Subaru Impreza 1.6i Premium (2018)

autoreview

Subaru Impreza 1.6i Premium (2018)

Signalement

UitvoeringImpreza 1.6i Premium
Versnellingen1, Automaat
Bouwjaar2018
Jaar van aanschaf2018
KM-stand bij aanschaf19 km
KM-stand laatst31.200 km
Lezerswaardering: 50%
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

Subaru Impreza na 30,000 km

  • 31.200 km

Inmiddels heb ik met volle tevredenheid de eerste 30.000 km op mijn Subaru Impreza gezet. Laat ik beginnen met wat ik niet goed, dan wel minder goed, vind aan de nieuwe Impreza:
- CVT-automatische transmissie: Zou in sommige standen iets sneller mogen reageren. Maar deze automaat is dan weer wel uiterst betrouwbaar, en dat zie je nog niet altijd bij (reguliere) automatische transmissies.
- Zwart plastic rondom versnellingspook: Krast snel. Voor de rest bij de interieur materialen erg goed.
Maar laat ik vooral benoemen wat ik goed vind aan mijn auto. Dit heeft (gelukkig!) het overwicht.
- Prijs kwaliteit: Wat krijg je waar voor je geld. Een betrouwbare auto, vierwielaandrijving, Apple CarPlay (en AndroidAuto), adaptieve cruise control, automatische transmissie, DAB+ radio, verwarmbare voorstoelen, het is allemaal standaard.
- Veiligheid: Van adaptieve led koplampen, vierwielaandrijving, goed zicht rondom, automatisch dimmende binnenspiegel, dode hoek sensoren, stuurhoek gekoppelde achteruitrijcamera tot adaptieve cruise control. Alles is aanwezig om ze veilig mogelijk (voor jezelf en anderen) op pad te gaan.
- EyeSight: Het actieve veiligheidssysteem van Subaru, dat tevens werkt als adaptieve cruise control. Lees vooral de onafhankelijke testen van bijvoorbeeld de Duitse ADAC.
- Onderstel: Wat een ge-wel-dig onderstel heeft deze auto. De auto stuurt heerlijk, lekker scherp en direct. Subaru noemt het 'Subaru Global Platform (SGP)'.
Ik ben erg tevreden en hoop nog vele kilometers te kunnen genieten van deze enigszins vreemde eend in de bijt!

10,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (10)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.