Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Advies Centrum
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische auto
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Podcasts
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Elektrische auto's
    • Private Lease
    • Nieuwe auto uit voorraad
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
    • Dealergids
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • Autoverzekering vergelijker
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Private Lease Vergelijker
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's/reviews
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      Registreren Inloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
  • Home
  • Reviews
  • Renault
  • Mégane Grand Tour

Renault Mégane Grand Tour 1.5 dCi 105 Tech Line (2008)

autoreview

11
Renault Mégane Grand Tour 1.5 dCi 105 Tech Line (2008)
Anoniem
  • Gebruikersreview
7 april 2008 om 00:00
  • Meer
    • Linkedin
    • Pinterest
    • Print
    • Email
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Facebook

Signalement

UitvoeringMégane Grand Tour 1.5 dCi 105 Tech Line
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2008
Jaar van aanschaf2008
KM-stand laatst60.000 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

  • 5.140 km
  • 6 april 2008

Eindelijk tevreden met een auto. Ik als super kritische auto bereider kon geen keuze maken. A heb ik geen zin er veel tijd aan te besteden, B vind ik alle auto’s te duur (maar heb wel veel eisen). Binnen mijn lease norm kom ik op Directlease op meer dan 100 verschillende auto’s. Na het aanpassen van mijn zoekwensen (wat wil ik voor een model en wat heb ik er voor over) blijven de volgende auto’s over:

1-Skoda Octavia
2-Seat Leon XXL
3-Hyundai Tucson
4-Nissan QQ
5-Renault Megane
6-Volvo V50 (zonder opties)
7-Renault Laguna (zonder opties)

Andere modellen vind ik niet mooi, te weinig opties of te duur. Nummer 6 en 7 heb ik overweging gehad omdat ik deze auto’s erg mooi vindt. Daar wilde ik een uitzondering voor maken. Veel auto’s vielen af na een proefrit: 1 en 2, sterke motoren, leuke opties, maar LELIJK. En het oog wil ook wat. Hyundai werd ik zeer onfatsoenlijk behandeld bij de dealer (auto Smeeing in Soest) en de Nissan QQ heeft een levertijd van meer dan 11 maanden. Na veel wikken en wegen tussen opties en mooiheid is het de volgende auto geworden:
Renault Megane Grand Tour 1.5 Dci Tech Line II (eco, vanwege het A label) met als optie een glazen dak, navigatie systeem en het Carbass systeem (= meer vermogen in de speakers, 6 (MP3) CD wisselaar en bediening op het stuur.). De standaard uitrusting van dit model is, half leer, climate control, park distance control, licht metalen velgen, zilveren accenten (dakreling, handgrepen, strip in gril en rond de mistlichten), Xenon verlichting, keyless entry, inklapbare spiegels, 6 versnellingen, cruise control, 60 liter tank en meegespoten bumpers. De auto is in prijs verlaagd en komt met al deze opties nog 20 euro in de maand goedkoper uit dan de Laguna Hatchback (hoe schrijf je dat) zonder opties. Al met al, kost de auto 270-280 euro in de maand. Kleur is geworden “zeer donker blauw”. De levertijd is bij deze auto 10 weken, dus ik verwacht hem ergens in mei. Vandaag een mail verstuurd naar de dealer om te vragen wanneer de auto exact komt.

----------------------------------------------
Update 3 Juni 2008

Eindelijk, na 10 weken wachten is de auto dan geleverd. Ik heb hem vanmorgen opgehaald. Hij is niet Blue Crepscule maar iets lichterblauw dan ik -als ik me het goed herinner- had besteld. Deze kleur is wel mooier, dus ben er tevreden mee. Ik heb er slechts 12 Km mee gereden dus kan tot nu weinig commentaar geven. Het is me vandaag opgevallen dat het interieur netjes afgewerkt is! Ook is de navigatie e.d. nog niet in gebruik. De software moet nog synchroniseren met de interne harde schijf. Op CD is Benelux meegeleverd. De andere kaarten kan ik kopen volgens mij. De talen zaten nog niet in de navigatie maar dat is ter plekke opgelost.

Vandaag rijden rijden rijden in mijn wagentje, en zal je snel op de hoogte brengen wat mijn bevindingen zijn. Ook zal ik even foto’s maken aangezien degene bij het artikel niet de versie is die ik heb besteld.


NB: zoals een post hier onder omschrijft wat betreft de vertraging in de levertijd kan ik aangeven dat mijn auto 1 dag later geleverd is dan gepland. Geen commentaar
dus.

