Zo af en toe komen we er eentje tegen: een aanmelding voor een volslagen onderbemeten auto voor Op de Rollenbank. Maar Jaap Kroon heeft een goede reden om zijn Opel Corsa op lpg aan zo’n test te onderwerpen. “Hij is meteen toen hij nieuw was voorzien van een gastank en de garage was onlangs verbaasd dat hij het überhaupt nog deed. Ik wil wel eens weten of het klopt dat autogas op de lange termijn slecht is voor de motor.”
246

Lezersreacties (25) (gesloten)
De discussie is gesloten.
Reageren is niet meer mogelijk.