Honda Accord 2.2i-CTDi Sport (2005)

Honda Accord
Honda AccordHonda AccordHonda AccordHonda AccordHonda AccordHonda AccordHonda AccordHonda Accord - interieurHonda Accord - interieurHonda Accord - interieur

UitvoeringAccord 2.2i-CTDi Sport
Bouwjaar2005

Door het lezen van wat artikelen en tests in verschillende bladen, en internet en vanwege de naar mijn smaak zeer succesvolle vormgeving was ik nieuwsgierig naar de Accord. Na een vriendelijke ontvangst bij Honda Arnhem en een leuke testrit, stond deze auto hoog op mijn lijstje. Na wikken en wegen en wat rekensommetjes bij de leasemaatschappij heb ik inderdaad voor de Honda gekozen, 3 maanden later en 20000 km verder, kan ik alleen maar concluderen: heerlijke auto, stuurt lekker, schakelt lekker, remt lekker, loopt mooi rustig en trekt prima. Er zitten weining toeters en bellen aan deze Sport uitvoering, maar ik ben er zeer tevreden mee.

Ik ben slechts eenmaal bij de dealer geweest en dat is voor de beurt, prima en netjes geholpen. Ik was alleen niet zo blij met de kwaliteit van de lak op de LM-velgen, maar volgens de dealer zijn andere niet beter een steekproef in de showroom bewees dat trouwens ook, ze zijn gewoon wat schraal gespoten vind ik.