Abonneer nú met korting

Kies nú voor een abonnement met korting

Navigatie

MENU
AutoWeek

Menu

  • Nieuws
    • Advies Centrum
    • Autonieuws
    • Autotechniek
    • Banden
    • Bestelauto's
    • Campers
    • Classics & Youngtimers
    • Elektrische auto
    • Supercars
    • Verkoopcijfers
    • Podcasts
  • Tests
    • Autoreviews
    • Autotests
    • Nieuwste autovideo's
    • Verbruiksmonitor
    • Zelf testen?
  • Auto's
    • Auto zoeken
    • CarBase Autovergelijker
    • Elektrische auto's
    • Private Lease
    • Nieuwe auto uit voorraad
  • Occasions
    • Occasion zoeken
    • Klassieker zoeken
    • Tweedehands auto
    • Auto importeren
    • Auto onderhoud
    • Dealergids
  • Tools
    • Autobandenvergelijker
    • Autoverzekering vergelijker
    • Bijtelling Calculator
    • BPM Calculator
    • Kentekencheck
    • Kostenberekening
    • Waardebepaling
    • Private Lease Vergelijker
    • Wegenbelasting
  • Forum
    • Forum Index
    • Actieve topics
    • Nieuwste topics
    • Zoeken
    • Uitleg Forum
  • Word nu
    abonnee!
    • AutoWeek
    • AutoWeek Classics
    • AutoWeek Campers
    • AutoWeek GTO
    • Abonnee voordeel
    • Bestel editie
    • Nu in AutoWeek
  • Account
    • Mijn auto's/reviews
    • Mijn occasions
    • Mijn alerts
    • Mijn gegevens
    • Uitloggen
    • Mijn AutoWeek

      Autoweek Account
      • Autoreviews schrijven
      • Brandstofverbruik bijhouden
      • Reageren op berichten
      • Autobrochures downloaden
      • Nieuwsalerts instellen
      • Deelnemen aan het AW Forum

      en nog veel meer..

      Registreren Inloggen
    • Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.

      Meer informatie
  • Zoeken
Sluiten

Zoeken

Op trefwoord

of

Op kenteken

Zoeken

Auto's
Kenteken
AutoWeek.nl heeft je steun nodig
We zien dat je een adblocker gebruikt. Dat vinden we jammer, want alleen dankzij advertenties kunnen we autoweek.nl gratis toegankelijk houden. We willen je vragen voor autoweek.nl een uitzondering te maken. Wil je jouw adblocker voor ons pauzeren? Zo werkt het
  • Home
  • Reviews
  • Honda
  • Accord

Honda Accord 2.4i Executive (2004)

autoreview

5
Honda Accord 2.4i Executive (2004)
Honda Accord 2.4i Executive (2004)Honda Accord 2.4i Executive (2004)Honda Accord 2.4i Executive (2004)Honda Accord 2.4i Executive (2004)Honda Accord 2.4i Executive (2004)Honda Accord 2.4i Executive (2004)Honda Accord 2.4i Executive (2004)Honda Accord 2.4i Executive (2004)Honda Accord 2.4i Executive (2004)Honda Accord 2.4i Executive (2004)
R Wieser
  • R Wieser8
  • Gebruikersreview
1 februari 2021 om 10:44
  • Meer
    • Linkedin
    • Pinterest
    • Print
    • Email
  • Whatsapp
  • Twitter
  • Facebook

Signalement

UitvoeringAccord 2.4i Executive
Versnellingen5, Automaat
Bouwjaar2004
Jaar van aanschaf2012
KM-stand bij aanschaf116.000 km
KM-stand laatst255.000 km
Disclaimer MyReview

De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. DPG Media kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.

Het is niet toegestaan zonder toestemming van DPG Media de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.

9 jaar Accord

  • 255.000 km
  • 1 februari 2021

Mijn vorige auto was een Mondeo in de lease, en in de nieuwe baan een mooie onkostenvergoeding maar geen leasebak. Dus ging de Mondeo begin 2012 terug naar de leasemaatschappij. Een neef werkend bij Terberg rijdt altijd ex leasebakken en hij ging van een Accord over naar een Lexus IS250 sport. De Accord, een 2,4i executive uitvoering kwam te koop, en het toeval was dat ik deze neef tegen kwam. Een Accord had ik niet eerder op het oog. Maar na de verhalen van neef, en reviews gelezen te hebben, toch eens langs gegaan voor een proefrit.