----------------------------------------------
Update 24 Juli 2008

Niet zo veel gereden de laatste tijd. Volgens mij staat de teller nu op bijna 3000Km. Tot nu toe heb ik alleen maar positieve ervaring met de Renault. Het is echt een fijne wagen. Alles werkt naar verwachting. Hier even een opsomming:
-Motor: Prima rijden, had verwacht dat hij niet zo snel zou optrekken maar vergeleken met mijn oude golf vindt ik het reuze mee vallen.
-Schakelen: Heerlijk die 6e versnelling. Op de snelweg is het lekker rustig met 120-140km/uur
-Audio: Goed geluid vindt ik belangrijk en met dit systeem komt dat wel goed. De CD wisselaar gebruik ik minder dan gedacht ook omdat de radio alle zenders op dat moment opzoekt waardoor ik altijd een stuk of 10 (leuke en minder leuke) zenders tot mijn beschikking heb.
-Navigatie: Het is even wennen (als je TomTom met flitspalen kent) maar het werkt. Soms gaat het niet goed met de nummers (sta je aan het begin van een straat terwijl het huisnummer aan het begin is) maar dat is geen probleem. De file ontwijk functie heb ik nog niet leren kennen.
-Zit-comfort: Het zijn aardig lekkere stoelen. Niet heel bijzonder, maar het leer en de schuine kanten zorgen wel voor een comfortable zit. Ik heb nog geen last van mijn rug gehad :-).
-Ruimte achterin: De twee kiddo\'s zitten royaal achterin terwijl wij voorin nog zat ruimte hebben.
-Verlichting: WAUW wat is Xenon een fijn licht. het kijkt een stuk prettiger. De mistlichten en groot licht zijn nu maar een kleinere verbetering terwijl dat normaliter echt zorgt voor meer licht.
-Ruimte: Prima, ik kan er best veel in kwijt (mn broertje heeft een C30 dus je snapt het verschil).
-Zuinigheid: Ik ben best een stevige rijder maar probeer wel snel te schakelen om minder brandstof te gebruiken. Vanaf het begin tot nu heb ik 6.5 liter op 100 km gebruikt. Dit vindt ik niet zuinig maar misschien komt dat nog wel.
-Tanken: Zoals hierboven omschreven moet ik nog redelijk vaak tanken. Ik had gehoopt 1 op 20 te rijden dus 1200km op één tank. Dit gaat niet lukken. P.s. als het lampje gaat branden dat de tank leeg is kan ik minimaal nog 100 km rijden ;-)
-Sleepoog: Laatst stond mijn vrouw met pech op de snelweg en die ging ik ophalen om naar huis te slepen. Ik zoeken en zoeken maar ik kan geen sleepoog vinden. Of ik heb hem niet kunnen vinden -vanwege de regen- maar dit vindt ik vreemd.
-Glazen dak: Heerlijk in de zon zitten terwijl je rijdt. Ik vindt het geweldig.
-Parkeer sensoren: Het is even wennen want welk piepje geeft aan dat je er al bent. Stoepranden en gras wordt ook gedetecteerd. Ik vindt het wel een handige optie.
-Krik: ik had hem even nodig voor een andere auto: Wat een gedoe om die eruit te krijgen. Hij zit in een stuk piepschuim maar deze zit half geklemd onder het reserve wiel. De truuc is eerst deze los te draaien en vervolgens de krik eruit te halen.
-Verrassing: Als je je ramen besproeid met de ruitenwis vloeistof worden ook de lampjen bespoten. Dit schijnt verplicht te zijn.
-Cruisecontrol: Deze vindt ik erg handig. Als je eenmaal in de vijfde of zesde versnelling zit hoef je je voeten niet meer te gebruiken. Afremmen (op de motor) en gasgeven gaat prima met de knoppen op het stuur.
-Kinderslot knopje: GENIAAL! Je doet met één knopje de kindersloten op de achterdeuren en de ramen, zonder dat je die rare knopjes omzet. Als er gasten in de auto zitten, haal je deze ook met één handeling eraf. Ik ben er blij mee
-Dashboard kastje: Deze is echt diep. Ik denk dat er wel twee flessen firsdrank inpassen zo diep is deze.
-Wegligging: Dit is geen scheurbak. Als ik de auto vergelijk met andere auto\'s is de wegligging toch iets minder. Het is ook logisch: Dit is een langere en stationwagen maar goed, ik vindt het geen probleem. Dit is gewoon geen formule één race mobiel.

