AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Pk's erbij voor Mégane en Scénic diesels
Na de komst van sterkere diesels is de Renault Laguna, worden nu ook de motoren van de Mégane en de Scénic opgewaardeerd.
Na de komst van sterkere diesels in de Renault Laguna, worden nu ook de motoren van de Mégane en de Scénic opgewaardeerd.
De 1,5-liter dieselmotoren van de Renaults Mégane en Scénic zijn sterker geworden. De 1,5-liter dCi, die aan de basis van het gamma staat, is van 80 naar 85 pk gegaan. De 1,5-liter dCi met 100 pk heeft er eveneens 5 pk bij. Aan de top van het programma wordt in het vierde kwartaal van dit jaar de 120 pk 1,9-liter dCi vervangen door een exemplaar met 130 pk.
Voor de diesels met een inhoud van 1,5-liter is geen roetfilter leverbaar; de krachtbronnen voldoen wel aan de allerstrengste emissie-eisen. Als de 1,9-liter met 130 pk leverbaar wordt, behoort een roetfilter tot de standaard-uitrusting.
Voor de diesels met een inhoud van 1,5-liter is geen roetfilter leverbaar; de krachtbronnen voldoen wel aan de allerstrengste emissie-eisen. Als de 1,9-liter met 130 pk leverbaar wordt, behoort een roetfilter tot de standaard-uitrusting.
Plaats een reactie
PRIVATE LEASE Renault
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
Lees ook
Nieuws
‘Renault Megane E-Tech krijgt sportievere versie’
Autotest
Zelfs een Renault 5 GT Turbo-fan wordt blij van de Renault 5 E-Tech Electric
Vergelijkende test
Deze vijfdeurs hatchbacks zorgden voor een revolutie in de middenklasse - Renault 16 vs. Austin Maxi
Budgetbrigade 2025: Het einde van de Monstertocht, naar wie gaat de Gouden Drijfstang?
Nieuws