Motorisch gezien is de Accord geweldig. Een 2.4 liter, zonder turbo dat wel, maar dat had de Mondeo ook niet. Met een automatische bak. Dat had ik nog niet eerder ervaren. De motor & bak laat je bij rustig voetgebruik heerlijk rustig rijden, het nodigt ook niet uit tot stampen. De auto zoeft over de weg, het comfort spat er vanaf. Je wilt niet hard rijden totdat..... je op de autobahn/snelweg rijdt en je wilt eens inhalen, bij de Ford moest je dan best flink gas geven, maar ho eens, een kick down bij deze goed warm gereden Accord geeft een bijna een orgasmisch gevoel. De auto schakelt één of twee tanden terug, de automaat schiet in de toeren en je krijgt toch een bak power onder je kont! Je wordt echt in de stoel gedrukt. VTEC powerrrr, ongelooflijk mooi. De Accord verandert van een beetje degelijke saaie auto in een monster, geloof me. Menig aso rijder heeft in acht jaar tijd een achtervolging aan de broek gehad van deze Accord, waarbij de aso toch echt het onderspit moest delven. Maar bovenal is het dus een heerlijke reizigers auto en af toe een mooie wolf in schaapskleren. Sinds 2012 zijn wij steeds meer met de auto op vakantie gegaan. Lange afstanden in de Accord zijn top, het is één en al comfort. Het is ook ongelooflijk stil in de Accord. Van meerdere mensen dat positieve commentaar gehad. De isolatie is dus dik in orde.

Dan iets over de ruimte. De ruimte is zowel voorin als achterin prima. Groot genoeg voor mij (1.83), voldoende ruimte over voor nog grotere mensen. Achterin heb je dan nog steeds niet te klagen. En ook de hoofdruimte is goed. Wel moet je soms wat bukken om het stoplicht goed te zien, alleen als je op de eerste rij staat natuurlijk. Het kan ook te maken hebben met de blauwe rand bovenin de ruit. De auto is een sedan en de kofferbak is niet heel handig benaderbaar. Eenmaal in de kofferbak is er een zee van ruimte. De kofferbak is heel diep, je moet echt in de auto gaan hangen om achterin te komen. Met grote reiskoffers hoe je niet aan te komen. Maar als je dat weet pak je je vakantiespullen in grote en kleinere tassen in. Het is onvoorstelbaar wat een hoeveelheid spullen er allemaal in gaat, kwestie van de ruimtes goed benutten. Op vakantie (16 dagen zuid-frankrijk) heeft een BMW 3 station rijder met dakkoffer uit Luxemburg zijn verbazing uitgesproken over wat er allemaal in ging. Ik had voor het inpakken alles achter de auto klaar gezet. Een enorme berg met spullen. En met goed inzicht en goed de ruimtes benutten komt je echt heel ver. Het paste gewoon. Maar gezegd, geen grote koffers gebruiken. Dat is nog wel eens onhandig als je iemand wegbrengt of ophaalt op Schiphol. Met de bank plat krijg je nog meer ruimte, maar je hebt wel last van een beetje v-vormig gat achter de achtbank, waardoor grote spullen niet heel handig mee gaan. Iets smals en langs gaat nog, zoals een kerstboom van twee meter, of meerdere statafels. Maar kom niet aan met iets vierkants of rechthoekigs, zoals een tuintafel. Dat is wel het nadeel van de Accord.
De kinderwagen en bijbehorende spullen gingen er vanaf 2015 wel gewoon in, al hebben we bij de winkel wel eerst geprobeerd of het paste.