Tot nu toe ben ik erg tevreden met de Renault. Ik vindt het op dit moment geen slechte keuze!

----------------------------------------------
Update 19 September 2008

Tot nu toe heb ik alleen maar goede ervaringen met mijn auto. We zijn naar Berlijn geweest voor een weekend. Tent (grote karsten tent), kinderwagen, kinderzitjes, kookzut, kleding en slaapspullen passen er allemaal prima in. De vakjes voorin doen goed dienst voor alle fototoestellen, paspoorten en reis-voer dus alles goed bij de hand. We hebben in Potsdam gekampeerd en zijn één dag in Berlijn geweest. De rest er een beetje omheen. In Berlijn de auto bij het Olympisch stadion neergezet en dat ging allemaal prima. Ik heb goed gekeken naar het brandstof verbruik. Op de snelweg heb ik de hele tijd 150-160 gereden en sommige stukken 170. Het verbruik was 6.9 liter op 100 KM en dit veranderde zeer weinig (had de teller uiteraard even gereset). Uiteindelijk was het hele weekend 6.8 op 100KM dus dat vind ik best netjes. Tanken was op de terugweg pas nodig en ik kon uitrekenen dat ik niet meer dan 28 liter hoefde te tanken. In Nederland werkt mijn brandstofpas weer.

De navigatie krijg ik ook beter onder de knie. Ik heb de Duitse kaart gekocht en deze erin gedaan. Als ik wat meer aan de knoppen zit krijg ik veel meer informatie uit het systeem dan ik gedacht had. Ik ben zo een anti-handleiding man dus had het kunnen weten :-). Bij een file melding kan je zien hoe lang de file is en over hoeveel kilometer je hem tegen gaat komen. Daarnaast kan je zien bij welk kilometer paaltje de file begint en wanneer het weer klaar is.

Helaas heb ik vorige week met mijn auto geprobeerd een bestel bus van de weg te drukken. Dit is niet gelukt, maar het gevolg was wel dat mijn hele neus er af ligt. Ik had netjes mijn gordel om, en de airbag is niet afgegaan. In eerste instantie schrok ik mij rot toen ik de schade zag. Ik dacht hoe in vredesnaam kan er zoveel kapot gaan wanneer ik iemand aantik. Ik denk dat het allemaal kreukelzone is. Het is allemaal kunstof en er is aardig wat kapot gesprongen. Maar aan de schade aan de bus te zien, dat ik werkelijk nergens last van heb gehad en het feit dat mijn airbag niet af ging denk ik dat het minder hard ging. De hele voorkant is gewoon opgefrommeld. Het geeft dus een dubbel gevoel, veel schade, maar nergens last van. Ik denk dat het tweede belangrijker is, maar de verzekeraar heeft een flinke kluif aan de schade. Vandaag krijg ik de auto als het goed is terug, en dan heeft de slepen door berger, afleveren bij dealer en de reparatie 6 werkdagen gekost. NB: het is nog niet duidelijk wie er aansprakelijk is voor deze schade post. Ik kwam van rechts, maar het was een klinker op asfalt weg. Op zich maakt het mij niet zoveel uit maar het kost toch weer je eigen risico! Fotos van de neus zijn toegevoegd.

NB de auto is weer gerepareerd. Schade aan mijn auto rond de €8k. Fotos van de buiten en binnen kant toegevoegd.

PROBLEMEN

  • 5.140 km
  • 6 april 2008

Weinig problemen geconstateerd:

De Mp3 speler van het cabass auditorium systeem accepteerd geen gebrande CD’s door Windows vista. Misschien gaat er iets mis, maar opzich niet spannend (naast de 6 CD-wisselaar).

Één keer heeft de radio een kuur gehad. Dit probleem was over na een ’reboot’ van de auto.

Hot or Not

  • 40.000 km
  • 6 november 2009

**************************************
Ondertussen 40.000 km op de teller en nog steeds een erg tevreden gebruiker. Ik heb in de zomer twee vakanties gedaan. 3 weken Zuid-Frankrijk en 5 dagen Zuid-Engeland met een staartje Londen. Daarnaast doe ik nog steeds mijn dagelijkse rondjes. Hierbij de samenvatting van het afgelopen jaar:

**************************************
Rij Comfort:
De auto doet het echt prima. Ik merk dat mijn bandjes af en toe slippen maar dit heeft allicht te maken met rijgedrag, banden spanning en klimaat. Het is dan ook herfst. Alle versnellingen gaan prima en ik heb weinig op te merken.

