Honda Jazz 1.4 Si (2013)

UitvoeringJazz 1.4 Si
Bouwjaar2013

Honda jazz 1.4 SI

Beste lezers
Na lang weg geweest heb ik na 5 jaar weer een honda gekocht. Heb namelijk afgelopen jaren altijd een bedrijf busje gehad. Heb altijd honda civic gereden vanaf 96. Maar goed nu rij ik een Honda jazz 1.4si Moet zeggen dat het wel een heel verschil is kwa civic in vermogen maar man wat rijd dit ding goed voor dagelijks gebruik. Bij aanschaf heb ik de auto 3 tank beurten even gereden en dat beviel opzich prima. Vind hem een beetje stug op de weg.
Bij kmstand 82600 heb ik hem gebracht naar mijn bekende honda dealer verhagen in rotterdam. En daar alle vloeistoffen laten vervangen en alle filters. Monteur geeft aan mijn wagen in top staat is en ik zeker geen hoofdpijn heb gekocht. Moet wel me banden vervangen want die zijn van 07/2013 das dus best oud. Veder ga ik me best doen om alles hier bij te houden.
Gekocht voor een mooie bedrag
Honda jazz 1.4 si uit 2013
Heeft fabrieks(oem) honda trekhaak
SI Body pakket
Type r zwart in kleur
16 inch velgen oem
Verbruik ligt op 542.2km:34.71L= 1 : 15.62
Dit ga ik weer peilen nu alles vervangen en ververst is.
Voor nu ben ik een happy honda jazz rijden we gaan zien wat er veder brengt.

We lopen lekker

We lopen lekker alles rijdt en voelt heerlijk aan. Over verbruik mag ik zeker niet klagen. Wat heb ik in de afgelopen tijd gedaan met me auto.
Onderhoud bij de dealer laten doen
Alle vloeistoffen vervangen
Apk beurt gehad
Auto is ook volledig gecontroleerd.
Heb ook een dubbeldin kenwood radio er in laten zetten dit werkt zeer fijn met navigatie en flitsmeister. Ik raad iedereen een jazz aan van dit bouwjaar zekers hij rijd fijn voelt betrouwbaar doet wat van hem gevraagd word. Kost ook niks aan onderhoud. Voor nu 100 punten.