en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
59 reacties
Helaas kunnen wij deze video niet weergeven, omdat je niet akkoord bent gegaan met de
cookie voorwaarden.
Onze video speler heeft rechten nodig voor de "Social Media".
Wijzig je cookie instellingen
De Subaru Impreza GT Turbo was rond de millenniumwisseling dé auto die iedereen wilde hebben. Remco Slegtenhorst was één van de mazzelaars die zo’n auto ook werkelijk kon aanschaffen. Nu is het 21 jaar later en rijdt hij nog steeds in zijn ‘Scooby’. De kilometerstand ging onlangs doodleuk over de 400.000. Hoe lang mag dat feest nog duren?
Merk | Subaru |
---|---|
Model | Impreza 2.0 GT Turbo AWD |
Carrosserie | 4-deurs, sedan |
Transmissie | 5 versnellingen, handgeschakeld |
Aandrijving | 4wd |
Prijs | € 28.132 |
Brandstof | benzine |
Motor | 4-cil. boxer |
Cilinderinhoud | 1.994 cc |
Maximaal vermogen | 160 kW / 218 pk bij 5.600 tpm |
Maximaal koppel | 290 Nm bij 4.000 tpm |
Inhoud brandstoftank | 50 l |
Lengte / breedte / hoogte | 4.350 mm / 1.690 mm / 1.400 mm |
Wielbasis | 2.520 mm |
Massa leeg | 1.230 kg |
Laadvermogen | 520 kg |
Aanhangermassa geremd / ongeremd | 1.000 kg / 500 kg |
Banden | 205/50R16Prijzen |
Topsnelheid | 231 km/h |
Acceleratie 0-100 km/h | 6,3 s |
Brandstofverbruik | 10,1 l/100km |
CO2-uitstoot | 244 g/km |
Lezersreacties (59) (gesloten)
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.