AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Subaru Impreza Plus 2.0 GL AWD (1997)
autoreview
Signalement
| Uitvoering | Impreza Plus 2.0 GL AWD |
|---|---|
| Versnellingen | 4, Automaat |
| Bouwjaar | 1997 |
| Jaar van aanschaf | 2001 |
| KM-stand bij aanschaf | 58.000 km |
| KM-stand laatst | 0 km |
ERVARINGEN
Na de vorige Subi was er maar één keus: weer een.
Na jaren Citroën trauma"s (koppakkingen, dynamo"s)
een verademing: totale betrouwbaarheid en prestatie.
Pedal to the metal en hij gáát. Jaar in jaar uit.
Wintersport: no problem. Autobahn: 190 continu.
Nu de nadelen:
Remmen: sponzig
Brandstof: hij zúipt, 1:10 haalt ie niet.
Uiterlijk: truttig, vind ik niet erg.
Ruimte achterin: knudde.
PROBLEMEN
Eeehhh, nou... niks.
7,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lees ook

Audi RS3 Sportback (2012) - Op de rollenbank
Vergelijkende test

Toen de Volvo 343 en Honda Accord in 1976 kwamen waren ze niet alleen door hun automaten bijzonder
Nieuws

Automobilisten kiezen steeds vaker voor uitgebreide verzekering in plaats van WA
Achtergrond

Waarom de Volkswagen Kever Boxer Diesel er toch niet kwam
Elektrische auto's

Lezersreacties (0)
Reageren