Volvo S40 1.9 D Europa (1999)
autoreview
Signalement
| Uitvoering | S40 1.9 D Europa |
|---|---|
| Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
| Bouwjaar | 1999 |
| Jaar van aanschaf | 2000 |
| KM-stand bij aanschaf | 36.000 km |
| KM-stand laatst | 0 km |
ERVARINGEN
Uitstekend:
-trekkracht op lage toeren (snel optrekken en schakelen volgens ’nieuwe methode’, tot 2500 tpm, brandstof verbruik tussen 1 op 16/17, terwijl toch op snelweg 140 gereden wordt.)
-stoelen: perfect in hoogte af te stellen, (tevens kantelbaar aan voor- en achterzijde).
-omlaagklappen van passagiersstoel, zodat lange materialen zonder problemen vervoert kunnen worden.
Minder: krappe ruimte achterin, mijn lengte is 1,72m, maar mijn (chauffeurs)stoel staat zover achteruit dat niemand achterin past.
Deuren achter gaan niet ver open, vrij smalle toegang.
Hoofdsteunen: staan vast en in mijn situatie staan ze (te) ver naar achteren. (afstand hoofd en steun is te groot)
PROBLEMEN
Alleen de verwarming van de linkerbuitenspiegel is defect geweest en dan blijkt maar weer hoe snel je ver-/gewend bent.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
Lees ook

Friese politiek: Nederlands boven, Fries onder op verkeersborden

Liefhebber gezocht: dit is met afstand de goedkoopste Alfa Romeo Tonale van Nederland

Designbaas Mercedes-Benz vertrekt, maar wordt niet opgevolgd door AI

Kleine en betaalbare elektrische auto uit EU krijgt eigen categorie voor voordelen




Lezersreacties (0)
Reageren