Toyota Paseo 1.5i GT (1997)
autoreview
Signalement
Uitvoering | Paseo 1.5i GT |
---|---|
Versnellingen | 5, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 1997 |
Jaar van aanschaf | 2010 |
KM-stand bij aanschaf | 155.000 km |
KM-stand laatst | 0 km |
Dat je toyota rijdt zie je terug in het onderhoud. Elk jaar een grote beurt en 4x een apk zonder reparaties of adviespunten.
Wat er tussen 2010 en november 2013 vervangen is:
- radiator (preventief)
- remblokken voor
- distributieriem + spanrollen
- uitgelijnd
Voor de rest was een grote beurt elk jaar voldoende voor deze toyota. Ik heb er bijna 4 jaar probleemloos mee gereden. Met een km-stand van 224.000 is deze verkocht.
Omdat het geen zware auto is betaal je ongeveer €24,00 in de maand aan belasting. Tevens is deze ook zeer goedkoop in de verzekering.
Comfort hoef je niet veel van te verwachten. Ik heb er zelf 3 vakanties mee gedaan met 4000+km in 3 weken. Ik was niet beter gewend dan dit. Geen airco, relatief kleine auto, dunne harde stoelen. Kortom; als ik weer 4000km moet gaan rijden wordt het geen paseo.
De luxe die de paseo wel had:
- bumpers/spoiler(incl 3e remlicht) in kleur meegespoten
- elektrische ramen
- elektrische spiegels
- dubbele airbag
- centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- in hoogte verstelbare koplampen
- trekhaak
- stuurbekrachtiging
Echter was het verbruik wel fijn. Bij gemiddeld rijgedrag kwam ik op 1/15. Bij veel snelweg was 1/17 geen probleem.
De paseo had ik aangepast d.m.v optisch wijzigen motorruimte. Een custom japstyle uitlaat, raamspoilers en helde knipperlichten.
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.