**************************************
Navigatie/audio:
De navigatie heeft zijn voor en nadelen. Nadeel vind ik het TMC gebruik in Nederland. Het is moeilijk te wennen aangezien er altijd wel wat is. Ondertussen weet ik dat wanneer er een file is dat ik dan kan zien hoe lang en waar de file is. De alternatieve routes vind ik handiger bij TomTom. Voor de rest heeft de navigatie het prima uitgehouden op beide vakanties. De adressen werden vlekkeloos opgepakt! Ik wilde over de brug bij Millau en dat ging ook prima voor wat betreft de route. In GB wilde ik nog even langs Londen. Ik had afgesproken bij London bridge. Ik heb het adres ingevoerd (London Bridge ST) en aangegeven dat ik een parkeer garage in de buurt zoek. Op 400 m had ik een prima parkeergarage geselecteerd. TMC ging hier dan weer prima want de 10 KM file in London is prima vermeden! De audio doet het ook goed. Het blijft immers ook auto-audio. Hoe duur dit systeem ook is er valt altijd wel wat over te zeuren.

**************************************
Verbruik:
Ik ben zelf een lease rijder en ga ook altijd als eerste bij het stoplicht weg. Het brandstof verbruik in NL is ongeveer 1 op 14-15. Op vakantie werd het iets minder maar dat komt omdat ik met skybox in 12 uur 1300Km gereden heb. Het werd nu ongeveer 1 op 11-12. Wat ik wel raar vindt is dat ik nog nooit boven de 58 Liter getankt heb. Als het systeem aangeeft dat de brandstof bijna op is, kan ik nog zeker 80km rijden maar theoretisch heb ik nog 2 liter over.

**************************************
Defecten:
Vorige week maakte de FAN voor het koelen van de motor en de airco een vreemd geluid. Ook stonk de auto. Ik ben de volgende dag naar de dealer gegaan maar die kon zo 1,2,3 niets vinden. Nu een anderhalve week verder en het heeft zich niet meer voorgedaan. Misschien zat er iets klem?

**************************************
Ruimte:
Afgelopen jaar dus met twee kinders twee keer op vakantie geweest (totaal 4 weken) en alles paste in de auto en de dakkoffer. Het is telkens wel proppen geweest maar het paste prima. We hadden een zeer grote tent mee en een koelkast dus er is aardig wat ruimte. Daarnaast passen er 2 mountainbikes in zonder de wielen eruit te schroeven. Binnenkort eens passen of er 3 in passen (wielen eruit en zadel naar benee) en 3 volwassen mannen :)

**************************************
Zou ik hem weer kiezen?
Ja en nee. Nee omdat ik toch weer groter of goedkoper wil. Ja omdat het een fantastische auto is. Het nieuwe model is nog goedkoper geworden maar ik weet natuurlijk niet of er verbeteringen of juist slechtere eigenschappen zijn.

**************************************
P.s.
Ik las in andere reviews dat iemand niet onder de klep kon staan. Ook vond iemand het jammer dat de spiegels niet automatisch dicht klappen maar dat je dit met de hand moest doen. Tenslotte las ik dat je met maat 46 kans hebt dat je meerder pedalen intrapt. Tsja er is ook altijd wat te zeuren. Als je geen defecten hebt is het gewoon een prima auto!

