AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
100 jaar Mitsubishi
Eeuwfeest van Japans oudste
Mitsubishi vierde zijn eeuwfeest deze zomer, maar wellicht smokkelden ze daar een beetje mee vanwege de Tokyo Motor Show en de overname door de Renault-Nissan Groep. Wij staan er, meer precies, deze wintermaand bij stil. Het oudste automerk uit Japan heeft veel highlights gekend en door de westerse bril bezien ook minder fijne tijden. Onder de concern-vleugels van de nieuwe eigenaar gaat Mitsubishi hoe dan ook weer een eigen rol spelen.
Verder lezen?
Dit artikel is gratis te downloaden in PDF-formaat. Hiervoor maak je eenmalig een AutoWeek account aan, waarna je onbeperkt uit het AutoWeek archief kunt downloaden.
Het volledige artikel is gratis te downloaden. Het artikel
wordt aangeboden in
PDF
formaat.
Download
Lees ook
Achtergrond
Polestar 7 moet Europese verkoopknaller worden
Achtergrond
Aantal laadpalen Europese campings verdriedubbeld in ruim twee jaar: deze landen hebben de meeste
Achtergrond
De onbetwiste verkooptopper van vorig jaar: Over Tesla Model Y is alles al geschreven
Achtergrond
Deze stationwagons waren ooit pakezel maar worden nu als klassieker meer waard
Achtergrond