Honda Accord Tourer 2.4i Executive (2006)

Honda Accord Tourer 2.4i Executive (2006)

UitvoeringAccord Tourer 2.4i Executive
Bouwjaar2006

Sinds een paar maanden rijd ik in deze luxe Honda. Hij is inderdaad zeer luxe: een echte executive. Prima premium stereo installatie. Prachtig afgewerkt, zeker met de optionele lederen bekleding. Lekker ruim, ook voor de kinderen achterin. Super handige afstandsbediening voor de kofferbak. En een prachtig lopende motor met 190 pk. Lekker vlot en mooi stil. Ook leuk is dat je deze wagen bijna niet op de weg ziet. Vraag mij wel af hoe dat komt, overigens. Honda mag er best wat meer reclame voor maken.

Echte problemen zijn er niet. Alleen de automatisch werkende ruitenwisser werkt matig. Kun je echter ook gewoon nog met het handje doen. En het instellen van de bleutooth telefoon is mij ook nog niet gelukt. Moet ik door de prima dealer -- Kneppers in Zoetermeer -- laten doen.