Dan het interieur, de lederen stoelen zitten als gegoten, zelfs aan de grote kant voor een japanner. Goede zijdelingse steun. De berijdersstoel is elektrisch verstelbaar, zowel de rug als het zitvlak en kan je ook nog eens in apart in hoogte verstellen, dus als je je knieholtes iets hoger wilt dan je zitvlak dan kan dat. Met de rugleuning hetzelfde. Aan de zijkant zit een niet elektrische knop voor de lendesteun. De passagiersstoel heeft echter iets minder verstelmogelijkheden. De stoelverwarming biedt uitkomst op koude dagen. Leer wordt toch wel frisjes in de winter. De gebruikte materialen voor het dashboard, de deuren en de rest is prima, een zacht leerachtig materiaal. Het is met een vochtige doek goed schoon te houden. Weinig tot geen naden en kieren en alles zit goed in elkaar. Geen rammeltjes te horen. Airco is goed en is links en rechts gescheiden te regelen, iets wat in de zomer nog wel eens werd gebruikt met vrouwlief ernaast. Zet hem op standje automatisch en de temperatuur blijft zoals je hem wilt hebben. Helaas in dit bouwjaar nog geen voorruitverwarming. Maar met de voorruit turbo stand op de ventilatie gaat het toch redelijk snel ontdooien als de auto bevroren is. Als je bij vorst tegelijk met starten de spiegelverwarming aan zet zijn die binnen mum van tijd goed zichtbaar. Het stuur voelt prettig aan en heeft knoppen om de radio en de cruisecontrol te bedienen. Op verre reizen heerlijk rijden op de cruiscontrol. Met de knoppen op het stuur net een klein tandje harder of zachter te zetten, waardoor je het af kan stemmen op degene voor je op de weg. In de deuren vrij grote vakken waar je spullen in kwijt kan. Dat kan ook in de armsteun, die een groot vak en een soort klein verborgen vakje herbergt, waar je bijvoorbeeld je pasjes kwijt kan. De radio bestaat uit 12 voorkeuze zenders, dus voor ieder wat wils. En bevat ook een 6 cd wisselaar. Dan merk je dat het toch wat ouderwetser wordt want een usb ingang was er nog niet bij deze 2004 versie. Er is een mogelijkheid om onderhuids de stekkers aan te passen zodat dit erbij kan maar dan moet een deel van de middenconsole eraf. Met twee linkerhanden daar niet aan begonnen, mede omdat ik radio prima vind. (zelf in de nieuwe auto gebruik ik geen mp3 speler). Toen ik nog de jeugdige jaren had was het jaren 90, dus genoeg cd's voorhanden die eens in de zoveel tijd wisselen.

Dan op naar het exterieur, het is een grote middenklasse auto. Vormgeving is behoorlijk gestroomlijnd met vooraan laag beginnend en hoger naar achteren. De kont aan de zijkant had ietsje breder gemogen wat mij betreft, nu loopt deze ietsje rond af. De kofferklep is wel hoekig. Aan de voorkant goede vrij platte vormgegeven xenon koplampen en zoals het een goed aangeklede versie betreft koplamp sproeiers. Deze sproeiers werken als je de verlichting aan hebt en ook de ruit sproeit. Daardoor raakt het reservoir van de ruitensproeiervloeistof toch sneller leeg dan bij gemiddelde andere auto. Iets om in de winter met regelmaat even bij te vullen. Met een dakraam is ook in de zomer geinig open rijden, als gebruikte ik dan liever de airco. De velgen zijn standaard wat klein van formaat, 16 inch. Ik heb daarop de winterbanden laten monteren, voor ze zomer heb ik een 17 inch setje aangeschaft met Michelin banden. Staat net wat leuker, al staat de auto zelfs dan nog hoog op de poten. Verlagen kan maar gaat ten koste van het comfort heb ik begrepen, dus dat heb ik niet gedaan. De achterkant lijkt ook ontworpen voor Amerika, want is voorzien van vier rode achterlampen, wat er eigenlijk best leuk uit ziet. In de verwarmbare spiegels zitten ook richting aanwijzers verwerkt.

