AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Toyota Hilux 3.0 dubbele cabine 4x4 AT (2008)
autoreview

Signalement
Uitvoering | Hilux 3.0 dubbele cabine 4x4 AT |
---|---|
Versnellingen | 4, Automaat |
Bouwjaar | 2008 |
Jaar van aanschaf | 2012 |
KM-stand laatst | 90.000 km |
werkauto
- 90.000 km
Ook dit was een speciaaltje, 3 liter met automaat, chiptuned.
Naar smaak opgetuigd met bushbar, rollbar, bedcover, speciale stoel, custom made geluidinstallatie, sprayon bedliner.
Een beest van een auto, bij 110 km/h volgas geven resulteerde in wielspin!
Offroad staat hij meer dan zijn mannetje.
Voordelen
- blijf gewoon gaan, onverwoestbaar
- hoge zit
- heerlijke auto
Nadelen
- achterwiel aandrijving, voorzichtig accelereren
- geen tractioncontrole
- rauwe motor
- AT schakelt voelbaar, 4 versnellingen
- cruise control heeft geen geheugen, iedere keer opnieuw instellen
8,5
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Ontdek deze occasions: had je ze al gezien?
Lees ook
Autotest
Dubbeltest: Volkswagen Tayron vs. Mazda CX-60 - Plug-in hybrides in tussenformaat
Nieuws
Britse klassiekerclub vreest komst zelfrijdende auto
Reportage
In Volkswagen-Audi-collectie van Audi Brussel zit een Lupo TDI die zeldzamer is dan een 911 uit 1972
Autotest
Test: KGM Torres Hybrid - Onbekende hybride in speelveld vol bekende concurrenten voelt aan als EV
Vergelijkende test
Lezersreacties (0)
Reageren