Renault Laguna Grand Tour 2.2 dCi Initiale (2002)

Renault Laguna Grand Tour
Renault Laguna Grand TourRenault Laguna Grand TourRenault Laguna Grand TourRenault Laguna Grand TourRenault Laguna Grand TourRenault Laguna Grand TourRenault Laguna Grand TourRenault Laguna - interieurRenault Laguna - interieurRenault Laguna - interieur

UitvoeringLaguna Grand Tour 2.2 dCi Initiale
Bouwjaar2002
Jaar van aanschaf2008

Mijn meest luxe, maar meest onbetrouwbare auto ooi

Of het pech is, of gewoon conform de slechte naam die deze auto heeft weet ik niet.

Feit is wel, dat mbt onderhoud ik aan deze auto ongeveer evenveel heb uitgegeven als aan de kosten voor het aanschaffen ervan!

Kan een opsomming geven van alles wat kapot is gegaan, maar ik kan beter zeggen dat het enige wat niet stuk is geweest de motor zelf is.

Het enige positieve is dat als deze auto niet in de garage staat, het de fijnste, meest luxe auto is die ik ooit heb gereden.

O ja, nog een positief punt; het gevoel wat je krijgt als je de auto van de hand doet, was echt heerlijk!

2,8