Op naar het onderhoud en verbruik. Gekocht net voor de grote 120k beurt en die ook vrij snel na aankoop laten uitvoeren. Het eerste en eigenlijk enige grote probleem kwam aan het licht bij ongeveer 150/155k. Er begon een oranje lampje te branden, en bij de dealer kwam aan het licht dat de nokkenassensor een signaal gaf. De dealer heeft flink zitten zoeken en ook menig onderdeel vervangen, wat het dan weer niet bleek te zijn, want de storing kwam terug. Wat bleek uiteindelijk, door de hoge krachten komt er soms veel spanning op de ketting, en schijnbaar was deze miniem opgerekt. Na vervanging van de ketting was het euvel opgelost. Dit was een dure reparatie zelf met coulance, maar veel vervangen dus kan weer jarenlang mee. Wel goed het olieverbruik in de gaten houden. Bij een jappaner hoor ik je afvragen? ja dat was ook mijn eerste gedachte. En bij de dealer moesten ze ook even nadenken. Maar gebleken is dat sommige motoren met veel vermogen hier vaker last van hebben. Bij Honda's in Amerika komt het dan ook vaker voor. In Europa is deze Accord 2.4i automaat niet zo vaak verkocht dus ook nauwelijks iets over te vinden. Officieel gaat er 0W20 in de motor, hoogwaardige olie voor een hoogwaardige motor. Voor de wat oudere auto kan een olie met iets meer smering ook goed zijn, dus 5W30 kan ook. Verder kwam rond 2018 bij de APK aan het licht dat er een kleine gaatje zat precies in het y-stuk na de middendemper. De accord heeft een dubbele uitlaat/achterdempers. Een hele uitlaat kost al gauw dik 1,2k. dus dit laten lassen. Ook kwam er soms wat condens in de rechterachterlichtunit, waardoor er een aantal keer een achterlichtje moet worden vervangen. De monteur heeft ergens een klein gaatje afgedicht en op een andere plek een miniem gaat gemaakt, probleem verholpen en het kan toch ventileren. Verder heeft de Accord de beurten gehad die bij de kilometerstanden horen en zijn de onderdelen vervangen die bij zo'n beurt horen en af en toe de remblokjes vervangen. Bij de overgang van 16 inch naar 17 inch velgen gelijk 17 inch Michelins laten monteren. De nog goede winterbanden bleven om de standaard 16 inch. In 2020 een probleem dat de bijrijdersdeur niet meer open ging. Deur open gemaakt en er bleek een stangetje losgeschoten. Weer terug gezet en euvel verholpen. Wel heeft de Accord sinds kort last van een weigerend deurvergrendelingsmotortje aan de bestuurders kant. Waarschijnlijk is dit een plastic tandwiel wat aan vervanging toe is. Moet dit nog laten maken. Wellicht gelijk de andere zijde ook meepakken, want die zal dan binnenkort wel aan de beurt zijn. Openen en afsluiten aan de bestuurderskant doe ik nu even met de sleutel. Wel dienen voor mijn gemoedstoestand een keer de remschijven vervangen te worden, er zit een piep in bij het remmen en dat irriteert me soms. Bij de dealer al een keer laten afdraaien maar het piepen kwam vrij snel terug. Al met al tevreden met de onderhoudskosten al was het vervangen van de ketting wel een dure grap. Verspreid over de jaren (2004-2021) stelt het echter niets voor. Zolang je netjes met deze auto omgaat, regelmatig even olie pijlt en bijvult, kan er nog jaren mee worden gereden. Roesten doet hij nog niet, de bumpers zijn ook van plastic, waar ik achter kwam toen iemand het nodig vond mij bij het stoplicht aan te rijden. Een nieuwe bumper gekregen en uiteraard betaald door zijn verzekering. Op de rechterdeur wat diepere krassen gekregen nadat iemand te hard zijn deur had open gegooid na het parkeren. Is hersteld bij de schadehersteller. Aan de rechter voorkant een paar krasjes op de bumper, na het miniem raken van een paaltje. Het roest niet want plastic maar mooi is anders. Wellicht eens laten spuiten. Het verbruik is naar huidige maatstaven aan de hoge kant, gemiddeld 1 op 11,5/12. Op lange afstanden is de Accord echter veel zuiniger 1 op 14,5 haalde ik naar zuid Frankrijk en dat vol bepakt. Normaal woon-werkverkeer is een 35 km enkele reis waarvan deels binnendoor en deels snelweg. Ga je op de autobahn wat langer 180/190 rijden dan schiet het verbruik wel omhoog, maar dat heb ik slechts eenmalig gedaan. Met vrouw en klein grut erbij doe je toch wat rustiger aan. De top van de auto ligt rond de 220. Jaren terug één keer uitgeprobeerd op een vroege zondagmorgen op de A2 vanuit Utrecht richting Eindhoven.

