Mazda 6 SportBreak 2.0 S-VT Touring (2007)
autoreview
Signalement
Uitvoering | 6 SportBreak 2.0 S-VT Touring |
---|---|
Versnellingen | 6, Handgeschakeld |
Bouwjaar | 2007 |
Jaar van aanschaf | 2012 |
KM-stand bij aanschaf | 95.000 km |
KM-stand laatst | 148.000 km |
Na 13 jaar zo blij met mijn Toet
- 148.000 km
Ik heb de Mazda 6 touring gekozen na onderzoek vanwege betrouwbaarheid en lage onderhoudskosten.
Ik ben nu in 13 jaar ongeveer 51000km verder en mijn keuze was TOP! Klasse auto en doet precies wat ik er van verwacht. Weinig onderhoudskosten. Gemiddeld €500,- per jaar incl grote/kleine beurt en APK.
Het enig minpunt is dat de airco het na 12 jaar begeeft. was met mijn Premacy daarvoor ook zo.
En dat is niet "goeiekoop" dus ik twijfel om die te laten repareren voor mogelijk €1200,- voor de 3-5 jaar dat ik met deze Mazda 6 nog wil doen.
De dagwaarde is nu (2020) rond de €3500,- met werkende airco.
Verwacht geen luxe zoals de huidige auto's. ik heb een kit ingebouwd om via bluetooth muziek af te spelen en navigatie doe ik via mijn telefoon.
Verbruik was altijd gemiddeld 1:11 nu met de E10 bandstof 1:13 en soms 1:14! Hoezo bepaald de brandstof leverancier zijn eigen winst!?
Verder een Top auto. Oldschool kwaliteit.
- Betrouwbaarheid5
- Prestaties3
- Comfort4
- Kosten4
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Uitgelicht aanbod
Lees ook

Mazda 6 SportBreak 2.0 CiTD 121pk Touring (2006)

Mazda 6 SportBreak 1.8 Touring (2005)

Test: Mazda 6 SportBreak - Renault Laguna Grand Tour - Toyota Avensis Wagon - Skoda Octavia Combi

Toyota kondigt elektrische SUV met zeven zitplaatsen aan

Wat is de goedkoopste private-leaseauto? Met de top-10
