Volkswagen Caddy L1H1 1.4 TGI Ecofuel (2018)
autoreview
Signalement
Uitvoering | Caddy L1H1 1.4 TGI Ecofuel |
---|---|
Versnellingen | 6, Automaat met dubbele koppeling |
Bouwjaar | 2018 |
Jaar van aanschaf | 2018 |
KM-stand bij aanschaf | 564 km |
KM-stand laatst | 28 km |
Super bespaart 'werkpaard'
- 28 km
Ik had eerder een Opel Combo 1.4 T CNG, het was een tweelingbroer van Fiat Doblo.
Helaas kan ik niets goeds over hem zeggen.
Ik heb het meer dan 4 jaar gebruikt, gerookt van 7,2 kg / 100 km tot 9 kg / 100. Boven 100 km / was er zoveel lawaai in de auto dat het onmogelijk was om naar te luisteren of om normaal te praten. Aan het einde, na de loop van 150.000 km, of de plug was gebroken onder het hoofd, of het hoofd zelf. Ik heb niet gezegd dat ik de auto alleen voor onderdelen verkocht heb.
VW Caddy is heel anders, het gasverbruik is laag, het hangt af van hoe het gaat en waar of of de route, stad of snelweg.
In vergelijking met Opel (Fiat) kun je bij 130 km / u naar de radio luisteren of normaal praten. Dit is natuurlijk geen stomme autoklasse, maar ik beschrijf mijn subjectieve gevoelens in vergelijking met de vorige Opel Combo. Het is leuk om de motor te laten werken, bijna geen turbo-gaten. Niet echt een goede draaicirkel. Goede hoge positie achter het stuur. Wat het verbruik van CNG betreft, is het ook afhankelijk van de gaskwaliteit in een bepaalde regio en hoeveel het een gascompressor kan kopen. Helaas hebben we een slechte gaskwaliteit in Nederland, maar VW heeft een uitstekende functie om de gaskwaliteit te meten.
Bij sommige distributeurs kan 80% CNG-gas worden bijgetankt en ongeveer 70% gas. Zoals je kunt raden, zal de auto minder kilometers afleggen en zal het gasverbruik hoger zijn als er 70% van de gaskwaliteit is. Als iemand de mogelijkheid heeft om te tanken in Duitsland of bijvoorbeeld in Polen, 100% CNG-gas, dan is deze auto zeer verspillend. Op een 100% CNG-gas zonder tol kan een verbrandingsresultaat van 4,3 kg / 100 km worden verkregen. Op 80% CNG verbruikt de auto 5.4-4.9 kg / 100 gas. Als u het heel snel inneemt, verbruikt het ongeveer 6 kg / 100. Tot nu toe ben ik erg blij, alleen wat ik zag, ik heb het gevoel dat ik verdwijnen motoroliepeilstok, maar ik moet nog zien. Het enige wat ik niet leuk vind, is dat de handleiding niet wordt gegeven, net als de capaciteit van olie in de motor of versnellingsbak. Ik hou ook niet van het ontbreken van een serviceboek. Dit is met name zo gemaakt dat er maar één VW moet worden gebruikt
- Betrouwbaarheid5
- Prestaties5
- Comfort5
- Kosten5
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Uitgelicht aanbod
Lees ook

Test: Alfa Romeo Tonale - Hard zoeken naar Alfa DNA

Kia Rio (2017-heden) - Occasion aankoopadvies

Deze versies van de Volkswagen Corrado durfde VW niet te bouwen

Waarom middenconsole van de Toyota Supra door handbak op de schop moest

Zelfs Saab dacht aan een SUV Coupé
