Lancia Ypsilon 1.3 JTD 16v Platino (2004)

autoreview

Lancia Ypsilon
Lancia YpsilonLancia YpsilonLancia YpsilonLancia YpsilonLancia YpsilonLancia YpsilonLancia YpsilonLancia Ypsilon - interieurLancia Ypsilon - interieur

Signalement

UitvoeringYpsilon 1.3 JTD 16v Platino
Versnellingen5, Semi Automaat
Bouwjaar2004
Jaar van aanschaf2004
KM-stand bij aanschaf40 km
KM-stand laatst0 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

Dit is echt een geweldige auto van binnen en buiten. Met alles erop en eraan. De aandacht die je in deze auto krijgt van andere weggebruikers doet je af en toe denken dat je in een Ferrari rijdt.

Helaas zegt het design van de auto niets over de kwaliteit van de onderdelen en de afwerking...

De garantieafhandeling van de dealer is correct.

2 punten die ik mis in deze auto :

Armsteun tussen de voorstoelen.
Lampje in dashboardkastje.

PROBLEMEN

In de 1ste a 2de week: kapotte airbagcomputer... 6weken levertijd.

Vanaf het begin tot aan 7000km: zonnedak fluit boven de 80km per uur.

Vanaf het begin tot aan 10000km: zonnedak lekt water.

Meerdere keren problemen met de semiautomaat -> gear failure... daar sta je dan met een niet schakelende automaat. Oorzaak bleek uiteindelijk een gescheurd rubber te zijn, waardoor er corrosie was opgetreden op een contact punt. (opgelost bij 11800km)

Met een koude motor gaat het schakelen van de 2de naar de 3de versnelling haast niet, behalve als je meer dan 3000 toeren maakt. Dit probleem is nog steeds niet opgelost.

Aanstekerhouder kapot.

Interieur begint nu al te kraken en te piepen.

Automatische lichtsensor is veelst te ongevoelig, waardoor jij nog zonder licht rijd terwijl 80% van de weggebruikers al lichten aan hebben.

Al met al ben ik met deze auto in 4 maanden tijd meer bij de garage geweest dan met mijn Renault Scénic in 4jaar tijd inc alle standaard beurten.

2,3
  • Betrouwbaarheid
    1
  • Prestaties
    3
  • Comfort
    4
  • Kosten
    1
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (3)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens