Ford Kuga 2.5 PHEV Vignale (2022) #2

Ford Kuga 2.5 PHEV Vignale (2022) #2
Ford Kuga 2.5 PHEV Vignale (2022) #2Ford Kuga 2.5 PHEV Vignale (2022) #2Ford Kuga 2.5 PHEV Vignale (2022) #2Ford Kuga 2.5 PHEV Vignale (2022) #2Ford Kuga 2.5 PHEV Vignale (2022) #2Ford Kuga 2.5 PHEV Vignale (2022) #2Ford Kuga 2.5 PHEV Vignale (2022) #2Ford Kuga 2.5 PHEV Vignale (2022) #2Ford Kuga 2.5 PHEV Vignale (2022) #2Ford Kuga 2.5 PHEV Vignale (2022) #2Ford Kuga 2.5 PHEV Vignale (2022) #2Ford Kuga 2.5 PHEV Vignale (2022) #2Ford Kuga 2.5 PHEV Vignale (2022) #2Ford Kuga 2.5 PHEV Vignale (2022) #2Ford Kuga 2.5 PHEV Vignale (2022) #2

UitvoeringKuga 2.5 PHEV Vignale
Bouwjaar2022

Een verademing

In bezit sinds eind maart en inmiddels een zeer tervreden 13500 km erop zitten. In juni voor de vakantie naar zuid-frankrijk gereden en daar bewijst de Kuga Vignale zijn echte comfort, heerlijk. Of je nu in de Alpen, op een lokale weg 80 km rijdt, of 130 op de snelweg. Met de 2,5 ltr motor zoeft de Kuga nagenoeg geruisloos over de wegen, wat een genot.
Zijn er dan helemaal geen min punten of verbeterpunten? Ja hoor. De navigatie is absoluut niet up to date, maar wel de laatst beschikbare update. Zo reden we in Duitsland tientallen kilometers over een snelweg die minimaal een jaar oud was maar niet herkend of zichtbaar was. Ook hier in Nederland merk ik dat er flink wat wegen/straten ontbreken. Een ander punt is de software die te eenvoudig is. Mijn vorige Peugeot 3008 was een drama auto met zijn 3 pittertje en strontnerveuze kleine turbotje, maar softwarematig zijn de Fransen veel verder. Maar al met al is deze Kuga 10x beter en een wagen waar ik morgen weer met veel plezier in stap.

PRIVATE LEASE Ford Kuga

Ford Kuga 2.5 PHEV Titanium (5D/CVT)

Alphabet
Ford Kuga 2.5 PHEV Titanium (5D/CVT)