Sinds april 2019 is de Accord met pré pensioen, de kilometerstand ging richting de 250k. en ik vroeg mij af of iets zuiniger rijden voor de portemonnee kon. Een oude starlet (uit1991) stond nog op de stoep en die verkocht aan een jonge jongen, die er blij mij was. Er kwam een Fiësta 1,6 tdci econetic uit 2011 voor terug. Ik ben voor het dagelijks woon werk verkeer hier in gaan rijden, dat ding rijdt nu 1 op 23. En mijn vrouw rijdt sporadisch in de Accord. Maar op vakantie naar Frankrijk in 2019 en in 2020 uiteraard in de Accord. Zou niet anders willen. De Accord is dus sinds april 2019 met pré pensioen ;-) en wordt zo af en toe nog eens gebruikt. Het is en blijft een geweldige rijders auto, maar wordt wel duur om zo voor de deur te laten staan. De teller staat nu op ongeveer 256.000. Dus in 20 maanden is er ongeveer 6.000/7.000 mee gereden inclusief ongeveer 4700 km aan vakantiekilometers. Dit is eigenlijk veel te weinig voor een auto, en dat gaat mij aan mijn hart.
Thuis hebben we overcapaciteit op de zonnepanenelen en we zijn aan het brainstormen of het verstandig kan zijn een stekker hybride te nemen. Geen gedoe op vakantie maar voor dagelijks woon-werk verkeer kan ik thuis en op het werk laden. Een Passat GTE of C350e staan op het vizier maar we zijn er nog niet uit of we het gaan doen. De Accord gaat hoe dan ook niet naar een handelaar die hem voor een prikkie wil hebben, nee dan liever naar een iemand met een autohart, die weet wat hij krijgt en hoe met de auto te handelen. Als er liefhebbers zijn laat het mij weten...




4,5
  • Betrouwbaarheid
    5
  • Prestaties
    5
  • Comfort
    5
  • Kosten
    3
  • Zou u weer een auto van dit merk kopen? misschien
  • Rijd je zelf met een Honda Accord? Start je eigen gebruikersreview en deel je ervaringen
 
  • Houd me op de hoogte over de Honda Accord
  • Rapporteer deze review

Beoordeel deze review

Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid. Bij tenminste vijf binnengekomen waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.

  • slecht
  • onvoldoende
  • voldoende
  • goed
  • uitstekend

Uitgelicht aanbod

    Honda Accord Tourer 2.0i Sport Nette Auto 1 JAAR APK

    Honda Accord Tourer 2.0i Sport Nette Auto 1 JAAR APK

    • 2003
    • 269.638 km

    € 1.999

    Honda Accord Tourer 2.0i Sport VTEC Airco Trekhaak NAP APK !!

    Honda Accord Tourer 2.0i Sport VTEC Airco Trekhaak NAP APK !!

    • 2003
    • 235.798 km

    € 3.495

    Honda Accord 2.4i Type-S

    Honda Accord 2.4i Type-S

    • 2003
    • 197.000 km

    € 6.700

Meer Honda Accord occasions

Lezersreacties (5)

Reageren

Maak melding van misbruik

Let op! Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Optioneel kunt u er een opmerking bij plaatsen.

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens of e-mail ons.

Reactie verwijderen

Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen?

Er is iets mis gegaan. Probeer het later nog eens

Bekijk ook

Kopersgids

Zoeken en vergelijken
  • Honda Accord specificaties
  • Honda Accord occasions
  • Honda Accord video's
Advies en informatie
  • Honda Accord tests
  • Honda Accord gebruikersreviews
  • Honda Accord index
PREMIUM
Honda HR-V vs. Toyota C-HR - Dubbeltest

Honda HR-V vs. Toyota C-HR - Dubbeltest

Honda was er met de HR-V ooit eigenlijk té vroeg bij in het segment van de compacte cross-overs....

