AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Suzuki Swift 1.3 GTi (1988)
autoreview
Signalement
Uitvoering | Swift 1.3 GTi |
---|---|
Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 1988 |
Jaar van aanschaf | 2001 |
KM-stand bij aanschaf | 167.000 km |
KM-stand laatst | 0 km |
ERVARINGEN
Het is gewoon een klein scheurijzertje, de stoelen zitten heerlijk, voor die tijd wastie redelijk luxe(velours bekl. c.v.elek spgls.). Hij is voor zo"n toerenmotor best zuinig (1:13 ong), wegenbelasting kost 32euro per kwartaal! En 0--->100 in 8,6 sec origineel is best goed!
PROBLEMEN
Bij km stand 180000 ong de waterpomp lek, en ze zijn best roest gevoelig, vooral onder de sideskirts. En het stationair draaien is niet alles maar dat kan ook natuurlijk ook aan de standaard snellere nokkenassen liggen.
8,0
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
PRIVATE LEASE Suzuki Swift
Lees ook
Reportage
Alfons Kirchen vond klapkoplampen van Porsche 928 lelijk en daarom bestelde hij 'm met die van 944
Mijn eerste auto
Edwin had een Ford Capri als eerste auto en daardoor is sportief rijden er altijd ingebleven
Autotest
Zelfs een Renault 5 GT Turbo-fan wordt blij van de Renault 5 E-Tech Electric
Autotest
Mercedes 300D Turbo - Na deze sublieme W124 is het nooit meer beter geworden
Autotest
Lezersreacties (0)
Reageren