEKEL BAK - British Racing Green
531: De mooiste wieldop!? - 929V6
532: How low can you go? - Jp053
533: Ford weet wat u beweegt - Caspervanc
534: Smile! - Probenator
535: Werkpaarden en sierpaarden - 929V6
536: Geen thema, wel een wensenlijstje - Pink Panther
537: Nu het nog kan! - NielsdW
538: Red mij! - Jay DoubleYou
539: Zoals papa hem vroeger ook had... - smarter
540: Two-Tone - lybra
541: Spoiler alert - 929V6
542: 1979 - smarter
543: De achterwiel aangedreven sedan - Bobbeltje
544: Velgen maken de auto (of niet) - Zadelsnuiver
545: Schaap in wolfskleren - rzasa
546: Waar ken ik dat onderdeel toch van? - Pink Panther
547: Deze moet een kans krijgen - rzasa
548: Het korte klepje - 740estate
549: Met uitsterven bedreigd - Jp053
[url=https://www.autoweek.nl/forum/read.php?14,5864579,5864579#msg-5864579]550: van hetzelfde model - zonder Mazda met BMW

551: auto's met 4 afzonderlijke koplampern - Jp053
552: Je eerste auto met hulp van Jp053's geldboom - Barri
553: Pracht en praal op staal - Zadelsnuiver
554: Koningsdag! - Jp053
555: Born in the Sixties- Escher
556: In it for the long run- smarter én lybra
557: Zonder opvolging - Guus Leferink
558: De Volkswagen Golf - Jp053
[url=https://www.autoweek.nl/forum/read.php?14,5875231,5875231#msg-5875231]559: Terugkeer als een succesvolle e-car - 929V6

560: King of the road - caspervanc
561: Wat van ver komt… - NielsdW
562: Hoge achterlichten - Pink Panther
563: Hoogtepunten van een verdwenen merk - Jp053
564: Niet rond of ovaal, maar een lint - Probenator
565: Naar het strand of stranden? - SVF
566: Als 2 druppels water.. - Guus Leferink
567: Een lekker kontje - British Racing Green
[url=https://www.autoweek.nl/forum/read.php?14,5886138,5887580#msg-5887580]568: Clean - Total Loss

569: De GP van Zandvoort - Caspervanc
570: De Subcultuur - Non Turbo
571: In een carrosserievariant - SVF
572: Honda Civic - Zadelsnuiver
573: Zelfs je naam is mooi - rzasa
574: Wis en waarachtig - 929V6
575: Koreaantje, zo zwart als roet - D. Elzinga
576: Dai - Jp053
577: The Teenies - Smarter
578: Autosport - caspervanc
579: Wheeler Dealers - BRG
580: Coupe - Total Loss
581: Mag het een clindertje meer zijn? - smarter
582: De facelift – Spekky
583: Het schuifdak - 929V6
584: Ruim in z'n jasje - SVF
585: het mooiste dashboard - Zadelsnuiver

30377-Nissan-Sunny-12-Valve-GTI.png

Inzenden kan tot woensdag 27 november 20:00 uur.

Stemmen kan tot vrijdag 29 november 20:00 uur.


Veel succes!
 
Ik ga deze week voor een:

[size=x-large]BMW i8[/size]

Heerlijk, een 3 cylinder met 12 kleppen (en 223 PK(!)) in een supersporter. Bijgestaan door een flinke dosis electropower is dit de toekomst van de 12 klepper :) Verpakt in een heerlijk extreem vormgegeven jasje, BMW Motorsport kleuren en vleugeldeuren. Normverbruik ligt op 1:48 :)
Te koop voor 69.850 €

1280x960.jpg


1280x960.jpg


1280x960.jpg


1280x960.jpg
 
Een van de (veelal Japanse) fabrikanten die veel faam maakte met meerkleppers in de jaren 80-90, was Toyota.

Hier een mooi voorbeeld in een werkelijk onberispelijke staat.

Toyota Corolla

1.3 XLi 12V


1e eigenaar, 38.523 km!, € 3.950




toyota-corolla-8363417-11-640.jpg



toyota-corolla-8363417-12-640.jpg



toyota-corolla-8363417-18-640.jpg



toyota-corolla-8363417-9-640.jpg



toyota-corolla-8363417-21-640.jpg


Hier te koop
 
De eerste 12 klepper 4 cilinder diesel kan niet ontbreken in het OER.


