Audi A4 1.8 5V (1996)

Audi A4
Audi A4Audi A4Audi A4Audi A4Audi A4Audi A4 - interieurAudi A4

UitvoeringA4 1.8 5V
Bouwjaar1996

Wij hebben dit type Audi A4 tussen 1995 en 1998 thuis zelf gereden, zonder welk defect dan ook. Dit was een belangrijke reden voor mij om op zoek te gaan naar een goede gebruikte auto van hetzelfde type.
Sinds kort ben ik dus zelf in het bezit van een Audi A4 1.8 5v uit 1996 en ik kan alleen maar zeggen: wat een super auto!
Na tien jaar rijdt deze auto nog steeds als een ’recente’ auto. Ligt goed op de weg, mooie soepele motor, zeer strak interieur en exterieur en zonder ook maar één rammeltje. Ik ben erg onder de indruk van de kwaliteit van deze auto!

Minpuntje(s):
Het enige wat ik mis in deze auto (type voor 1997) is de cruise control, en een passagier-airbag had ook best standaard gemogen.

Kleine speling bij draagarmen voor waardoor de auto af en toe licht piepte bij drempels (blijkt, zoals in meer reviews aangegeven, een teer punt bij dit type): gratis vervangen door dealer (na 10 jaar!!!)

PRIVATE LEASE Audi A4