Lees meer
 

Honda Accord reviews

  • Gebruikersreview
    Honda Accord 2.4i Executive (2004)

    Honda Accord 2.4i Executive (2004)

    5
    • 1 februari 2021
  • Gebruikersreview
    Honda Accord 2.0i Comfort (2003)

    Honda Accord 2.0i Comfort (2003)

    4
    • 17 mei 2020
  • Gebruikersreview
    Honda Accord 2.0i Comfort (2003)

    Honda Accord 2.0i Comfort (2003)

    7
    • 21 november 2018
  • Gebruikersreview
    Honda Accord 2.0i Sport (2004)

    Honda Accord 2.0i Sport (2004)

    8
    • 31 mei 2018
  • Gebruikersreview
    Honda Accord 2.0i Sport (2003)

    Honda Accord 2.0i Sport (2003)

    12
    • 27 februari 2014
  • Gebruikersreview
    Honda Accord 2.4i Executive (2003)

    Honda Accord 2.4i Executive (2003)

    13
    • 24 februari 2014
  • Gebruikersreview
    Honda Accord 2.2i-CTDi Sport (2004)

    Honda Accord 2.2i-CTDi Sport (2004)

    20
    • 13 september 2012
meer reviews
Klokje rond Honda Accord

Klokje rond Honda Accord

62

Knap staaltje techniek van Honda, die in eigen huis ontworpen 2,2-liter dieselmotor. Van het...

Gerelateerd

  • Model
  • Merk
Model
Model
  • Gebruikersreview
    Honda Accord 2.2i-CTDi Executive (2006)

    Honda Accord 2.2i-CTDi Executive (2006)

    3
    • 20 mei 2022
  • Nieuws
    Deze Honda Accord heeft een neus met een verhaal

    Deze Honda Accord heeft een neus met een...

    14
    • 29 april 2022
  • Gebruikersreview
    Honda Accord Tourer 2.4i Executive (2003)

    Honda Accord Tourer 2.4i Executive (2003)

    8
    • 17 maart 2022
  • Nieuws
    Honda Accord Wagon SiR (1999) - In het Wild

    Honda Accord Wagon SiR (1999) - In het...

    19
    • 9 maart 2022
  • Gebruikersreview
    Honda Accord (2009)

    Honda Accord (2009)

    3
    • 8 maart 2022
  • Honda Accord 2.0i - 2011 - 377.591 km - Klokje Rond

    Honda Accord 2.0i - 2011 - 377.591 km -...

    • 3 januari 2022
  • Gebruikersreview
    Honda Accord Tourer 2.0i Elegance Special Edition (2010)

    Honda Accord Tourer 2.0i Elegance Special...

    3
    • 22 oktober 2021
Merk
Merk
  • Gebruikersreview
    Honda Accord 2.2i-CTDi Executive (2006)

    Honda Accord 2.2i-CTDi Executive (2006)

    3
    • 20 mei 2022
  • Nieuws
    Honda Prologue: nieuwe elektrische SUV

    Honda Prologue: nieuwe elektrische SUV

    44
    • 19 mei 2022
  • Nieuws
    Honda ZR-V: bijna net zo groot als CR-V

    Honda ZR-V: bijna net zo groot als CR-V

    28
    • 17 mei 2022
  • Nieuws
    Nieuwe Honda CR-V vanuit alle hoeken

    Nieuwe Honda CR-V vanuit alle hoeken

    • 16 mei 2022
  • Nieuws
    Honda Civic Type-R wordt zeer binnenkort onthuld

    Honda Civic Type-R wordt zeer binnenkort...

    12
    • 11 mei 2022
  • Nieuws
    Honda ZR-V is nieuwe hybride SUV voor Nederland

    Honda ZR-V is nieuwe hybride SUV voor Nederland

    49
    • 10 mei 2022
  • Nieuws
    Honda ZR-V: nieuw maar bekend

    Honda ZR-V: nieuw maar bekend

    36
    • 5 mei 2022

Persoonlijk op de hoogte blijven van autonieuws?

Over AutoWeek

  • Klantenservice
  • Copyright
  • Disclaimer
  • Privacy & Cookiebeleid
  • Cookie instellingen wijzigen
  • Gebruiksvoorwaarden

Volg AutoWeek

  • Facebook
  • Instagram
  • Twitter
  • Youtube
  • Podcasts
  • RSS

Meer AutoWeek

  • Aanmelden nieuwsbrief
  • Contact redactie
  • Colofon
  • Autobrochures
  • Dealergids
  • Klassiekergids

Overig

  • Adverteren
  • AutoWeek LAB
  • Je auto aanmelden
  • Koppel abonnement
  • Partners
  • Alfa Romeo
  • Alpine
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Cadillac
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • DS
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • McLaren
  • Mercedes-Benz
  • MG
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

© 2022 DPG Media B.V. - alle rechten voorbehouden