Prijs kwaliteit

  • 60.000 km
  • 29 oktober 2010

We zijn nu weer 20.000 kilometer verder en nog steeds een tevreden bestuurder van deze auto. Ik heb geen grote problemen gehad met deze auto. Wel wat kleine zaken die hieronder genoemd zullen worden. Ook met de caravan op vakantie geweest. Dit is mij bijzonder goed gevallen dus dat zal vaker gebeuren. Alles zal hieronder uitgewerkt worden:
**************************************
Rij Comfort:
De afgelopen periode heb ik veel aan de auto gehad. Hij heeft me overal naar toegebracht en dat zonder stilstand. We zijn afgelopen jaar met de caravan 3 weken op pad geweest naar zuid-duitsland en dat is zelf goed bevallen. Maar wat is 90 een slakken snelheid zeg ;-)
**************************************
Navigatie/audio:
Zelfs in Duitsland heeft hij alles makkelijk kunnen vinden. Het is niet het meest ideale systeem (Renault is overgestapt van Carminat techniek naar TomTom techniek) maar het werkt wel. Alles kan gevonden worden en ik ben pas 1 keer de verkeerde kant op gewezen (Ik werd naar een klein dorpje gestuurd terwijl ik "stationsstraat, purmerend" heb ingevoerd. Audio doet het ook prima, het systeem wat automatisch zenders zoekt is fantastisch!
**************************************
Verbruik:
Tijdens een drukke periode zie ik dat mijn gebruik omhoog gegaan is. Dat komt door mijn rijstijl in deze periode. Nu weer wat rustiger en dat merk ik gelijk in mijn brandstof verbruik: Het is 6.5 liter op 100 KM. Tijdens de gehaaste periode was dit 7.9 l/100km
**************************************
Defecten:
Ik heb 1 defect gehad en dat was een klapband. Deze kwam omdat ik ergens tegenaan gereden ben. Heb dit over het hoofd gezien. Na deze reparatie strilt mijn auto als ik harder dan 120 rij. Dit wordt volgende week opgelost. Wat wel heel vreemd is is dat er water staat bij mijn reserver wiel. Dit wordt ook onderzocht tijdens de 60k beurt volgende week.
**************************************
Zou ik hem weer kiezen?
Comfort e.d. zijn prima, maar er zijn nu een heleboel auto's die meer gunstig zijn in de lease. Dat komt door de bijtelling die bij deze auto nog 25% is. Zou ik hem weer keizen? Nee, ik zou nu voor een 14% auto kiezen en privé een grotere auto kiezen. Als ik privé een auto zou kopen is het misschien heel anders.
**************************************

4,8
  • Betrouwbaarheid
    5
  • Prestaties
    4
  • Comfort
    5
  • Kosten
    5
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
  • Rijd je zelf met een Renault Mégane? Start je eigen gebruikersreview en deel je ervaringen
 
  • Houd me op de hoogte over de Renault Mégane
  • Rapporteer deze review

Beoordeel deze review

Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.

  • slecht
  • onvoldoende
  • voldoende
  • goed
  • uitstekend

PRIVATE LEASE Renault Mégane

INFO
Renault
Renault
Renault Mégane Estate TCe 115 Zen (5D/6H)
€ 434
Stel samen ▸
ANWB
ANWB
Renault Mégane E-TECH EV40 130pk Boost Charge Equilibre (5D/CVT)
€ 579
Stel samen ▸
Renault Mégane in de Private Lease Vergelijker

Uitgelicht aanbod

    Renault Mégane 1.5 dCi Sélection Business Navi, Airco

    Renault Mégane 1.5 dCi Sélection Business Navi, Airco

    • 2009
    • 244.818 km

    € 3.750

    Renault Mégane coupé cabriolet 1.6-16V ( AUTOMAAT ) Tech Line RIJKLAARPRIJS INCLUSIEF BOVAG AFLEVERPAKKET T.W.V. € 695,-

    Renault Mégane coupé cabriolet 1.6-16V ( AUTOMAAT ) Tech Line RIJKLAARPRIJS INCLUSIEF BOVAG AFLEVERPAKKET T.W.V. € 695,-

    • 2008
    • 105.196 km

    € 7.985

    Renault Mégane Coupé 1.6 Dynamique (111PK), 2e-Eigenaar, Keurig-Onderh., LM.-Velgen-17Inch, Cruise-Control, Keyless-Entry, Climate-Control, NL-Auto

    Renault Mégane Coupé 1.6 Dynamique (111PK), 2e-Eigenaar, Keurig-Onderh., LM.-Velgen-17Inch, Cruise-Control, Keyless-Entry, Climate-Control, NL-Auto

    • 2009
    • 145.000 km

    € 5.900

Meer Renault Mégane occasions

Gerelateerde forumtopics

  • Renault Megane IV

    1714
    • 24 augustus 2021

Lezersreacties (11)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens

Bekijk ook

Kopersgids

Zoeken en vergelijken
  • Renault Mégane specificaties
  • Renault Mégane occasions
  • Renault Mégane video's
Advies en informatie
  • Renault Mégane tests
  • Renault Mégane gebruikersreviews
  • Renault Mégane index
PREMIUM
Ford Fiesta - Renault Clio - Volkswagen Polo - Triotest

Ford Fiesta - Renault Clio - Volkswagen Polo - Triotest

De Ford Fiesta is misschien wel de leukst rijdende auto van zijn segment, maar de concurrentie...

Lees meer
 

Renault Mégane reviews

  • Gebruikersreview
    Renault Mégane Grand Tour 1.6 16V Tech Line (2007)

    Renault Mégane Grand Tour 1.6 16V Tech...

