BMW 320i Coupé (1992)

BMW 3-serie Coupé

Uitvoering320i Coupé
Bouwjaar1992

Vorig jaar werd ik door een kennis in gelegenheid gesteld om zijn 320 Coupe voor een zacht prijsje over te nemen, na de auto gestart te hebben voor een proefritje en het geluid van de 2 liter 6 cilinder te horen was ik verkocht. Puur een irrationele beslissing dus. Auto rijdt heerlijk, genoeg ruimte voor en achter, geen stoplichtkanon maar da’s ook nergens voor nodig. Het verbruik is te doen, ben zelf niet zo’n klager want anders had ik de auto op voorhand niet moeten aanschaffen. Voor een auto van die leeftijd ziet ie er nog erg goed uit. Bijna veertien jaar oud maar nog immer the looks van een goede auto. Al met al zeer tevreden met de auto al wordt het misschien wel weer tijd voor iets anders.

Los van het feit dat het een ’import bak’ is 2 dingen die nou eenmaal gebeuren met een auto op leeftijd. Achterste schokbrekers zijn vervangen en eind vorig jaar moest de dynamo vervangen worden. Via via allemaal laten doen en heeft me in totaal 400 euro gekost. Rijdt weer heerlijk!

PRIVATE LEASE BMW 3-serie