Honda CR-V 2.0 i-VTEC Executive (2007)

autoreview

Honda CR-V
Honda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-VHonda CR-V

Signalement

UitvoeringCR-V 2.0 i-VTEC Executive
Versnellingen6, Handgeschakeld
Bouwjaar2007
Jaar van aanschaf2007
KM-stand bij aanschaf14 km
KM-stand laatst0 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media probeert de authenticiteit van deze persoonlijke meningen en ervaringen zo goed mogelijk in te schatten, maar kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor de inhoud of de gevolgen van deze meningen en ervaringen. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. DPG Media betaalt geen vergoeding voor de ervaringen of laat deze op een andere manier beïnvloeden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de huisregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

ERVARINGEN

Sinds iets meer dan een week heb ik ’m dan eindelijk! mijn zwart Honda CR-V 2.0i Executive. Ik heb er lang op moeten wachten (ruim 4 maanden) maar het wachten was het waard toen ik bij de dealer wegreed. Wat een mooie auto, wat een uitstraling.
ik heb de meest luxe uitvoering, inclusief de (erg dure) navigatie. het geheel heeft een erg chique uitstraling en maakt het interieur af.
De eerste kilometers waren een plezier om te rijden. Ik was even bang dat de 150pk te weinig zou zijn (had mijn RAV4 ook) in combinatie met het gewicht (200 kilo zwaarder dan mijn RAV4) maar dat valt reuze mee.
Het verbruik valt mij ook reuze mee, ook weer in vergelijking met mijn RAV4. met die laatste haalde ik ongeveer 1 op 9, maar als ik veel in de stad reed was dat soms 1 op 8 (ik rij niet zo zuinig). met de CR-V heb ik nu al 1 op 10 gereden met de 1e tankbeurt.

Het navigatiesysteem is er ook voor het bellen, maar helaas werkt dat alleen met spraakbesturing. Er is geen enkele feed-back op het touch-screen en het invoeren van telefoonnummers is nogal omslachtig. ook de response op de commando’s is niet altijd duidelijk
IK: ’call thuis’ HONDA: ’hash, zero...say dial or add more numbers’ of
IK: ’call thuis’ HONDA: ’would you like to call thuis’? IK: ’yes’ HONDA: ’calling’

Verder bevalt het allemaal wel goed. ik verwacht dat, als ik gewend ben aan het praten tegen mijn auto, dat ook het handsfree bellen wel makkelijker wordt.

Wel leuk voor een demo natuurlijk:
IK: ’airconditioner off’ HONDA: ’airconditioner off’

PROBLEMEN

Soms begrijpt mijn auto me niet... het geven van de spraak commando’s werkt dus niet altijd als verwacht. Gelukkig hoef je voor de bediening van de airconditioner niet zo heel ver te reiken.
Verder nog geen enkel probleem gehad.

9,0
  • Betrouwbaarheid
  • Prestaties
  • Comfort
  • Kosten
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? ja

Gerelateerde forum topics

Lezersreacties (0)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kun je er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.