    19
    • 11 november 2019
  • Gebruikersreview
    Renault Mégane Grand Tour 1.6 16V Expression (2006)

    Renault Mégane Grand Tour 1.6 16V Expression...

    6
    • 31 augustus 2019
  • Gebruikersreview
    Renault Mégane Grand Tour 1.6 16V Business (2008)

    Renault Mégane Grand Tour 1.6 16V Business...

    5
    • 14 augustus 2019
  • Gebruikersreview
    Renault Mégane Grand Tour 1.6 16V Tech Line (2007)

    Renault Mégane Grand Tour 1.6 16V Tech...

    16
    • 4 mei 2019
  • Gebruikersreview
    Renault Mégane Grand Tour 1.5 dCi 105 Business (2008)

    Renault Mégane Grand Tour 1.5 dCi 105 Business...

    2
    • 21 februari 2017
  • Gebruikersreview
    Renault Mégane Grand Tour 1.5 dCi 105 Tech Line (2006)

    Renault Mégane Grand Tour 1.5 dCi 105 Tech...

    • 4 juli 2015
  • Gebruikersreview
    Renault Mégane Grand Tour 1.9 dCi 130 Tech Line (2008)

    Renault Mégane Grand Tour 1.9 dCi 130 Tech...

    • 15 juni 2015
meer reviews
Renault Mégane Coupé 2.0 - Op de rollenbank

Renault Mégane Coupé 2.0 - Op de rollenbank

We worden op slag vrolijk als we de aanmelding van Mike van Lieshout binnenkrijgen. De Renault...

Gerelateerd

  • Model
  • Merk
Model
Model
  • Gebruikersreview
    Renault Mégane Estate dCi 110 ECO2 Bose (2014)

    Renault Mégane Estate dCi 110 ECO2 Bose...

    4
    • 19 april 2022
  • Nieuws
    Renault Mégane II - Facelift Friday

    Renault Mégane II - Facelift Friday

    62
    • 1 april 2022
  • Renault Mégane Coupé 2.0 - Op de rollenbank

    Renault Mégane Coupé 2.0 - Op de rollenbank

    • 24 maart 2022
  • Gebruikersreview
    Renault Mégane Coupé 1.6 16V 110 Parisiènne (2012)

    Renault Mégane Coupé 1.6 16V 110 Parisiènne...

    2
    • 21 maart 2022
  • Gebruikersreview
    Renault Mégane Estate TCe 130 Bose (2018)

    Renault Mégane Estate TCe 130 Bose (2018)

    • 14 maart 2022
  • Renault Megane E-Tech Electric vs Volkswagen ID3 - Dubbeltest

    Renault Megane E-Tech Electric vs Volkswagen...

    354
    • 18 februari 2022
  • Gebruikersreview
    Renault Mégane Estate Plug-in Hybrid 160 Business Edition One (2021)

    Renault Mégane Estate Plug-in Hybrid 160...

    1
    • 29 december 2021
Merk
Merk
  • Gebruikersreview
    Renault Arkana E-Tech Hybrid 145 R.S. Line (2022)

    Renault Arkana E-Tech Hybrid 145 R.S. Line...

    1
    • 21 mei 2022
  • Gebruikersreview
    Renault Twingo 1.2 16V ECO2 Authentique (2011)

    Renault Twingo 1.2 16V ECO2 Authentique...

    2
    • 21 mei 2022
  • Gebruikersreview
    Renault Captur TCe 140 Intens (2021)

    Renault Captur TCe 140 Intens (2021)

    5
    • 20 mei 2022
  • Gebruikersreview
    Renault Twingo TCe 90 Dynamique (2016)

    Renault Twingo TCe 90 Dynamique (2016)

    • 20 mei 2022
  • Nieuws
    Renault Scénic Vision: klaar voor 2024

    Renault Scénic Vision: klaar voor 2024

    107
    • 19 mei 2022
  • Renault Scénic Vision – Eerste Kennismaking

    Renault Scénic Vision – Eerste Kennismaking

    43
    • 19 mei 2022
  • Achtergrond
    Renault Clio 'Williams' (1992) - Liefhebber Gezocht

    Renault Clio 'Williams' (1992) - Liefhebber...

    27
    • 16 mei 2022

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Youtube
  • Podcasts
  • RSS

Meer AutoWeek

  • Aanmelden nieuwsbrief
  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Dealergids
  • Klassiekergids

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek LAB
  • Je auto aanmelden
  • Koppel abonnement
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • McLaren
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden