AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Subaru Impreza Plus 2.0 GL AWD (1997)
autoreview
Signalement
Uitvoering | Impreza Plus 2.0 GL AWD |
---|---|
Versnellingen | 4, Automaat |
Bouwjaar | 1997 |
Jaar van aanschaf | 2001 |
KM-stand bij aanschaf | 58.000 km |
KM-stand laatst | 0 km |
ERVARINGEN
Na de vorige Subi was er maar één keus: weer een.
Na jaren Citroën trauma"s (koppakkingen, dynamo"s)
een verademing: totale betrouwbaarheid en prestatie.
Pedal to the metal en hij gáát. Jaar in jaar uit.
Wintersport: no problem. Autobahn: 190 continu.
Nu de nadelen:
Remmen: sponzig
Brandstof: hij zúipt, 1:10 haalt ie niet.
Uiterlijk: truttig, vind ik niet erg.
Ruimte achterin: knudde.
PROBLEMEN
Eeehhh, nou... niks.
7,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lees ook
Nissan Juke (2019-2024) - Occasion Aankoopadvies
Autotest
Test: Lamborghini Temerario - zo veel toeren in een turbomotor niet eerder meegemaakt
Reportage
Deze Duitse supercar uit de jaren 90 kun je kennen van Need for Speed, in het echt is er maar één
Reportage
Alfons Kirchen vond klapkoplampen van Porsche 928 lelijk en daarom bestelde hij 'm met die van 944
Mijn eerste auto
Lezersreacties (0)
Reageren