Motor:
De PSA XUD-motor is ontworpen en gebouwd door PSA. Het is een indirecte injectie (IDI) -motor en was de voorloper van het HDI-motorengamma. Bij zijn release werd de motor geprezen als een van de beste dieselmotoren ter wereld met zijn hoge vermogen, verfijning en gecultiveerde loop. Het was ook bijzonder licht, een gebruiksklare XUD9 weegt 157 kg, 15% minder dan een vergelijkbare diesel van de vorige generatie. De XUD11 was verkrijgbaar in twee cilinderinhoudvarianten: 2,1 L (2.138 cc) - XUD11 A natuurlijk aanzuiging en de 2,1 L (2.088 cc) - XUD11 ATE / AHO-versie met turbocompressor. Beide waren SOHC-motoren met 12 kleppen en een slag van 92 mm. De van nature aangezogen XUD11 A werd geboord tot 86 mm voor een totale inhoud van 2,1 L (2.138 cc), terwijl de ATE / BTE-versies met turbolader in boring werden gereduceerd tot 85 mm voor een totaal van 2,1 L (2.088 cc).

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg

s-l1600.jpg
 
[size=x-large]Venturi Atlantique 260[/size]

Nummer 25 van 25, Bouwjaar 1993, 85000 km, Prijs € 64 900

Bleu Jacadi, intérieur Recaro gris et bleu.
82400 km, toujours suivi par spécialiste, moteur refait à 78500 km suite à rupture de joint d'embase, boite refaite à 75000 km couple 9.35.
Options: climatisation, jantes OZ magnésium, tableau de bord carbone.

9d08780f91fceb920524bb4afbc48d45.jpg

c598d453d33d321040e00aaf067e5495.jpg

d48e85c92ec9a56d535b05c9ee4e6c6a.jpg

b4fb6c002606edad28350bffe2b4eba3.jpg

bd0f2a0a122661b2d04bd9a70afaf556.jpg
 
wederom ga ik voor de rode lantaarn

een starlet die er net zo triest uitziet als het landschap waar die staat.

voor 950 euro mag die weg denk ik en komt uit het bouwjaar 1989

starlet

toyota-starlet-1-3-dx-1-3-dx.jpg


toyota-starlet-1-3-dx-1-3-dx.jpg
 
DE 12-klepper blijft voor mij de kleine japanner met het giftige motortje en dito prestatie. Een heerlijk klein scheurijzertje met 12 kleppen en een turbo. Heerlijke uurtjes in door gebracht toen mijn zwager er eentje had gekocht.

[size=x-large]Daihatsu Charade GTti[/size]

$_20.jpg

$_20.jpg

$_20.jpg


Prijs van dit heerlijke speelgoed: € 6.800,00
Bouwjaar: 1991
I would like to sell my GTti Monte Carlo! Full rust free, original engine, and the boost pressure every time was normal, just 80.100 km (50.000miles), stored in a garage in all time, never went in winter! New Vredestein Sportrac tires (175/60 R14 original size), new timing belt set (bearings, water pump.....etc) nice indoor. The car is a very good condition as you see the pictures!

$_20.jpg

$_20.jpg
 
Van die Starlet zijn wel betere exemplaren te vinden, kijk bv hier eens. Of Google gewoon op Starlet for sale. Na de Colt was dat ook de eerste waar ik aan dacht en samen met de Honda Civic toch wel een van de pioniers op dit gebied. Hier nog een leuke vergelijkende test uit het programma Tros Kieskeurig vanaf 7:27 tussen een Starlet, Civic, R5 en een Corsa.

Met natuurlijk de rubriek het wrak van de weg! Echt hilarisch, alsof je naar een scene van Van Kooten en De Bie zit te kijken!:D
 
[size=x-large]Renault 21 TXi[/size]

https://auto.ricardo.ch/de/a/renault-r21-2.0-12v-txi-802384777/

2.jpg


12.jpg


4.jpg


1.jpg


01.1991
197'000 km
136 PK
CHF 3900,- = € 3550,-
 
Mooi hoor die Alpine, maar de 12V is nooit door Alpine geuit in welke folder, prijslijst of reclame uiting dan ook.
 
@SVF een prijsindicatie is voldoende, ik kan me herinneren van een ander topic dat je al contact had gezocht met de verkoper dus ik keur 'm goed :)

Verder alles goedgekeurd als Joop en Casper hun inzendingen nog even afwerken (y)
 
Pink Panther zei:
Mooi hoor die Alpine, maar de 12V is nooit door Alpine geuit in welke folder, prijslijst of reclame uiting dan ook.

Dat klopt, maar er zit wel een V6 met 12 kleppen in, dus voldoet deze wel aan de criteria.
Als je slechts het minimale aantal kleppen per cilinder gebruikt voor een 4-tact, dan is er ook geen reden om jezelf hiervoor op de borst te kloppen. Naar mijn weten doet geen enkele fabrikant dit.
 
