Nissan Maxima QX 3.0 V6 SE (1996)

autoreview

Nissan Maxima QX 3.0 V6 SE (1996)

Signalement

UitvoeringMaxima QX 3.0 V6 SE
Versnellingen4, Automaat
Bouwjaar1996
Jaar van aanschaf1999
KM-stand laatst270.000 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

Rij nu al weer enkele jaren in mijn zeer comfortabele, stille, en krachtige Maxima 3.0 l V6 automaat.
Elke kilometer is het genieten van deze zeer ondergewaardeerde auto. Je moet nogal wat méér geld uitgeven wil je dezelfde comfort, techniek, stilte, kracht en ruimte hebben dan deze Maxima.
Wat wel jammer is dat er in het type van bouwjaar 1996 geen boord computer zit. Ook zitten er veel schakelaars in het dashboard zonder verlichting. In het donker moet je raden, waar welke schakelaar zit. Het is een saai en donker dashboard, jammer.
Hij is wel enorm betrouwbaar. Het is een sterke, technisch doordachte en goed in elkaar geschroefde auto met een zalige smeuïge, en een potente motor waar weinig stuk aan gaat.

PROBLEMEN

Ik heb twee jaar geleden wel een enorme uitgaven moeten doen, omdat het eerste stuk van de uitlaat inc flexibel stuk, waar ook een dempertje aan zit, moeten laten vernieuwen, kosten toen fl 2.200. komt nooit voor zij mijn dealer toen. Dat geluk had ik dus weer.

Update 16-07-2008
Bij klm stand 213805 is de pingelsensor vernieuwd € 468,75 duur grapje.
Bij klm stand 225758 remklauw, remblokken achter, ruilstartmotor totaal € 1.246 een nog duurder grapje.
Verder alleen wat bandjes en klein werk.
Blijf er lekker mee verder rijden. Hij rijdt als een vorst, en je ziet hem niet net als andere merken types op elke hoek van de straat staan.
Nog een ouderwetse goed in elkaar geschroefde auto.

update 29-05-2010 klm stand 270.000
Het is nog steeds elke kilometer in stilte genieten.
Met deze machtige machine in het vooronder is het heerlijk zoeven.

Groet,

peer

update

  • 270.000 km

Het is nog steeds genieten van elke stille kilometer die onder je wegzoeft.

4,0
  • Betrouwbaarheid
    5
  • Prestaties
    4
  • Comfort
    4
  • Kosten
    3
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

Lezersreacties (2)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens