BMW 318tds Compact (1998) #2

BMW 318tds Compact (1998) #2

Uitvoering318tds Compact
Bouwjaar1998
Jaar van aanschaf2004

Ja het was in het begin wennen aan het uiterlijk maar nadat ik heb had gepoets werd het een prachtige auto helemaal door die zwarte kleur.
De auto had airco (handig "s morgens)
De auto had een geweldige wegligging met 205 brede banden/velgen orgineel BMW .
Alleen hij was onderin wat langzaam maar als je hem wat verder liet gaan was het wel leuk.
Cruise control is ook echt een genot op de weg en als ik dan volgens de regels reed dan had ik een actieradus van bijna 800 km dus best zuinig.
Ik begon de auto steeds mooier te vinden dus dvd playstation geluidsinstalatie (de orginele boxen hadden perfect geluid dus alleen een woofer was nodig)
(Ik ben tweede eigenaar en daarvoor was hij van de lease dus altijd dealer onderhouden!!)
De voornamelijkste reden dat ik de auto niet kwijt wou was de wegligging.

Ik heb de diesel retourleidingen veranderd.
En een nieuwe kopplingsplaat en drukgroep + lagers.
Verdere probelemen had ik niet met de auto ik kon nog vele km rijden totdat lees onder.

Helaas was het allemaal voor niks want het ging hagelen
en toen lag ik op de kop in sloot.
Maar wist toen wel dat het een echte BMW was want ik ging met een gangetje van 140 van weg en zonder gordel en ik heb er niets van gevoeld dus kooiconstructie is toppie.
Ik raad jullie wel aan als je zulke brede banden hebt er in de winter winterbanden onder te monteren.
Want een kleine auto met brede banden en slecht weer gevolg aquaplaning.

PRIVATE LEASE BMW 3-serie