Toyota Corolla 1.6 16v VVT-i Linea Sol (2004)

Toyota Corolla
Toyota CorollaToyota CorollaToyota CorollaToyota CorollaToyota Corolla - interieurToyota Corolla - interieur

UitvoeringCorolla 1.6 16v VVT-i Linea Sol
Bouwjaar2004

Moment van overname

Auto opgehaald bij verkoper

Kort en to the point

Vervangen door de verkoper
-Koppeling
-Accu

Auto rijdt luidruchtig, heeft motor management on. schokbreking is niet wat het geweest is. Remmen vooral achter onvoldoende. Passagierskant slot werkt niet. VVTI rammelt op start-up. Etc. een lijst van problemen zogezegd. Maar dat krijg je als je een auto geen liefde/onderhoud krijgt.

Het moment van trots

In mijn vorige review was ik vrij negatief over de auto. het is een wonder dat ze het zover heeft overleefd. sindsdien is er een bak aan mechanische, elektrische en elektronische liefde aan besteed.

Nadat haar schokbreking, remmen, motor, koppeling, elektronica en nog veel meer zijn overhaald door mij rijdt ze zoals ze hoort te rijden! . Dit is een auto die sterk in de bochten is. Weliswaar niet sterk in het optrekken, dat win je niet van een BMW (uiteraard geprobeerd). Maar sterk autootje. Met de nodige aanpassingen nog te gaan word het een fijne auto die we vrolijk tot de 350,000 km rijden en daarna naar Afrika sturen.

Problemen die nu nog zijn
-motor vibreert vrij veel bij stationair draaien. doch het toerental is vrij stabiel
-Ontevreden over de sway bars, deze worden vervangen door sway bars van hardrace

PRIVATE LEASE Toyota Corolla