Honda Prelude 2.2 VTi (1999)

autoreview

Honda Prelude 2.2 VTi (1999)

Signalement

UitvoeringPrelude 2.2 VTi
Versnellingen4, Automaat
Bouwjaar1999
Jaar van aanschaf2006
KM-stand bij aanschaf118.000 km
KM-stand laatst0 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

Dit is mijn tweede Prelude en ik kan alleen maar zeggen:

was de 1e al fijn om te rijden, deze uitvoering doet daar nog eens een flinke schep bovenop.
Ik krijg mede door de zeer fraaie zilverblauwe kleur veel positieve reacties op deze auto. (Hij is dan ook perfect afgeleverd en de vorige eigenaar is er zeer zuinig op geweest, waarvoor ik hem alsnog wil bedanken.)
De vierwielbesturing waarmee de auto is uitgerust, maakt het mogelijk om bochten nog veel sneller te maken dan ik al gewend was.
en met parkeren is het ook zeer nuttig.(moest wel even wennen aan de korte indraai bij parkeren.
Het vermogen is ten opzchte van de 2.0i flink omhoog gegaan. 185 ipv 137 pk.
Maar de manier waarop hij accelereert is pas echt leuk.
Door het VTEC systeem kun je rustig en relaxed rijden. (de auto is dan lekker stil)
Maar als je boven de 5000 toeren komt, dan schud je hem wakker en gaat ie als de brandweer. (alleen zwaailicht en sirene ontbreken nog)
Verder heeft de auto fantastische stoelen en is zeer compleet uitgerust
o.a: electrisch schuif/kanteldak,stoelverwarming links/rechts airco en fraaie lichtmetalen wielen en een perfect schakelende automaat met sportshift.
en voor zo’n snelle auto is ie ook mog eens zuinig: 1 op 10 tijdens de koude periode!

Conclusie: een auto voor liefhebbers.

PROBLEMEN

Geen natuurlijk! Japanse auto he!

10,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Lezersreacties (1)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.