Uit de categorie "Wie kent hem nog?" Ook de Italianen hadden er een, een viercilinder met drie kleppen per cilinder, en vonden dat wapenfeit noemenswaardig genoeg om onder het knipperlicht te vermelden.

fiat-brava-1-4-12v-s-apk.jpg

fiat-brava-1-4-12v-s-1-4-12v-s-nieuwe-apk.jpg

1997 Fiat Brava voor €1.250: https://www.autowereld.nl/fiat/brava/1-4-12v-s-nieuwe-apk-11423114/details.html
 
afentoe zei:
Uit de categorie "Wie kent hem nog?" Ook de Italianen hadden er een, een viercilinder met drie kleppen per cilinder, en vonden dat wapenfeit noemenswaardig genoeg om onder het knipperlicht te vermelden.


Niet elke auto van het jaar was een succes, volgens mij 1996
 
MX6 zei:
Pink Panther zei:
Mooi hoor die Alpine, maar de 12V is nooit door Alpine geuit in welke folder, prijslijst of reclame uiting dan ook.

Dat klopt, maar er zit wel een V6 met 12 kleppen in, dus voldoet deze wel aan de criteria.
Als je slechts het minimale aantal kleppen per cilinder gebruikt voor een 4-tact, dan is er ook geen reden om jezelf hiervoor op de borst te kloppen. Naar mijn weten doet geen enkele fabrikant dit.

Snap het, ik doelde op de modelnaam in je post, daar is 12V beetje vreemd.
 
1995 VW Corrado VR6 - € 9.695
https://www.pistonheads.com/classifieds/x/x/x/x/10176274



De mooiste VW ooit gemaakt, met het meest bijzondere motorblok. Ondanks de dubbele nokkenassen vonden ze 12 kleppen wel voldoende blijkbaar :)





 
Zadelsnuiver zei:
@SVF een prijsindicatie is voldoende, ik kan me herinneren van een ander topic dat je al contact had gezocht met de verkoper dus ik keur 'm goed :)

(y) Op de site van de aanbieder staat nu een richtprijs van € 1.450,- Ergens begint het wel een klein beetje te kriebelen maar een 2e auto is in huize SVF vanwege andere prioriteiten op dit moment voorlopig niet aan de orde.
 
Mijn eerste ingeving is al ingezonden, dus dan maar een mooie youngtimer.

[size=x-large]1992 Alfa Romeo 155 2.5 V6[/size]

17775303-0.jpg


"De Youngtimer bij uitstek! Deze 155 v6 heeft bij het Alfa Romeo management in Milaan gereden van 1992 t/m1996 en is vervolgens in handen gekomen van een Italiaanse(particulier) eigenaar die de Alfa 155 uiteindelijk in 2015 heeft ingeruild bij de plaatselijke BMW dealer. Daarna is de auto als Italiaans erfgoed opgeslagen geweest, tot het moment dat de Alfa uiteindelijk in 2017 het land verliet voor een tweede toekomst in Nederland. De Nederlands eigenaar ( een Alfist pur sang) kreeg de auto in zijn bezit met slechts 72.000 km en heeft al het benodigde onderhoud(zelfs preventief) bij een Alfa Romeo specialist laten uitvoeren(documentatie aanwezig) ."

Kilometerstand 91.175 KM
Vermogen 165 PK
Prijs € 11.950

17775303-3.jpg


Het interieur ziet er keurig uit en is van alle luxe voorzien, zoals climate control en elektrisch verstelbare stoelen (maar ik zou een minder opzichtige autoradio zoeken).
17775303-9.jpg


17775303-12.jpg


De 2.5 liter versie van de mooie Busso V6 (met 2 kleppen per cylinder) debuteerde in 1979 in de Alfa 6 en werd als laatste nog in de Alfa 155 geleverd.
17775303-8.jpg
 
Was nog even zoeken, want om nou nog een Honda in te sturen ( Civic, CRX 1.5) vond ik nou niet echt origineel
Maar dan zie je in een keer dat er helemaal niet zoveel motoren met 3 of 4 kleppen per cilinder en maximaal 12 kleppen zijn geproduceerd
Toch nog eentje kunnen vinden!

[size=x-large]1998 Opel Corsa 1.0-12v Swing[/size]

opel-corsa-1-0i-12v-eco-nap-lage-km-2xsleutels-apk-15-10-2020.jpg


Prijs € 1.150
Bouwjaar 1998
Kilometerstand 90.016 km .
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
APK Ja, t/m 05 oktober 2020
BTW auto Nee, marge
Kenteken SV-FB-04
Datum deel 1 28-01-1998
Belasting (±) € 226,00 per jaar
Topsnelheid 150 km/u
Acceleratie 0-100 km/u in 18,00 sec
Motorvermogen 40 kW (54 pk)
Aantal deuren 3-deurs
Aantal zitplaatsen 5
Aantal cilinders 3-cilinder
Cilinderinhoud 973 cc
Energielabel -
Carrosserie Hatchback
Kleur Rood
Gewicht 842 kg
Trekgewicht max 700 kg
Trekgewicht onger. 420 kg
Verbruik (±) 1 op 17
Introductiejaar mei 1997

