en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Uitvoering | 323 F 2.0i V6 GLX |
---|---|
Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 1998 |
Jaar van aanschaf | 2004 |
KM-stand bij aanschaf | 83.000 km |
KM-stand laatst | 0 km |
Mazda"s hebben de naam probleemloos te zijn.
En inderdaad bij mij klopt het. Ze zijn allemaal top.
Dit is al m"n 3de mazda, eerst een 121 (bolhoedje) uit "91. M"n vorige auto was een 323 F met een 1500 motor uit "96, rijd soepel en rustig. Nu ben ik in het bezit van een F met een 2.0 V6 krachtbron van 1998.
De auto rijdt best wel comfortabel, onderstel is niet te stug! De motor is fris en reageerd zéér opgewekt, ook bij lage toeren. De kwaliteit is erg hoog, en dat mag ook wel voor een kleine middenklasser van meer dan 50.000 gulden!
Er rammelt en kraakt niets, alles voelt stevig aan.
Dit is een typische "liefhebbers auto", en koop je omdat je voor het mooie V6 geluid en z"n enorme kracht gaat.
Geen ABS! (was optioneel en ook erg duur)
Maar voor de rest één heel klein dingetje waar ik ontevreden over ben, de ventilatie staat bijna altijd in de hoogste stand (vocht). Dit komt waarschijnlijk door de stijl-loze ramen. Tsja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.