AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Skoda (2010) #3
autoreview
5
Signalement
| Versnellingen | 7, Automaat |
|---|---|
| Bouwjaar | 2010 |
| Jaar van aanschaf | 2010 |
| KM-stand laatst | 4.100 km |
teleurgesteld
- 4.100 km
betreft een yeti 1.2tsi met een 7-dsg bak.
Een heerlijke auto om in te rijden met 1 hinderlijk euvel.Tussen de 70 en 80 km/u een hindelijke alternerende dreun in de 7de versnelling.Door handmatig terug te schakelen naar 6 is de dreun verdwenen en rijdt de yeti als een zonnetje.De dealer heeft het probleem gedeponeerd bij de importeur maar die doet hier niets aan en zegt dat dit een producteigenschap is en dat voor een auto van 28000 euro met 4000km op de teller.Jammer
8,0
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
Lees ook
Nieuws

EV-rijders horen op laatste moment hoeveel mrb ze gaan betalen

Test: de Tesla Model Y Standard rijdt eigenlijk als de 'oude' Model Y
Nieuws

Europese autosector: productieproblemen om tekort Nexperia-chips
Nieuws

Mitsubishi Elevance: plug-in hybride met vier elektromotoren
Nieuws