opel-corsa-1-0i-12v-eco-nap-lage-km-2xsleutels-apk-15-10-2020.jpg


opel-corsa-1-0i-12v-eco-nap-lage-km-2xsleutels-apk-15-10-2020.jpg


opel-corsa-1-0i-12v-eco-nap-lage-km-2xsleutels-apk-15-10-2020.jpg


opel-corsa-1-0i-12v-eco-nap-lage-km-2xsleutels-apk-15-10-2020.jpg
 
Was het niet ene Guus L. die eens stellig te kennen gaf nooit van z'n leven achter het stuur van een Opel Corsa B te willen worden gezien? :D
 
[size=x-large]OER[/size]



caspervanc - BMW i8


929V6 - Delahaye 135 MS coupe


SVF - Mitsubishi Colt


Pink Panther - Toyota Corolla


JP053 - Citroen XM 2.1 TD


Spekky - Ventura Atlantique 260


Auto Encyclopedie - Toyota Starlet


Zonder Mazda - Daihatsu Charade GTti


MX-6 - Renault Alpine A310


Rzasa - Renault 21 TXi


Afentoe - Fiat Brava 1.4 12V


Fingerspitz - BMW 218i coupe M sport


Zadelsnuiver - VW Corrado VR6


Smarter - Honda Accord Aerodeck


Lybra - Alfa 155 V6


Guus Leferink - Opel Corsa 1.0-16V
 
Bij een 12 klepper denk ik vooral aan een Japanner uit de 80's met een 4 cilinder motor met 3 kleppen per cilinder. Daarom een volledig Japanse top 3:

1 Smarter - Honda Accord Aerodeck: een van mijn favoriete auto's en een van de mooiste modellen uit de jaren 80!
2 Pink Panther - Toyota Corolla
3 Zonder Mazda - Daihatsu Charade GTti
 
1. Smarter - Honda Accord Aerodeck
2. JP053 - Citroen XM 2.1 TD
3. Rzasa - Renault 21 TXi
 
929V6 zei:
Was het niet ene Guus L. die eens stellig te kennen gaf nooit van z'n leven achter het stuur van een Opel Corsa B te willen worden gezien? :D

Zeker :D :D

En ik ga er ook vanuit dat de Corsa blijft steken op 0 punten :T
Een en al droefenis zo'n auto
 
Guus Leferink zei:
En ik ga er ook vanuit dat de Corsa blijft steken op 0 punten :T
Een en al droefenis zo'n auto

Die kan ik echt niet laten liggen...

1. Guus Leferink - Opel Corsa 1.0-16V
2. Smarter - Honda Accord Aerodeck
3. Zadelsnuiver - VW Corrado VR6
 
Bij een 12 klepper, denk ik meteen aan een Opel Corsa en andere bekende 4 cilinders. Ook oudere 6 cilinders hebben vaak 12 kleppen.
Bij een exoot als een Ventura of een moderne i8 verwacht je dat niet meteen, dus die gaan in het lijstje. Zo'n Daihatsu Charade heb ik zelf gehad en deze Gti is wel een hele leuke uitvoering, dus die moet er ook zeker bij.

1. Spekky - Ventura Atlantique 260
2. Zonder Mazda - Daihatsu Charade GTti
3. caspervanc - BMW i8
 
Guus Leferink zei:
929V6 zei:
Was het niet ene Guus L. die eens stellig te kennen gaf nooit van z'n leven achter het stuur van een Opel Corsa B te willen worden gezien? :D

Zeker :D :D

En ik ga er ook vanuit dat de Corsa blijft steken op 0 punten :T
Een en al droefenis zo'n auto

Haha, ik dacht al! (y):)
 
1. 929V6 - Delahaye 135 MS coupe
2. Fingerspitz - BMW 218i coupe M sport
3. Spekky - Ventura Atlantique 260
 
1 af en toe fiat brava , een Jap met 3 cylinders kunnen we allemaal wel vinden inclusief ik zelf. daar voor een Italiaanse inzending.
2 gaat naar de vr6 van zadelsnuiver
3 rzasa met de r21
 
Guus Leferink zei:
929V6 zei:
Was het niet ene Guus L. die eens stellig te kennen gaf nooit van z'n leven achter het stuur van een Opel Corsa B te willen worden gezien? :D

Zeker :D :D

En ik ga er ook vanuit dat de Corsa blijft steken op 0 punten :T
Een en al droefenis zo'n auto

nou toch al aardig wat punten binnen geharkt , ik denk dat ik de kandidaat ben die op 0 blijft steken.
 
Terug
Bovenaan