Ford Kuga 2.5 PHEV ST-Line (2021) #2

Ford Kuga 2.5 PHEV ST-Line (2021)

UitvoeringKuga 2.5 PHEV ST-Line
Bouwjaar2021

Comfortabel en zeer zuinig

Sinds begin april na lang wachten de nieuwe Ford Liga St Line X Phev in gebruik. Met veel plezier vanwege het comfort, stil rijgedrag en toch ook directe besturing. Het accupakket zou 56 km meegaan en ik ben positief verrast door de reikwijdte ervan. Ik heb al regelmatig meer dan 60km bereik gehad. Bij regelmatig opladen kun je grotendeels elektrisch rijden. Na 3400 km tot nu toe 2870 km elektrisch gereden. Touchscreen scherm werkt ook uitstekend. Alleen spraaknavigatie werkt nog niet, moet nog geüpdate worden. En de regeneratie knop (L-knop) werkt ook niet optimaal, regelmatig slaat bij gebruik ervan de motor aan en dan kan even niet elektrisch worden gereden. Blijkbaar spanningspiek of zo, dit ga ik laten nakijken bij de garage. Ook bluetooth gebruik telefoon nog niet helemaal op orde, bij gebeld worden schakelt de telefoon niet over naar de speaker dit moet dan handmatig geactiveerd worden. Maar al met al zeer tevreden over deze mooie auto.

15000km verder

Nog steeds erg blij met de Kuga, rijdt probleemloos, comfortabel en erg zuinig! Gemiddeld na 17500 km rijden 1.5/100km door consequent laden. Bereik in de winter nu circa 45-50 km elektrisch.
Ben benieuwd wat eigenlijk max koppel is met caravan eraan gekoppeld en als je naar buitenland gaat. Iemand ervaringen mee dan hoor ik dat graag

PRIVATE LEASE Ford Kuga

Ford Kuga 2.5 PHEV Titanium (5D/CVT)

Alphabet
Ford Kuga 2.5 PHEV Titanium (5D/CVT)