Opel Omega Stationwagon 2.0 DTi-16V Elegance (2000)

autoreview

Opel Omega Stationwagon
Opel Omega StationwagonOpel Omega StationwagonOpel Omega StationwagonOpel Omega StationwagonOpel Omega StationwagonOpel Omega - interieur

Signalement

UitvoeringOmega Stationwagon 2.0 DTi-16V Elegance
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2000
Jaar van aanschaf2003
KM-stand bij aanschaf172.000 km
KM-stand laatst0 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

Dit is mijn 3e Opel Omega. Voor weinig geld veel auto. Dit is het laatste model en waarschijnlijk koop ik volgend jaar nog 1x een Opel Omega van dit type, daarna gaat niet meer want Opel heeft hem uit de productie gehaald begin 2004.
Het is een Elegance uitvoering welke uitgevoerd is met veel accesoires. Met name de Xenon verlichting is iets wat echt een opwaardering is van de auto. Wat wij waarderen is de ruimte, comfort, zeer uitgebreide accessoires. De airco is nu van een geregeld type en ik hoop dat hij het nu langer volhoudt dan 5 jaar bij beide vorige modelen begaf de airco het net voor dat ze 5 werden.

PROBLEMEN

Tot op heden binnen de Bovag garantie verholpen door Garage Lamme uit Loosdrecht, de linker Xenon unit die de lamp doet starten.
Verder geen problemen. Net na 59000 km nieuwe banden laten monteren.

In april 2005 de diesel retourleidingen vervangen, en de lucht massa meter.

(sept 2005) dus 2 jaar en 4 maand later, een nieuwe uitlaat, en de krukaspoelie vernieuwd.

9,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.