Volkswagen Caddy L1H1 1.4 TGI Ecofuel (2018)

autoreview

Volkswagen Caddy L1H1 1.4 TGI Ecofuel (2018)

Signalement

UitvoeringCaddy L1H1 1.4 TGI Ecofuel
Versnellingen6, Automaat met dubbele koppeling
Bouwjaar2018
Jaar van aanschaf2018
KM-stand bij aanschaf564 km
KM-stand laatst28 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Super bespaart 'werkpaard'

  • 28 km

Ik had eerder een Opel Combo 1.4 T CNG, het was een tweelingbroer van Fiat Doblo.
Helaas kan ik niets goeds over hem zeggen.
Ik heb het meer dan 4 jaar gebruikt, gerookt van 7,2 kg / 100 km tot 9 kg / 100. Boven 100 km / was er zoveel lawaai in de auto dat het onmogelijk was om naar te luisteren of om normaal te praten. Aan het einde, na de loop van 150.000 km, of de plug was gebroken onder het hoofd, of het hoofd zelf. Ik heb niet gezegd dat ik de auto alleen voor onderdelen verkocht heb.
VW Caddy is heel anders, het gasverbruik is laag, het hangt af van hoe het gaat en waar of of de route, stad of snelweg.
In vergelijking met Opel (Fiat) kun je bij 130 km / u naar de radio luisteren of normaal praten. Dit is natuurlijk geen stomme autoklasse, maar ik beschrijf mijn subjectieve gevoelens in vergelijking met de vorige Opel Combo. Het is leuk om de motor te laten werken, bijna geen turbo-gaten. Niet echt een goede draaicirkel. Goede hoge positie achter het stuur. Wat het verbruik van CNG betreft, is het ook afhankelijk van de gaskwaliteit in een bepaalde regio en hoeveel het een gascompressor kan kopen. Helaas hebben we een slechte gaskwaliteit in Nederland, maar VW heeft een uitstekende functie om de gaskwaliteit te meten.
Bij sommige distributeurs kan 80% CNG-gas worden bijgetankt en ongeveer 70% gas. Zoals je kunt raden, zal de auto minder kilometers afleggen en zal het gasverbruik hoger zijn als er 70% van de gaskwaliteit is. Als iemand de mogelijkheid heeft om te tanken in Duitsland of bijvoorbeeld in Polen, 100% CNG-gas, dan is deze auto zeer verspillend. Op een 100% CNG-gas zonder tol kan een verbrandingsresultaat van 4,3 kg / 100 km worden verkregen. Op 80% CNG verbruikt de auto 5.4-4.9 kg / 100 gas. Als u het heel snel inneemt, verbruikt het ongeveer 6 kg / 100. Tot nu toe ben ik erg blij, alleen wat ik zag, ik heb het gevoel dat ik verdwijnen motoroliepeilstok, maar ik moet nog zien. Het enige wat ik niet leuk vind, is dat de handleiding niet wordt gegeven, net als de capaciteit van olie in de motor of versnellingsbak. Ik hou ook niet van het ontbreken van een serviceboek. Dit is met name zo gemaakt dat er maar één VW moet worden gebruikt

5,0
  • Betrouwbaarheid
    5
  • Prestaties
    5
  • Comfort
    5
  • Kosten
    5
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (2)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens