Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2009
Jaar van aanschaf2009
KM-stand bij aanschaf190 km
KM-stand laatst550 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Geluid voorbanden-bij starten hoog toerental

• 550 km

Heb de Golf6 sinds Okt.2009 maar na een maand was het geluid van de voorbanden heel erg storend je kon elkaar binnen bijna niet meer verstaan.Bij controle heeft de Dealer nieuwe velgen geplaatst zouden ook nieuwe banden plaatsen maar helaas niet gedaan!!Volgens kenners zijn de beste banden voor een Golf 6 Michlin banden,het laaste jaar heb ik last van bij het starten een hoog toerental ben hier al twee maal bij de Dealer geweest ook voor de stank bij de uitlaat!!Je moet maar komen als het weer gebeurt maar de ene keer gebeurt het wel een andere keer niet!!Maar de Golf is nu bijna twwe jaar en dan is de garantie voorbij dus moet maar weer een onderzoek aanvragen,want de auto moet eerst een paar minuten lopen voor je kunt gaan rijden!!
Herman

2,8
  • Betrouwbaarheid