en nog veel meer..
Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.
Uitvoering | Kona Electric 64kWh Premium |
---|---|
Versnellingen | 1, Automaat |
Bouwjaar | 2020 |
Jaar van aanschaf | 2021 |
KM-stand bij aanschaf | 10 km |
KM-stand laatst | 2.500 km |
Op 3 feb 2021 in het bezit gekomen van de Kona Premium 64 kW private lease.
Inmiddels 2500 km mee gereden. Hij zoeft over de weg. Lekker stug in rijgedrag.
Heeft een zeer gunstig verbruik van 15 kWh / 100 km.
Lang getwijfeld of Volvo nog met iets moois zou komen. De XC40 P8 vond ik te duur. Voor de komende 5? jaar de weg op met de Kona.
De doorslag gaf de prijs (extra korting van Hyundai) de vele mogelijkheden die deze elektrische auto heeft vergeleken met de Peugeot 2008, ID-3/4, de overheidssubsidie van 2.000 euro ( omdat die in december 2020 op kenteken was gezet en dit potje nog niet leeg is) en direct leverbaar!
Thuis opladen gaat met een 3 fasen Zappie. In 6 uur vol met energie die direct van de zonnepanelen naar de Kona gaat.
Snelladen duurt ruim half uur. Ik gebruik de gratis Duitse Hyundai laadpas en de Shellpas. Kosten 0,38 resp. 0,35 euro per kWh voor snelladen.
Veel bestuurdershulpjes die aan en uit te zetten zijn. Koppeling met mijn androidtoestel.
Doordat de Kona ook hoger is, goed zicht op de weg.
Via app aantal zaken als routeplanners en laden in te stellen.
De opmerkingen over veel plastic storen mij niet. Alles functioneert en is makkelijk bedienbaar.
Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.