AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kia Pride GLX (1997) #2
autoreview
Signalement
Uitvoering | Pride GLX |
---|---|
Versnellingen | 3, Automaat |
Bouwjaar | 1997 |
Jaar van aanschaf | 1997 |
KM-stand laatst | 0 km |
ERVARINGEN
Vlotte motor, goede automaat, goede stoelen, makkelijk parkeren. Trek ondanks de automaat zeer vlot op.
Ogenschijnlijk kleine kofferbak, die is hoger dan hij diep is, maar er kan behoorlijk wat in zonder de achterbank neer te moeten klappen.
Afgeleid van vorig model van Mazda, is dus wel vrij van kinderziektes, goedkoop in het onderhoud.
Goede wegligging, ondanks de Hankook bandjes, zacht geveerd.
Stuurbekrachtiging beetje te sterk.
Zeer goed in prijs/kwaliteitverhouding.
PROBLEMEN
Geen
8,0
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lees ook
Budgetbrigade 2025 - Citroën XM - Klokje rond keuring
Vergelijkende test
Deze auto's waren hypermodern voor hun tijd - Citroën DS vs. NSU Ro 80
Achtergrond
De Peugeot 406 is een schitterende auto maar ontwerper Welter had 'm nog veel mooier in gedachten
Duurtest
Zo verhoudt de best al grote Nio EL6 zich tot de nog grotere EL8
Autotest
Lezersreacties (0)
Reageren