Honda Civic 1.5 DXi (1994)

Honda Civic

UitvoeringCivic 1.5 DXi
Bouwjaar1994
Jaar van aanschaf2009

Hallo,

Ik ben Maurice 18 jaar, en heb mijn Civic 6 februari gekocht.
Motorisch/mechanisch is de auto in topstaat, maar had alleen een paar roestplekjes.
Die heb ik fijn weggewerkt dmv licht plamuren en spuiten(kleurcode spuitbus) daarna goed geboend en je ziet er niks meer van!

Verder is het een hele fijne auto om in te rijden, best pittig.

De toekomstige plannen zijn als volgt:

* Heldere koplampen/knipperlichten met zwarte achtergrond
* Led achterlichten van Depo
* 17'' lemans velgen
* Geblindeerde ramen
* Carbonne lip/skirts,motorkap,achterklep & spoiler
* Metallic blauw laten spuiten
* OBX'R uitlaat (zit eronder)
* booskijkers (heb ik al, moet nog gemonteerd worden)
* Lederen kuipstoeltjes
* Ander stuur