AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Peugeot 307 Break Premium 1.6 HDiF 16V 90pk (2007)
autoreview
Signalement
Uitvoering | 307 Break Premium 1.6 HDiF 16V 90pk |
---|---|
Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 2007 |
Jaar van aanschaf | 2013 |
KM-stand bij aanschaf | 55.000 km |
KM-stand laatst | 161.000 km |
De dag des oordeels...
- 161.000 km
Ja het moest er dan toch van komen na 4 jaar trouwe dienst mijn 307 break 1.6 hdi ingeruild voor een recenter exemplaar van VW met DSG bak. De 307 is een heerlijke kilometervreter gebleken met extreem lage kosten per km.
Buiten onderhouds problemen die er waren :
- airco condensor (is duur)
- gebroken veren vóór (allebei tegelijk)
- thermostaat (= duur !)
Verder een auto met weinig problemen als je hem goed laat onderhouden.
9,0
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Had je deze auto's al gezien?
Lees ook
Vergelijkende test
Toen stationwagons nog echte werkpaarden waren - Renault 12 Break vs. Fiat 131 Mirafiori Familiale
Achtergrond
Er moet universele State of Health-test accu’s gebruikte EV komen want elk merk doet 't anders
Reportage
Waarom de BMW X5 4.8is de M-badge best had mogen dragen
Duurtest
Test: Subaru Forester met caravan - is de 136 pk boxer-hybride sterk genoeg?
Nieuws