Subaru Impreza 2.0 GT Turbo AWD (1998)
autoreview
Signalement
Uitvoering | Impreza 2.0 GT Turbo AWD |
---|---|
Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 1998 |
Jaar van aanschaf | 2003 |
KM-stand bij aanschaf | 163.000 km |
KM-stand laatst | 0 km |
ERVARINGEN
Het beste aan deze auto is zijn betrouwbaarheid en onverwoestbaarheid. Dit gecombineerd met de handling en power die je, voor deze prijs, bij geen enkel merk krijgt, zorgt gegarandeerd voor een volle grijns. Iedere rit weer.
Het minst leuke aan deze auto is zondermeer zijn matige tot slechte remmenset welke hij "af fabriek" meekrijgt. Daar biedt een aftermarketset zoals Tarox, Alcon etc. uitkomst. Het is een investering, maar zeker geen overbodige.
Eén ding is mij wel duidelijk geworden, hij is verslavend snel, zeker na al die "overbodige" modificaties.
De meeste eigenaren zijn het er al snel over eens. De uitlaat, het motormanagement en de remmen worden als eerste aangepast.
Gelukkig is er ook voor dit merk en type auto, een enthousiaste club (Subaru Club Nederland), waar men graag een ander helpt. Dit blijkt ook keer op keer weer handig als je niet puur afhankelijk wil zijn van je dealer. Het leven is tenslotte al duur genoeg, toch?
PROBLEMEN
Echte problemen heb ik er tot nu toe nog niet mee gehad. Een rammeltje is "m echter niet vreemd, net zo min als een behoorlijke consumptie van die "o zo dure nectar" die we benzine noemen.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lezersreacties (0)
Reageren