Opel Corsa 1.4i-16V Sport (1998)

Opel Corsa 1.4i-16V Sport (1998)

UitvoeringCorsa 1.4i-16V Sport
Bouwjaar1998
Jaar van aanschaf2011

1e Corsa!!

Ik heb onlangs mijn eerste corsa en tevens mijn eerste auto gekocht.
een opel corsa 1.4 World Cup.

is vergelijkbaar met de sport uitvoering, hij is namelijk voorzien van een sportonderstel met de 16v motor met 90 pk en 125 nm.

en nadat ik er nu binnen korte tijd 3000 km mee heb gereden ben ik zo blij dat ik hem aangeschaft heb.

ik heb er al een aantal grotere ritjes mee gemaakt en daarin doet de auto het prima! ook de kleine ritjes bevallen goed en ik heb weinig tot niks aan te merken op de auto!.

ik ben 18 en eerste auto, dus een beetje modificatie hoorde er wel bij, K&N powerfilter in gekomen, die serieus MONSTERLIJK geluid maakt wanneer je het gaspedaal diep intrapt.

de origenele boxen kraken nogal bij de lage tonen, dus die worden vervangen door een kleine tunerset die niet die overdreven boomboom herrie maakt, maar het mooie heldere geluid naar boven haalt.

en daarna komen er nog iets meer opzichtige velgjes onder, 5 spaaks 15 inch.

meer hoef ik niet te doen aan de auto want hij ziet er al prima uit!

( foto's volgen nog )

PRIVATE LEASE Opel Corsa