Peugeot 307 Break XS 2.0 HDI 90pk (2003)

autoreview

Peugeot 307 Break XS 2.0 HDI 90pk (2003)
Peugeot 307 Break XS 2.0 HDI 90pk (2003)Peugeot 307 Break XS 2.0 HDI 90pk (2003)Peugeot 307 Break XS 2.0 HDI 90pk (2003)Peugeot 307 Break XS 2.0 HDI 90pk (2003)Peugeot 307 Break XS 2.0 HDI 90pk (2003)Peugeot 307 Break XS 2.0 HDI 90pk (2003)Peugeot 307 Break XS 2.0 HDI 90pk (2003)Peugeot 307 Break XS 2.0 HDI 90pk (2003)Peugeot 307 Break XS 2.0 HDI 90pk (2003)

Signalement

Uitvoering307 Break XS 2.0 HDI 90pk
Versnellingen5, Handgeschakeld
Bouwjaar2003
Jaar van aanschaf2003
KM-stand laatst0 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

Kort gezegd is het een prima reisauto waar vele kilometers in gemaakt kunnen worden. De stoelen zijn voor iemand van 1,90m super en ik stap na ritten van 5-6 uur nog gewoon fris uit de auto. De ruimte is prima, met vrouw en 2 kinderen is het goed toeven in deze auto. De auto trekt als een beer met trailer erachter.

Maar nu het negatieve: motorisch is het een drama, heb al vele malen weer bij de dealer gestaan, soms in een keer alle vermogen weg en niet boven de 60km/h te krijgen. Deze storing was maanden een probleem dus maar een leenauto. Verder is de tank, brandstof opvoerpomp al 2x vervangen. De hoge druk brandstof pomp vervangen, nieuwe software geplaatst. Ook de ophanging van deuren e.d. vind ik niet geweldig. Tussen deuren en voorspatbord zit een lelijke kier. Een ander groot probleem is geweest de remmen, na een fikse rit hard in de ankers en de achterremmen geven niet thuis. Hier werd ik niet vrolijk van, complete gezin bij me op dat moment. Dus dealer heeft remmerij vervangen. Last but not least nog 4 nieuwe banden na 17.000 km. Voor en achter versleten en achter erg scheef. De dealer geeft voor alle problemen op: PECH, maandagmorgen modelletje. Ikzelf weet het allemaal niet, ook brandstof verbruik blijft hoog, gemiddeld 7,5 l/100 km. Nu denkt u misschien een asociale leaserijder maar dat valt alles mee. Geen bekeuringen voor snelheid en met andere auto"s nooit problemen o.i.d.

PROBLEMEN

- 2x tank + brandstof opvoerpomp(op tank) vervangen
- hoge druk brandstofpomp vervangen
- nieuwe software
- lelijke ophanging voordeuren
- remerij achter weigert dienst en maakt herrie
- banden slijten snel, achter net zo snel als voor en nog scheef ook.
- hoog bandstofverbruik, gemiddeld 7,5l/100km
- traag als de pest, na 55.000 km begit het pas een beetje te komen (top op teller 170 met mazzel). Trekt overigens wel als een beer met grote trailer erachter!

2,3
  • Betrouwbaarheid
    1
  • Prestaties
    2
  • Comfort
    4
  • Kosten
    2
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? nee

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens