Audi A4 1.6 (1997)

Audi A4 1.6 (1997)

UitvoeringA4 1.6
Bouwjaar1997

Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een Audi A4 uit 1997.
De auto heeft zéér weinig kilometers gereden, en is van de dealer afkomstig.

Wat mij opvalt is dat de fuseekogels nu al speling vertonen. Ik kan het horen als ik over een klinkerweg rijd. Verder is het een comfortabele auto die behoorlijk stil is. Lekker veel ruimte, en toch ondanks de 1.6 motor redelijk pittig.

Ook het verbruik valt me niet tegen. Ik heb er ruim 1:15 mee gereden, al was dat een groot gedeeelte snelweg, maar toch voor een auto met een gewicht van 1160kg vindt ik dat niet verkeerd.

Fuseekogels aan vervanging toe.
Verder nog niets tegengekomen

PRIVATE LEASE Audi A4