AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
Kia Pride GLX (1997) #2
autoreview
Signalement
| Uitvoering | Pride GLX |
|---|---|
| Versnellingen | 3, Automaat |
| Bouwjaar | 1997 |
| Jaar van aanschaf | 1997 |
| KM-stand laatst | 0 km |
ERVARINGEN
Vlotte motor, goede automaat, goede stoelen, makkelijk parkeren. Trek ondanks de automaat zeer vlot op.
Ogenschijnlijk kleine kofferbak, die is hoger dan hij diep is, maar er kan behoorlijk wat in zonder de achterbank neer te moeten klappen.
Afgeleid van vorig model van Mazda, is dus wel vrij van kinderziektes, goedkoop in het onderhoud.
Goede wegligging, ondanks de Hankook bandjes, zacht geveerd.
Stuurbekrachtiging beetje te sterk.
Zeer goed in prijs/kwaliteitverhouding.
PROBLEMEN
Geen
8,0
- Betrouwbaarheid
- Prestaties
- Comfort
- Kosten
- Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja
Beoordeel deze review
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.
Lees ook
Proefrit

Saab 9000 CS 2.3 LPT (1997) - We krijgen spontaan zin in een ritje naar Trollhättan
Vergelijkende test

De BYD Dolphin surf is degelijk, maar de Fiat Grande Panda is ruimer
Reportage

In naoorlogs Engeland was brood en melk nog op de bon toen Jaguar snelste auto ter wereld bouwde
Verkeer & Infrastructuur

Noorse tunnel krijgt twee onderzeese rotondes en verkort reistijd met tien uur
Achtergrond

Lezersreacties (0)
Reageren