Opel Astra Stationwagon 1.6i-16V Sport (1998)

Opel Astra Stationwagon
Opel Astra StationwagonOpel Astra StationwagonOpel Astra StationwagonOpel Astra StationwagonOpel Astra StationwagonOpel Astra - interieurOpel Astra - interieur

UitvoeringAstra Stationwagon 1.6i-16V Sport
Bouwjaar1998
Jaar van aanschaf2001

Wat mij aan deze auto beviel was de ruimte. Een zee van ruimte alles kon zo de bak in zonder problemen. Gekocht van een colega die geld nodig had en voor een nette prijs een nette auto gekocht. Alles zat erop zelfs airco hele goede stoelen en het rijden gaat zonder problemen. Het is een echt no nonsense auto waar er nog tig van rondrijden maar lopen doet ie ten alle tijden. Omdat het een sportieve was zat er best wel veel op alleen geen elektr. ramen. Normaal koop ik een auto omdat ik hem mooi vind deze was niet te duur en lekker praktisch.

Deze auto roept geen emotie op ik heb nooit zo lang met een vuile auto rondgereden als met deze.De verdamper van de airco ging kapot en verder is er nooit iets kapot gegaan. Alleen, lampjes volgens mij had de ontwerper aandelen in autolampjes ik heb nog nooit zo vaak lampjes moeten vervangen. Maar het grootste gebrek aan deze auto was uitstraling, ik heb zelfs eens bij de bouwmarkt naast exact dezelfde gestaan en de deur wou niet open de mensen van de auto stonden een stukje verderop naar me te kijken hoe ik met de sleutel tegen het raam tikte en dachten dat ik hun auto wou stelen. De mijne stond twee rijen terug. Het viel me pas op toen ik zag dat de handsfreeset er niet inzat. We hebben er wel om staan lachen met z’n allen maar begrijp je wat ik bedoel? Het feit dat ik geen foto van deze auto kan vinden zegt genoeg.

3,5

PRIVATE LEASE Opel Astra

DirectLease
Opel Astra 1.2 Turbo 110pk Edition (5D/6H)

Opel Astra Sports Tourer 1.6 Turbo Hybrid 180pk Edition (5D/8A)