Ford Fiesta 1.3i Laurent David (1995)

Ford Fiesta 1.3i Laurent David (1995)

UitvoeringFiesta 1.3i Laurent David
Bouwjaar1995
Jaar van aanschaf2003

De auto rijdt prima, heeft een behoorlijke wegligging, is comfortabel en het interieur is na bijna 200.000km nog in goede staat! Vooral de stoelen zitten erg goed en bieden veel zijdelingse steun.
Ik kan beter meekomen met het verkeer ten opzichte van mijn vorige Fiesta met 1.1 motor, zeker op de snelweg. Inhalen is geen 5-jaren plan meer!

De auto is alleen een beetje aan het einde van zijn latijn gekomen. De auto is 9 jaar oud en roest aan alle kanten weg! Mijn vorige Fiesta van was van 1990 (5 jaar ouder) en die roestte nergens!

Problemen genoeg met deze auto!
- Motorblok moet vervangen worden, vanwege uitgesleten cilinders en versleten nokken as als gevolg van vuil in blok (vorige eigenaar)
- Middenconsole verlichting doet het niet altijd.
- Achteruitrijverlichting doet het niet altijd.
- Kofferbak is drijfnat (Gescheurde rubbers)
- Stuurstangkoppeling vervangen
- Remmen voor vervangen (schijven en blokken)
- koelwaterslang gescheurd
- hendeltje voor ontgrendeling motorkap (die aan stuurkolom) is afgebroken. Die dingen zijn veel te slap!
- deurpaneel bestuurskant zit niet helemaal goed vast
- carrosserie roest op veel verschillende plaatsen (midden in het achterscherm bijvoorbeeld)
- Koppeling slecht.
- Schaken gaat hakerig en stroef, versnellingsbak slecht.
- Schokdempers en veren slecht.

Ja, die Duitsers zijn wel degelijk! Niet dus!
Ik koop ook nooit meer een Ford! Auto is inmiddels verkocht.

2,3

PRIVATE LEASE Ford Fiesta

DirectLease
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 100pk Connected (5D/6H)

Ford Fiesta 1.1 75pk Connected (5D/5H)

Leaseplan
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 125pk Hybrid Titanium (5D/6H)